O excursie la mare cu un câine

Sper că prima mea experiență de a călători în străinătate cu un câine este utilă celor care încă mai gândesc la asta, dar nu îndrăznește.

Deci ideea călătoriei în Bulgaria a apărut destul de spontan. În primăvară am decis să merg la Maratonul din Balcani (o serie de expoziții de câini din mai multe țări, care are loc în mod tradițional în Bulgaria în Albena) și se combină efortul de a obține titlul de campioni din mai multe țări pentru Golden sale Retriever Oscar și odihnă pe mare.

Din moment ce nu am călătorit niciodată la mare, să nu mai vorbim în străinătate cu câinele, multe întrebări au apărut imediat.

Primul pas a fost acela de a decide cum să ajungem acolo. Alegerea a căzut pe cunoscuții care merg la expoziții de câini de către companie pe un microbuz. Imediat am spus, că o parte ma speriat cel mai mult: drum lung, frontiera, cainele va lua, dar de fapt nu a fost atât de înfricoșător. Da, obositor, dar nu fatal. Dacă sunteți în mașină, cred că aceasta este cea mai bună opțiune. Dacă nu vă este frică de o călătorie lungă la volan.

Apoi, hotelul. Alegerea noastră a căzut asupra hotelului "Panorama" din Albena. Am fost ghidat, în primul rând, de prezența unui aparat de aer condiționat în cameră, iar al doilea de preț. Acesta este situat la aproximativ 500 de metri de mare, dar pentru noi nu a fost atât de important. Desigur, sunt mai bune hoteluri în Albena, dar, în opinia mea, prețurile pentru Bulgaria sunt în mod nejustificat de mari.

Apoi, documentele și câinele. Cu omul totul este clar - pașaport, viză, asigurare. Un caine - are nevoie, în plus față de pașaport veterinar, cu toate vaccinurile și de orientare, atunci când sunt tratate împotriva căpușelor și puricilor și viermi (necesar veterinarul de imprimare), un test pentru rabie, care este de trei săptămâni într-un laborator de la Kiev costă aproximativ 100 $ ( dar se face o singură dată). Apoi, aveți nevoie de o formă veterinară numărul 1 de la clinica veterinară la câine, care la vama de la Kiev se transformă într-o altă formă, așa-numitul "certificat verde". Și ai nevoie de forma 998.

În plus, câinele trebuie să fie cioplit, iar numărul cipului este specificat în pașaportul veterinar.

De asemenea, doar în caz, faceți copii ale documentelor și documentelor pe câine.

Aveți grijă de kitul de prim ajutor pentru dvs. și pentru câine. Pe drum, orice este posibil.

Voi reveni un pic, drumul a mers bine, fără a număra 4 ore la graniță. Hotelul a fost bun. Nu super-duper, dar tolerabil. Un mare plus, avem o cameră la primul etaj, iar câinele se poate lăsa pe gazon înainte de numărul aproape în orice moment. Hotelul Panorama are Wi-Fi gratuit, dar numai în hol. Da, și am avut în mod constant probleme de conectare.

Am luat micul dejun, dar cei mai mulți oameni folosesc sistemul all-inclusive la hotel. Sunt unul dintre cei care nu văd punctul în ea. Am luat doar micul dejun și asta a fost suficient pentru noi. Este mult mai interesant să ieși în oraș (dacă Albena poate fi numită în acest fel) și să aibă o mușcătură în multe restaurante și cafenele.

Ceea ce Albena le-a plăcut, sunt oameni. Bulgarii sunt oameni incredibil de prietenoși și amabili. Venind publicul - destul de internațional. Am auzit discursul din întreaga Europă. Rușii, desigur, predomină. Dacă vorbești rusă sau engleză, nu vei avea probleme de comunicare.

Albena, în comparație cu orașele vecine din Bulgaria, probabil cele mai scumpe. Pe drum ne-am oprit la Balcic, deci prețurile au fost de două ori mai mici în restaurant decât în ​​Albena.

Fiind în Albena, există senzația că vă aflați într-o versiune rafinată a unor stațiuni sovietice. Acest lucru este simțit în arhitectura de hoteluri, și într-un număr mare de trandafiri, și chiar și în ceva evaziv. Dar, în același timp, nu există nici unul negativ. În plus, Albena și orașul nu pot fi numite - nu există locuitori, ci doar infrastructură pentru turiști: hoteluri, restaurante, magazine etc.

Mi-a plăcut și plaja. Wide - 100 de metri - nisip alb pur. Singurul lucru pentru mine este marea superficială. Dar pentru familiile cu copii - asta este. Aproape toate hotelurile au propriile lor plaje, unde șezlongurile și umbrelele sunt gratuite. Dar plaja din hotelul nostru era prea departe și am mers la o plajă liberă mai aproape, între plajele a două hoteluri. A fost posibil să se răspândească prosopul (nu pentru a trage de la Kiev, vom cumpăra pe loc) și o mare minciună pe nisip moale, loc destul de bun pentru toată lumea. De când am avut seri de câine seara, am avut destul timp să ne culcăm pe plajă. De câteva ori l-am luat pe Oscar să cumpere - ca toți regizorii, adoră apa. Dar fii atent. La noi a fost prima dată de cunoaștere a mării, de aceea Oscar sa înecat cu apă sărată care sa vărsat în frustrări puternice. După cum am aflat ulterior, este absolut normal. Dacă un câine plutește adesea în mare, se obișnuiește să nu bea apă sărată. Cu toate acestea, excesele sunt posibile.

În fine, câteva sfaturi, mergând în Bulgaria.

În Bulgaria, cele mai delicioase produse lactate: brânză (hard kashkaval și brynza - sirina), lapte acru. De la mâncăruri locale pentru a încerca sfătui porc byurek - ardei umplut cu brânză și, preparate din carne diferite fri, o supă locală - tarator (ceva de tipul nostru de hash). Alegerea este minunată, deci nu veți rămâne foame.

Bulgaria este renumită pentru vinurile sale. Alegerea noastră a căzut pe Traminerul local, l-am adus cu noi.

În birourile de schimb valutar, puteți schimba cu ușurință aproape orice monedă, uneori chiar grivne. Puteți retrage bani din ATM. Cardul poate fi plătit și în multe restaurante și magazine.

Altă, după cum sa dovedit, o consiliere importantă, aceasta se referă la orice excursie. Atunci când traversați frontiera și vi se returnează pașapoarte, asigurați-vă că există o ștampilă la intrare sau ieșire. Niciodată nu am acordat atenție acestui lucru. Dar când am plecat din România, am avut o problemă: când am părăsit Bulgaria și am intrat în România, nu am fost marcat. Drept urmare, polițiștii de frontieră au vrut să ne trimită înapoi (care este de 250 km). Ca urmare, 20 de euro au rezolvat problema, dar a purtat nervi.

Sper că povestea mea este utilă pentru cineva.

Da, și Oscar sa întors de la călătorie ca un campion al 7 țări

Pentru a adăuga sau a șterge fotografii într-o poveste, accesați albumul acestei povestiri