Carnavalul visului - pescuitul crapului - pescarul de ziare - pescarul №32

O plimbare de o oră - și eu sunt acolo. Pălării de pescuit cu co-boo nu au luat. Imediat pe plajă, a taiat o tijă dintr-o mașină, a făcut o tijă de pescuit și a rătăcit în genunchi în apă. Iar apa este rece dimineața, dintele nu lovește dintele. Dar plutitorul sa învârtit, sa aplecat și a înotat povestile inundate. Taierea - și primul karasik-ladoshechnik a mers la rezervor. A început musculatura cruciană. Nu am acordat nici o atenție frigului.

A apărut soarele. A devenit mai cald. Crapul se înălța mai puțin și mai puțin, iar apoi mușcă complet în jos. Dar, în apa de mică adâncime a zăpezilor umflate de inundații, au început să se audă bâlbâi, bătrâni. Am rătăcit peste apă pentru a vedea ce se întâmpla acolo. Și despre un miracol! În jurul bolului am fost infestat cu crapul crucian. Mare, mic, întinzându-se de partea lor, au ieșit pe țărm. Răsărit, mi-am dat seama. Bunicul meu mi-a spus despre asta.

Dar aici și pe de altă parte, exact unde a fost arborele meu de pescuit, au început exploziile, loviturile pe apă - tare, nu crapul. Și au devenit tot mai mult.

Nu vă pot spune ce a fost surpriza mea când am văzut toată Shi-Rine canale de mică adâncime în diferite pești mari met-Stach cutremură, oferind solduri bronz, aripioare portocalii. Carp! Aici și în apa puțin adâncă au început orgie lor în lovituri de coastă-guvernamentale proeminente cocoașe largi, după fiecare explozie crap vzle-troliul în aer crengi, iarbă, ca și în cazul în care în apă a explodat ceva. Și mai cald a devenit, cu atât mai mult pește jucat în conductă.

Iată insula insulei cea mai apropiată de mine, am început să mă mișc, iar direct spărgătorii au venit la mine. Am fost confuz, breakerii s-au apropiat repede, dar în metru s-au întors și am văzut trei crapi mari.

Apoi am văzut de multe ori multe carne de nuntă de sazi, dar în acea zi mi-am amintit pentru totdeauna. Apoi am avut și o sabie - asta pentru a prinde marele sazan pe un echipament sportiv.

Chiar când eram la școală și-mi petreceau sărbătorile de vară pe malul râului Amur, am încercat să prind un crap de mai multe ori. În cazul echipamentului am avut doar o manevră de zgomot, care poate fi atribuită în siguranță instrucțiunilor de lucru ale omului primitiv. Acesta este de 50-60 de metri de linie de pescuit solid cu un diametru de 0,8-0,9 mm, ranit pe o motocicleta din lemn. La sfârșit, o încărcătură este fixată într-o lingură de masă, iar mai sus printr-o metodă de buclă, două sau trei vodce cu cârlige mari sunt atașate la bucla.

Pe țărm, brioșul este desfăcut, punând o linie de pescuit de-a lungul țărmului și fixând pasul moto cu pietre, astfel încât corpul ulei să nu fie aruncat când se toarnă. Lovi cârligele și apoi lateral departe de tine sau de capul tău, întindeți o bucată de linie de pescuit cu leșuri și un platou și aruncați-o. Când platanul cade la partea inferioară, fixați linia de pescuit în creasta prestabilită cu pro-zyu-ul, pe linia pe care o atârnați - un baston scurt cu un slot. Veți pune trei sau patru zakidushki și așteptați pentru mușcături.

Eram sigur de această unelte, pentru că prindem bunicii noștri. Dar rezultatul a fost cumva nu acolo. Pentru mult timp am crezut că era o duză. Învățând că coaja de alimente naturale sazana, el a început să prindă ra-kushku. Toată lumea a prins-o: un cal, un somn, un bici și o balenă ucigașă, dar nu un crap.

Odată, într-una din călătoriile de pescuit, mi-au spus să prind găluștele. Nu am incercat nici o reteta! Dar din nou, rezultatul este zero, fără a număra crapul care nu este atât de mare.

Mărturisesc că am lipsit de mult timp: mai multe astfel de pescuit, și am uitat de sazani și din nou am revenit la balenele ucigătoare și tâmpenii fără probleme. Apoi cineva va prinde o sazana, voi incepe din nou, voi sta de doua sau de trei ori fara muscaturi si din nou voi prinde brioșă "vierme".

Timpul a trecut, a absolvit școala, a intrat în universitate. Iar timpul de pescuit părea să se oprească: el a prins toate aceleași zakidushkami acum zece ani.

Dar într-un fel, după ce a intrat în motorul de căutare "capturarea crapului pe Amur", a ajuns pe un forum remarcabil "Amur fishing". Am aflat despre alimentatorul de sârmă. Am analizat rapoartele privind capturarea acestei soluții, am văzut fotografii în care remișii zâmbitori au ținut 7-8 kg de crap în mâinile lor. Am cunoscut acești tipi - Pasha Kreslov și Pasha Klepkin. Ei, de asemenea, au sfătuit ce alimentator să cumpere pentru condițiile noastre, ce bobină, ce duză de folosit, unde să caute crap.

