Cum ajungem la închisoarea mănăstirii din Muntenegru, călătorim cu un zâmbet

Una dintre atracțiile principale ale Muntenegrului este mănăstirea ortodoxă Ostrog. Desigur, fiecare turist din Muntenegru ar trebui să viziteze mănăstirea în primul rând din exclusivitatea acestui loc. Problema este că pelerinii ortodocși consideră Ostrog locul al treilea cel mai vizitat după Sfântul Mormânt și Muntele Calvar din Israel.

Înclinând spre o stâncă înălțată la o altitudine de aproape 1000 m deasupra nivelului mării, mănăstirea nu pare a fi reală, părea să crească într-un munte. Acest lucru rămâne în memoria mea pentru totdeauna. Trebuie remarcat că drumul către Ostrog este impresionant, cu peisajele sale superbe montane și serpentinele extrem de înguste.

Mănăstirea a fost înființată în 1656 de Mitropolitul Stoian Jovanovic din Zakhum-Dukes. El a locuit acolo până la moartea sa în 1671 și a fost recunoscut mai târziu ca un sfânt sub numele de Sf. Vasile din Ostozhsky. Relatările sale miraculoase sunt păstrate în mănăstire și fiecare turist are ocazia să vină, să vadă și să-l întrebe pe Sf. Vasyl Ostozhsky pentru ajutor, iertare, bunăstare, vindecare sau alt bun.

Manastirea superioara Ostrog

După ce Ostrog din Muntenegru este considerat un loc sfânt și există multe legende și povesti incredibile despre natura miraculoasă a acestui loc. Orbii au început să vadă, fără să meargă - s-au sculat, femeile care erau infertile - au rămas însărcinate. Mulți turiști lasă niște note cu dorințe în crăpăturile zidurilor mănăstirii.

Prin urmare, mănăstirea Ostrog din Muntenegru, care operează minunat, merită o vizită nu numai pentru dragul naturii cognitive a acestei excursii, ci și cu speranța de a primi ajutor de la Sf. Vasile din Ostozhsky.

Mănăstirea Ostrog din Muntenegru este situată între Niksic și Podgorica, în special: în dreapta drumului Danilovgrad - Nikshich, drumul merge în satul Bogetici. La 8 km de sat în direcția muntelui.

Deci, ați decis să vizitați mănăstirea pe cont propriu, ați închiriat o mașină și sunteți gata să plecați. Întrebarea rămâne, cum să ajungeți la Ostrog? De fapt, pur și simplu, cel mai important lucru pentru a planifica o excursie cu ajutorul hărților este Google mai bun. Chiar mai bine, dacă luați orice obiect gadget cu o hartă Google descărcată și apoi activați gps-urile.

Am trăit în Tivat, așa că traseul începe de acolo. Pentru claritate, mai jos este un desen cu o hartă și variante de rute.

Cum ajungem la închisoarea mănăstirii din Muntenegru, călătorim cu un zâmbet

cum să ajungi la Ostrog: opțiuni de rută

Drumul spre Ostroh era pe a doua opțiune: Lacul Tivat-Kotor-Risan-Grahovo-Rudine-Slanskoe-Niksic-Bogetici-Ostrog.

drum spre Ostrog, mai aproape de Grahovo (Grahovo)

Drumul spre Boggetichi a fost bun, practic nu erau mașini.

Serpentina la Mănăstirea Ostrog

După ce ați ajuns la Mănăstirea Ostrog de Jos, faceți stânga în sus. Va exista parcare pentru mașini, de unde puteți urca pe scări până la mănăstirea superioară.

parcare în fața mănăstirii Ostrog

Cum ajungem la închisoarea mănăstirii din Muntenegru, călătorim cu un zâmbet

Drumul invers nou (acolo va fi un panou lângă Manastirea de Jos) este foarte bun.

drum nou de la mănăstirea Ostrog

Practic, toată treapta a trecut lângă calea ferată. După ce ne-am dus în Danilovgrad, am condus la periferia Podgorica, după ce am parcurs un traseu spre orașul Cetinje.

rutier mai aproape de Danilovgrad

După Cetina mergem la Budva și apoi spre Tivat.

Călătoria spre Ostrog ne-a dus aproape toată ziua. Din Tivat am plecat la ora 11:00. În Ostrogul superior a sosit la ora 14.50. În consecință, drumul cu opriri, fotografii și gustări a durat 3 ore și jumătate. În Ostrog am petrecut aproape 2 ore și am plecat la ora 16.40. Pe drum, au făcut o pereche de opriri mici și au mers la un duș grea. Am ajuns acasă la ora 19.20. Drumul de întoarcere a durat doar 2 ore și 40 de minute.

IMPORTANT: Asigurați-vă că alimentați înainte de a merge în oraș. pentru că stațiile de benzină pe șosea sunt extrem de rare. În unele locuri, ele nu sunt furnizate deloc.

Vă mulțumim pentru un astfel de articol complet! Ne-am dus în Muntenegru, am vizitat Ostroh. Să mergem 3 opțiuni: de la Budva la Ostroh. Drumul a fost bun, Google nu a înșelat)

Vă mulțumesc foarte mult pentru poveste. Foarte utile au fost informații despre cum să ajungi acolo și prin ce orașe. Am mers pe un nou drum. Navigatorul ne-a continuat să ne transforme pe prima și a doua versiune a căii. A trebuit să deschid părțile rutiere. Drumul este cu adevărat nou și bun. După ce Danilovgradul se oprește spre Ostrog în funcție de semne. Acolo este într-adevăr serpentină.