Cum să ajungi de la Vung Tau la Ho Chi Minh City, un blog despre călătoriile independente

Cum să ajungi de la Vung Tau la orașul Ho Chi Minh sau, dimpotrivă, cum să ajung de la Ho Chi Minh City la Vung Tau?

Primul lucru pe care la minte, desigur, vine cel mai tradițional - autobuz. În autobuz, la toate posibile pentru a trece întreaga Vietnam, de la sud la nord și înapoi. Mai mult decât atât, există un autobuz special, așa-numitul Deschideți Bus - și anume autobuz cu un bilet deschis - care trece prin întreaga țară din orașul Ho Chi Minh la Hanoi, și a cumpărat un bilet pentru care, puteți merge la cele mai importante stații (Da Lat, Nha Trang, Da Nang, etc.) și câteva zile mai târziu, cu același bilet din nou pentru a continua călătoria . Deci, de la Vung Tau la Ho Chi Minh City se poate ajunge cu autobuzul, puteți lua un taxi chiar dacă dongs în buzunar permite. În principiu, nu atât de departe, la circa 128 km.

Dar este mult mai interesant, fascinant, și este mai plăcut să faci o plimbare în orașul Ho Chi Minh pe racheta submarină a producției sovietice. Această plimbare trece prin mare, mai exact de-a lungul marelui golf și delta râului Saigon, care curge prin Ho Chi Minh și se revarsă în acest golf. Era timpul să mergem mai departe și am decis să folosim această opțiune. Rachetele merg adesea, la fiecare jumătate de oră. Biletul costă 200 mii VND / 300 de ruble. și este vândut cu o indicație a locului pe care îl puteți alege la cumpărare. Am ales locuri în față, departe de motoare. Biletele au fost cumpărate în avans, cu o zi înainte de plecare. Și în ziua plecării, făcând în siguranță mersul dimineții la statuia lui Isus Hristos. admirând punctele de vedere ale orașului și ale cartierului și care au primit plăcere nespus de plăcută, la prânz ca un baionetă erau la locul lor la stația maritimă Vung Tau.

Terminal de mare în Vung Tau

Acum, chiar nu îmi pot imagina cum sa întâmplat că, în portul Vung Tau, noi Negestionat pofotkat - fie în interiorul stației sau vapoarele pe doc. Există doar o fotografie din lateral cu vedere spre chei, unde în stânga nu se pot vedea cabinele de rachete ale căpitanului. O omisiune. Ei bine, ce putem face acum?

Dana de barca în Vung Tau

În așteptarea rachetei sale, am aruncat în ea și am constatat că înăuntru este destul de confortabil, scaune bune, piese de covor pe podea, aer condiționat. Mai mult, stewardesa a trecut și a distribuit apă și șervețele tuturor celor de pe sticlă. Vremea a fost excelentă, marea nu a încurcat, nu a existat niciun pitch. O oră și jumătate prima dată pe mare și apoi pe suprafața fluviului - și suntem în orașul Ho Chi Minh. Aici mi-am venit simțurile și camera mi-a fost deja agățată de gât. Aici este, nava noastră.

Hidrofoamă

Apropo, a trebuit să înot pe astfel de ambarcațiuni de către Kama și ei sunt numiți în țara noastră nu "Rocket", ci "Meteor". Acestea au fost construite înainte de începutul anilor '90 în Tatarstan, în orașul Zelenodolsk, unde mergem adesea. "Rocket" - aceasta este o altă barcă, de asemenea pe hidrofoane, dar mult mai mică și o clasă de confort mai mică. De asemenea, a trebuit să înotăm de-a lungul Volgăi. Se plimba de-a lungul râului Moskva sau de mers pe jos. Iată pentru a compara fotografiile acestor căruțe pe râurile noastre. E racheta.

Hidrofoamă "Raketa"

Și acesta este "Meteorul".

Hidrofoamă "Meteor"

Deci, pentru a fi mai exact, am măturat tot la fel de "meteor". Dar într-un fel sa întâmplat că toți cetățenii colegi, care erau nevoiți să călătorească de la Ho Chi Minh City la Vung Tau pe apa, denumit în continuare rețeaua lansează „rachete“. Să fie o rachetă. Principalul lucru este destul de rapid, confortabil și fără coarne de mașină frenetice.

Așa că am ajuns la Ho Chi Minh City. Acesta este digul de la râul Saigon.

Ancorarea bărcii în orașul Ho Chi Minh

Wharf în orașul Ho Chi Minh

De aici, de la dig, faimosul turn al centrului financiar BitexcoFinancialTower este perfect vizibil. Ea este foarte aproape și mâine o vom vizita, deși astăzi nu știm încă despre ea.

Centrul financiar Bitexco Financial Tower

Am ajuns repede, timp de 10-12 minute, având în vedere densitatea traficului, semafoare. Plecăm la hotel, iar pe tejghea o sumă astronomică de 400 mii dong / 600 de ruble arde! Sunt câțiva kilometri! În Nha Trang, Dalat, și aici, în Ho Chi Minh, cu un metru normal, ar exista un maxim de 40.000 de mii, 50.000 dong / 60-75 ruble. Și aici este de 10 ori mai mult! E un ticălos! Nici nu m-am gândit să mă uit la contor, niciodată în Vietnam nu ne-a taxat pe șoferii de taxi. La un moment dat, tejghea a început să se rotească sălbatic sau să treacă peste cantități imense deodată. Apropo, acest contraatac rău chiar a intrat accidental în cadru atunci când am făcut câteva fotografii ale orașului din mașină. Dar tocmai am plecat, iar tejghea nu a început să facă clic.

Încă nimic nu prefigurează un divorț.

