Recenzii ale filmului din regiunea întunericului (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Motivul pentru care am vizionat acest film este Robert de Niro. Nu este niciodată eliminat în filmele proaste. Și nu m-am înșelat cu alegerea. Ideea însăși este interesantă: cât de radical ne-ar schimba viața noastră dacă am putea folosi întregul potențial al creierului nostru. Protagonistul a experimentat efectele unor astfel de pastile miraculoase care fac creierul sa munceasca 100%. Trebuie să spun că acest film surprinde toată atenția și conștiința privitorului și desfășoară rapid evenimente - nu-l lăsa să se plictisească. Dar ultimul - am fost dezamăgit. Ei bine, omenirea nu este pregătită pentru astfel de experimente. Sfârșitul nu este logic, unde leneșul și lenea, apatia și depresia sunt răsplătite. O persoană nu poate face nimic și apoi găsește o pastilă de miracol și devine superman. Dar cu toate acestea, filmul merită privit. Vă recomand.

Recenzii ale filmului din regiunea întunericului (2011)

Filmul "Fields of Darkness" este unul dintre filmele mele preferate. Ideea care a stat la baza acestui film este, fără îndoială, foarte originală și bună. Chiar dacă ați întâlnit deja ceva similar, atunci prezentarea acestei idei este complet diferită. Desigur, dacă vă oferă pentru a mânca o pastila care vă permite să se gândească la scară fără precedent, care vă permite să se uite în sălile minții să-și amintească tot ceea ce a văzut, auzit și simțit, atunci s-ar putea fi gândit mult timp, să zicem, „Hmm, și de ce nu? ". De fapt, este mult mai ușor decât să lucreze din greu pentru a căuta un fel de scara de carieră, de a experimenta victorii mici, pentru a atinge obiectivul. Și asta oferă o garanție a succesului dvs. în doar câteva ore. În ciuda faptului că, în secolul 21, poate de mult, dar filmul nu este nimic mai mult decât science-fiction. Desigur, există medicamente care îmbunătățesc memoria, sau poate afecta abilitatea de a gândi, dar la o scară Deși mereu am tot gândit că undeva, în unele laboratoare private, pentru a crea un produs similar.

Am citit o dată despre un articol despre modul în care oamenii care lucrează în companii mari și poziții mari iau microdoze de ciuperci care îi ajută să se gândească mai mult și să se descurce mai bine cu munca lor. Acest lucru demonstrează încă o dată că oamenii încearcă în orice mod să-și extindă potențialul și abilitățile. Mi-a plăcut filmul, de asemenea, pentru că nu există linii de dragoste prostie, morale și moralizatoare. Există dinamică, unitate, o imagine grozavă cu o schemă de culori excelentă. Mi-a plăcut efectul atunci când personajul principal ia comprimatul râvnit și culorile imaginii devin evident mai strălucitoare, mai plăcute. Regizând filmul la un nivel bun, pentru că Neil Berger sa dovedit a fi odată o imagine foarte bună, numită "Iluzionistul". "Zone de întuneric" - de lucru de calitate, dar există mai multe "găuri" în complot. De exemplu, nu este clar unde s-au dus unele exemplare. Cine a inventat aceste comprimate NZT? Dar aceasta, în general, poate fi ignorată. Întregul film nu este doar o dramă / blockbuster, ci și o mică comedie. Bradley Cooper în rolul de titlu nu poate, dar vă rugăm să ochiul! Un mare actor, o imagine minunată și, în general, sunt fericit că m-am uitat. Apropo, seria, care nu a aparut cu mult timp in urma pe ecran, nu este la fel de clasica ca si filmul. Dar, de asemenea, vă sfătuiesc să o vedeți dacă sunteți un fan al filmului.

Film foarte interesant. Probabil orice medicament oferă o ocazie de a privi cel puțin lumea și viața ta cu ochi diferiți. Ce putem spune despre drogurile moderne. Deși, desigur, efectul secundar poate aduce mult mai mult rău decât să beneficieze de la a vă uita la viața ta. Cel mai bine este să conduci un stil de viață sănătos, acest lucru este neechivoc. Robert Deniro a infrumusetat usor filmul cu prezenta lui. De câteva ori puteți vedea această capodoperă.

Imediat sa indragostit de acest film! A fost foarte interesant să te uiți, un comprimat care face ca creierul să funcționeze 100%, arătând talentele descoperite de oameni și ceea ce oamenii ar putea să facă dacă ar fi fost. Consider că acest film este o capodoperă, impresionată de povestea ei originală! Dacă o astfel de pastilă ar apărea în lumea noastră, ar fi într-adevăr foarte periculoasă, așa cum a fost în principiu prezentată în cinematografie. Actorul este excelent pentru toate personajele, totul este puternic, demn și profesional! Film de clasă!

Mi se pare că Bradley Cooper sa uitat în imaginea sa, pur și simplu strălucit, și acesta este cel mai bun erou al carierei sale. Cu toate acestea, cu mare respect pentru acest artist este cu siguranță dăruit, și, de asemenea, iubesc toate personajele din filmele sale mai multe, dar este frapant și sejur de neuitat. În general, nimic special se întâmplă aici, deoarece caracterul său pur și simplu stă în pragul disperării, pentru că se obține el scriitor mizerabil care are foarte puțin în această viață. Când totul a mers în jos, dintr-o dată apare în viața lui, un prieten vechi cratimă ruda care ofera sa ia un medicament experimental, care este posibil pentru a ajuta personajul principal, dintr-o dată și să-l facă un tip foarte inteligent. O astfel de aliniere, desigur, se uită la toate nerealiste, dar, cu toate acestea, fiind în disperare, el dă undă verde. Acest efect nu a putut fi de așteptat nimeni, dar pastilele ajuta eroul, atunci el se lupta a început să-i urmărească în continuare. Thriller-ul câștigă ritmul, complotul devine mai accentuat și privirea totul este doar mai interesantă. Desigur, filmul este foarte abruptă, iar când l-am văzut prima dată, l-am luat, este o lucrare de geniu, chiar și doresc să citească cartea pe care se bazează acest film.