Autoturisme: Toyota Caldina, Nissan X-Trail, Toyota Corolla Fielder

Mașină: Mitsubishi Pajero

Planul a fost aceasta: pe autostrada M-52 Novosibirsk - Ust-Sema - Elikmanar (oarecum M-52, dar în apropiere, baza de "Le Corsaire") - pos. Karakol (centrul de recreere "Uch-Enmek") - Kurai (casă de oaspeți) - Kosh-Agach (bine, este necesar să se limiteze comentariu C) - South Lake Teletskoye (camping "Kyrsay") - Balykcha (hostel "Ezen") - Iodro (pensiune "Kur-Kechu") - Uznezia (de-a lungul bazei râului Kujum "Grace"). Numărul total de zile este de 8-10.

Masini: Toyota Kluger V, Toyota Corolla

Autotravel și Aventura Altai
Traseu: am decis că vom merge la Munții Altai pe drum Zayed biserica construită pe locul morții Evdokimova, cumpara miere, mături în Munții Altai, opresc în Barangol peste noapte. Aici trăiește o familie de Katash - prieteni ai lui Jelinitskys. Ne petrecem noaptea cu ei, iar dimineața du-te la satul Ust-Kan, numai de data aceasta pe trei mașini

Traseu: Omsk - Novosibirsk - Barnaul - Biysk - Gorno-Altaisk

Mașină: Volkswagen Passat

Autotravel și Aventura Altai
Primii doresc un tată în Altai. Altai ma interesat dupa ce a citit povestea nu este una dintre Altai Drom.ru călătorii și Andrew doar chemat cu ei, mama mea nu a fost în stare să meargă, a funcționat de data asta.

Mașină: Mitsubishi Lancer Cedia

În Munții Altai, ne-am dus cinci ani consecutivi, a iubit sentimentul de libertate, atunci când zbura pe Chuysk, petrece noaptea pe malul râului Katun, înot în lacul Teletskoye și râu Iogach. Dar ... Am vrut ceva mai mult, si iata-ne înainte de următoarea lansare a rămas pe Internet pentru a vedea unde puteți merge pentru afișări proaspete. Răsfoind paginile, am dat peste un articol intitulat „Călătorie în lumea malul sudic abandonat Lacul Teletskoye și Aktru pe Toyota Corona - articole pe Drom.ru», în cazul în care Nicolae și Julia Malova a descris călătoria încântător în cazul în care nu ne-am face chiar planuri pentru a merge. Sa decis! Plecăm!

Masini: Honda CR-V, Toyota Nadia

Autotravel și Aventura Altai
Pregătirea pentru călătorie "cu atenție", mai ales mine, așa că am uitat să iau o grămadă de lucruri utile (trepied, saci de dormit și alte lucruri necesare). Traseul planificat a fost dezvoltat mai scrupulos (care a fost ulterior revizuit de mai multe ori, nu mai rău decât actualul buget regional).

Masina: Toyota Nadia

A obținut totul: știri, muncă, chondroză, prețuri la benzină, plictiseala funcționarilor - în general, așa cum am spus, totul. Am văzut soluția problemelor din zbor de la probleme, inventate parțial de mine, undeva în natură. A spus - făcut!

Autotravel și Aventura Altai
Greutatea berii absorbite a fost umplută în mod neașteptat de amintiri de vară. Așa că am decis să vorbesc pe scurt despre călătorie (pentru călătoria - nu va fi prea mult) la minereul Altai. Există o mulțime de povesti despre Munții Altai, am decis să spun ceva despre un alt Altai.

Traseu: Yaroslavl - Kostroma - Novosibirsk - Gorno-Altaisk

Mașina: Toyota Harrier

Autotravel și Aventura Altai
Am ales o nouă rută, nu am mai călătorit mai devreme. El va trece prin Kostroma, Kirov, Perm, Ekaterinburg, Tyumen și Omsk. Punctul intermediar al croazierei este orașul Tatarsk, patria mea mică. După ce am stat acolo câteva zile, vom merge la Novosibirsk și după o întâlnire cu călăreții din Novosibirsk vom merge la Altai. Ne vom odihni acasă - să ne ocupăm de străinătate;)