Sergey dovlatov - recenzii despre cărțile autorului

Serghei Dovlatov - unul dintre cei mai populari și mai citiți scriitori ruși de la sfârșitul secolului XX - începutul secolului XXI. Noile sale cărți, povestiri și cărți au fost traduse în mai multe limbi, au fost scrise, studiate în școli și universități. „Rezervă“, „Zona“, „Străin“, „nostru“, „Suitcase“ - aceste și alte uimitoare amuzante și pătrunzător triste lucruri dovlatovskogo au devenit de mult timp un clasic. „Au fost degetele de la picioare și urechi ale capului înghețat“, „a băut cu o zi înainte - senzație ca și în caz de înghițire pălărie iepurele cu urechi“, „alcoolismul este curabile - chef de baut - nu“ - Dovlatova glume vă amintiți o dată pentru toată viața, și re-citit zeci de carte de ori. Nu se plictisesc niciodată.

Serghei Dovlatov - una dintre cele mai populare și pe scară largă citit scriitori ruși de la sfarsitul anilor XX - începutul secolului XXI. Poveștile sale, povestirile, notebook-urile sunt traduse în mai multe limbi, sunt examinate, studiate în școli și universități. Surprinzător amuzant și trist în același timp, piercing proză Dovlatov a devenit de mult timp un clasic, și, ca aproape fiecare clasic „rastaskana pe proverbe și zicători.“,

Toate Dovlatov scrise este împărțit în două jumătăți egale: scrise „aici“, în Rusia, și a scris „acolo“, în America.
Această ediție include lucrări scrise în limba rusă: - „Solo pe Underwood“ romanul „Sanctuary“, povestiri din cartea „entuziaști“ povești 1960 demers 1970-e, două povești sentimentale și notebook-uri

Serghei Dovlatov - una dintre cele mai populare și pe scară largă citit scriitori ruși de la sfarsitul anilor XX - începutul secolului XXI. Romanele sale, povestiri și cărți de adrese au fost traduse în mai multe limbi, filmat, a studiat în școli și universități. „Rezervă“, „Zona“, „Străin“, „nostru“, „Suitcase“ - aceste și alte uimitoare amuzante și pătrunzător triste lucruri dovlatovskogo au devenit de mult timp un clasic. „Au fost degetele de la picioare și urechi ale capului înghețat“, „a băut cu o zi înainte - senzație ca și în caz de înghițire pălărie iepurele cu urechi“, „alcoolismul este curabile, bea - nu“ - Dovlatova glume vă amintiți o dată pentru toată viața, și re-citit zeci de carte de ori. Nu se plictisesc niciodată.