În timpul iernii am cumpărat un alimentator, am învățat o mulțime de informații utile despre erecții, duze, momeală pe forumuri de alimentație specializate și așteptam să deschidem apă. Iar primăvara, ca noroc, ar fi fost prelungită și rece.

Pe lac, unde am început să înțeleg elementele de bază ale alimentatorului, m-am prins mai mult crap și crap mici. Tackle este foarte plăcut, dar pentru a prinde feed foarte grele set destinat pentru râuri cu curenți puternici și pești mari, Karasik în apă puțin adâncă - nu e ceea ce am vrut.

Odată ce am plecat de pescuit împreună cu Viktor Nikolayevich, un excelent vânător și taiga. El a mers de-a lungul mai multor râuri de munte, a prins atât taimen, și lenok, și haruzov. Iar aici, pe acest pescuit, văzând cum am realizat cu un nou joc, Viktor Nikolayevich a devenit, de asemenea, interesat de alimentator. În cel mai scurt timp, a studiat teoria, a primit un alimentator, a făcut alimentatoare, a învățat elementele de bază. Și acum învățăm să prindem noi unelte pentru noi.

Pescuitul în râul Amur aproape de Posel-com Pivan (despre această excursie de pescuit am Ned, dar el a scris în „PP“), a decis să nu mai să nu mai merge acolo până la căderea apei, deoarece este foarte puternică pentru drift kormush-ku orice greutate, în afară de în partea de jos a unui skalnik ascuțit, așa că acolo erau constant stânci și felii de panglici.

Datorită nivelului foarte ridicat al apei din Amur, nu există locuri convenabile pentru pescuit. Am decis să încercăm să prindem sazana pe malul orașului, pentru că el mereu sări acolo și, uneori, este prins de izvoare chinezești sau sfârcuri, așa cum sunt și ei numiți. Una dintre condițiile de pescuit în oraș este să ajungeți cât mai curând posibil pe uscat și să luați punctul cel mai promițător. Ce am făcut.

Primele mușcături au început în district, nu opt ore. Înainte de asta, ne-au lipsit cele trei ore, gândindu-ne cu adevărat să jucăm sute de metri de la țărmul crapului bun. Acest lucru a inspirat un anumit optimism: la urma urmei, ei trebuie mai devreme sau mai târziu să vină la țărm pentru hrănire.

Dar primul pește nu era crapul dorit, dar dimensiunea medie a lemnului alb, patinele și croșetat. Ca superficiali, acești pești au fost eliberați. O vei prinde - o vei lăsa să plece, o vei prinde - lăsa să plece ... Și așa au pescuit până când Viktor Nikolayevich a făcut o mușcătură serioasă.

"Sazan!" - am exclamat cu o singură voce, deși ar putea fi oricine, de exemplu, o bâzâie bună. Am învățat să disting mai mult insectele crap și insecte mai târziu. În crap este o tragere puternică puternică, de unde alimentatorul uneori zboară din suport. Din anumite motive, se întâmplă de fiecare dată când pierdeți.

În timp ce Victor Nikolayevich a săpat, m-am uitat la linia de tragere a apei. Peștele mergea spre stânga sau spre dreapta, chiar trebuia să-i scoată alimentatorul, pentru a nu interveni. Aici a apărut suprafața garoafelor de crap, o luptă scurtă, dar intensă în apropierea țărmului, un moment convenabil - și am luat peștele în podsak. Există!

Fotografie pentru istorie. Cântărire. Sa-zanchik tras pe 2 kg 600 g. Nu este cel mai mare, dar încă frumos. După un timp, Viktor Nikolaevich încă mai are o mușcătură, iar gemenela primei este de asemenea pe țărm.

Aici și eu am o mușcătură, am luat un sarin de kilogram de mușchi. Am să plec, te rog să-mi spui mamei cu un dosar. Aparent, el a sunat: nici măcar cinci minute după o altă distribuție, ca și o mușcătură puternică. Pod-seckayu, la sfârșitul panglicii începe să zdrobească o forță necunoscută. Despre frecare, care a fost strânsă strâns, am uitat. Există un ticălos - și o cratimă. Sunt obositor. Lesa din monostratul 0,3 este ruptă.

Am tăiat o jumătate de metru din panglica principală cu un diametru de 0,23 mm, am tricotat un nou pivot. Turnarea - și muscatura nouă nu a așteptat mult să aștepte. Despre frecare, am inceput sa-mi amintesc numai dupa acest pescuit, si apoi am stins tot tija de pescari. Sazan a mers relativ calm, dar sub tarm a trebuit să concureze cu el în serios. Mâinile tocmai s-au uscat. Când crapul a fost în cele din urmă obosit, partenerul la dus în podsak.

Purceii au tras 3 kg 400 g. Deoarece am fost fericit, nu pot să descriu. Un vis a devenit realitate! Primul meu crap adevărat!

Dar nu mă așteptam că într-o zi voi avea un nou trofeu.