Îi dau șoferului de taxi 40000, încă în speranța că mi-am imaginat și el arată spre tejghea. La intrebarea noastra uimita: "De unde vine acest pret?" - un aspect complet nevinovat, ca si cum nu stiu nimic, exista un contor, exista numere. Resentimentul, desigur, sa vărsat pe fața noastră, dar nu a existat dorința de a aranja dezasamblarea cu strigăte pe stradă și saci - în portbagajul unui șofer de taxi. Îmi zgâri dinții, i-am dat 400.000 de dong, mi-am dat seama că am pierdut.

Dar apoi am primit imediat compensația opusă de la un alt vietnamez. La hotel, șoferul de taxi nu putea să meargă, strada era prea îngustă, așa că am descărcat-o în fața acestei străzi. Stăm cu Tatyana cu saci pe marginea drumului și nu putem trece printr-un drum foarte larg în direcția hotelului. Autovehiculele și motobicurile scapă fără pauză. Și un unchi în vârstă, văzând durerea noastră, ne-a ajutat cu ușurință să traversăm strada, să deschidem drumul și să frângem transportul. Mulțumesc foarte mult, el a umple instantaneu sentimentul de deranjare de la conducătorul taxiului necinstit și, din nou, a întărit marea noastră simpatie față de vietnamezii. Iar curva este suficientă și la noi doar că există șoferi de taxi din Moscova în aeroporturi și la stații.

Am rezervat un hotel ieftin în centrul orașului Ho Chi Minh, așa cum sa dovedit a fi, în inima districtului backpacker. Hotelul este numit Green Suites Hotel, și deși este situat pe o stradă îngustă, îngustă, foarte îngustă, este foarte decent în interior. În timp ce Green Suites Hotel se află departe de străzile mari, este suficient de liniștit, nu deranjează agitația și zgomotul orașului. Și personalul a plăcut atât în ​​restaurant, cât și în restaurant. Putem recomanda acest hotel în siguranță, ne-am oprit de două ori, a doua oară când am revenit din Thailanda în Vietnam. Acest hotel și strada pe care se află.

Green Suites Hotel în Ho Chi Minh City

Acestea sunt priveliștile de pe balconul nostru în ambele direcții.

Apus de soare peste casele din Saigon

Vedere de la balcon la stradă

Micul dejun este inclus în preț, iar restaurantul se află la ultimul etaj. Puteți alege dintre micul dejun european standard și mic dejun tradițional vietnamez. De exemplu, îmi place localul din față - o tradițională, și probabil cea mai renumită supă vietnameză cu tăiței de orez și carne de vită. Așa arăta un restaurant.

Restaurant verde într-un hotel verde.

Aproape de verdeață.

De aici, din restaurant, există minunate priveliști ale orașului Ho Chi Minh City. Sunt deosebit de bune dimineața.

Dimineața în orașul Ho Chi Minh.

Acasă, acasă la dreapta.

Case, case la stânga.

Și în seara zilei de întâlnire am mers să mănâncă și să ne uităm în jur. După cum am spus, am ajuns în zona backpackerilor, unde iubitorii preferă să rămână și să-și petreacă iubitorii să călătorească lumină din întreaga lume.

Doar în caz, voi explica: Backpacker-ul este un călător, de obicei cu un rucsac. De aici și numele, din rucsacul englez - "rucsac". Nu există valize, nu există operatori de turism, călătorii complet independente fără bagaj excesiv.

Este evident că mulți dintre ei nu sunt pentru prima oară, deja stabiliți, au prieteni sau călătoresc întreaga companie. Există o mulțime de oameni pe străzi, foarte mulți, și în cea mai mare parte din acest grup special - backpackers. Sunt pline de toate cafenelele. Și seara ei stau în general pe stradă în rânduri, ca în standuri, pentru bere și vorbesc și privesc. Și ne-am uitat la ele.

Ne uităm la backpackers.

Deși suntem de fapt definiții, suntem și backpackeri - călătorim independent, toate bagajele se potrivesc în mâinile noastre și pe umerii noștri - dar hangouturile sunt străine pentru noi. Prin urmare, aici suntem doar observatori terți. Deși, mergând pe aceste străzi printre mulțime, suntem, de asemenea, o parte din aceste străzi și parte din această viață plină de bucurie a mulțimii.

• Următoarea publicație Zoo-ul din Ho Chi Minh - o călătorie în copilărie
  • Publicarea anterioară Uită-te la Vung Tau de pe umărul statuii lui Isus Hristos

Citiți și:

Închiriați ceva ca o mașină ca tine, dar trebuie să fie grav rănit pe cap. * nebun * În Vietnam, conceptul de "reguli de mișcare" este ceva din categoria fizicii cuantice pentru un elev de clasa a treia. Miscarea traficului pe strazi, in special la intersectii, arata la fel ca si miscarea furnicilor intr-un moc. În plus, potrivit zvonurilor, poliția este foarte dornică să prindă străinii în spatele volanului. E greu acolo cu totul. Motobicurile sunt închiriate, dar încă nu am decis încă. Poate următoarea vizită într-un loc liniștit pe care îl voi antrena.

De îndată ce am văzut fotografia, m-am gândit imediat că meteorul nostru părea că mergeau de-a lungul Volgăi. Deja am citit că sunt. Numai acum rar mergem, dar în Vietnam sunt în căutare.
Și în spatele volanului să stea, într-adevăr, înfricoșător. Nu este ușor să treci strada. Regulile nu există acolo, se pare, sau vietnamezii au propria viziune a regulilor.

În general, barca surprinzător de confortabilă a fost. Înainte de a sta spațios, aparatele de aer condiționat vor funcționa în mod discret. Steamerele trec prin. În general, ne-a plăcut.