Manastirea Ostrog, Muntenegru - "pelerinaj la manastirea Ostrog (Muntenegru)

Dezavantaje: casa pelerinilor pentru asceți

Când am făcut planul de a călători prin Muntenegru, am decis că trebuie să vizităm cu siguranță acest loc. Și, cu siguranță, cu o ședere peste noapte. Și prin toate mijloacele, rugați-vă dimineața. Nu voi spune că pelerinajul nostru a fost pe deplin realizat, cu atât am călătorit mai mult cu un copil de 9 luni. Dar, în general, impresiile rămân pozitive. Adevărat și aventura tipărită.

Mănăstirea Ostrog, Muntenegru -

Biserica de sus a lui Vasili Ostrozhsky este înscrisă în stâncă (nu poate fi fotografiată):

Manastirea Ostrog, Muntenegru -

Cel mai adesea, turiști și pelerini vin aici din sudul Muntenegrului, în optimile de zi: dimineata sa dus la 9-00 a venit, cum ar fi, asculta tur, a stat în linie la sfintele moaște, suveniruri și se uită la stânga înapoi în seara. Prin urmare, afluxul de oameni aici mai mult decât toate în acest moment. Deși serviciul de dimineață, din câte îmi amintesc, începe la ora 6 dimineața.

Călătorim dinspre nord (dinspre Parcul Național Durmitor și orașul Zabljak). Traseul nostru se întinde printr-o serpentină montană (deși am putea să o evităm).

Dacă mâncați din nevoia de Sud care urmează să fie trimise pe cale rutieră de la Niksic Danilovgrad pe de - așa cum se arată pe hartă (de la Danilovgrad nu a plia, astfel încât să nu meargă pe un drum de munte abrupt).

Manastirea Ostrog, Muntenegru -

Traseul din Budva prin Podgorica, Danilovgrad până la Nikshich - în dreptul mănăstirii

Google promite să călătorească de la Budva la Ostrog în 2 ore, dar mi se pare că numai șoferii experimentați o pot face. De fapt, drumul poate dura mai mult, pentru că va trebui să conducă prin munți.

Un loc pentru adevărații cunoscători ai acestui pelerinaj ascetic!

Konak (casa pelerinaj) Ostrog

Costul unei nopți de cazare este de 5 euro pe persoană. Camerele sunt exclusiv de sex masculin și de sex feminin. Fiecare cameră are mai multe paturi supraetajate (cameră pentru 10 persoane).

Mănăstirea Ostrog, Muntenegru -

În acest șanț, se spală și se spală. Cu toate acestea, în dimineața am deschis băiatul de recepție cu o ușă specială, cu un duș (probabil pentru propria lor), în cazul în care există un încălzitor de apă, așa că am spălat copilul. Am întrebat dacă soțul meu ar putea să se spele, dar el nu a permis-o.

În ceea ce privește oaspeții din această seară - mai ales cei din Muntenegru. Vorbeau mult și zgomotos până târziu seara. Și fumează foarte mult în cameră - fii pregătit pentru asta. În această pensiune există o bucătărie unde oaspeții se adună, își pot fierbe ceai sau cafea proprie, există o mică țiglă, plăci, cupe, linguri. În același timp, 20-30 de persoane sunt la masă - în general, compania este încă acolo. zgomotos

Manastirea Ostrog, Muntenegru -

În autobuzul turistic, am văzut aceste informații:

Totuși, pe retsepshene, tipul mi-a dat alte coordonate ale casei Pilgrim

Deci, dacă sunteți. învățați limba muntenegreană și sunați (de fapt, unii care vorbesc limba engleză, dar foarte rău)

În ceea ce privește mănăstirea însăși. În dimineața m-am sculat în continuare pentru serviciul de dimineață (merge în templul spațios inferior) -

Manastirea Ostrog, Muntenegru -

această zi a fost dedicarea cuiva preoției. Toți slujitorii mănăstirii s-au adunat într-un singur loc și s-au ridicat în slujbă. Mi-a plăcut. Era frumos și calm în inima mea.

De asemenea, am reușit să alerg în jurul locului însuși - în zori este doar un basm!