Frumoase creaturi, recenzii ale filmului și recenzii

În film Frumoasele creaturi, un tip pe nume Ethan vede în mod constant visele unui străin frumos. Iar atunci când o fată din vise se stabilește în apropiere, intenționează să o cunoască cu orice preț și să învețe secretul legăturii lor mistice. Aceeași fată, care posedă abilități magice, consideră că darul ei este un blestem și încearcă să evite oamenii. Dar odată ce forțele vechi trezite dau seama de legendele locale mistice.

Jackie Tuttle, Tiffany Boone, Zoey Deutch, Alice Englert, Kay Smith, Annette Doucet Sharpe, Geoffrey Nowell, Rachel Brosnahan, Julia Faye Vest, Philippe Radelet

Regizorul filmului este Richard Lagravenese.

Pe această pagină veți găsi recenzii despre filmul Frumoase creaturi și data lansării. precum și descrieri, recenzii, creaturi frumoase.

În plus, că filmul este foarte îndoielnic din punct de vedere artistic, nu este, de asemenea, bun în spiritual. Aceste creaturi cele mai frumoase sunt diavoli. Și toate, se presupune, ideea este de a se asigura că demonii cu ajutorul diavolilor poate renaște în lumină ceva și prin vrăjitorie și toate prostiile întuneric. În mod evident, misticism, fantezie și așa mai departe. Dar nu există logică internă. Și uneori este amuzant unde creatorii acestei capodopere doresc să creeze groază. Adică, pentru cei care nu sunt foarte inteligenți, care ar putea să-i placă, filmul este prietenos cu sufletul. Și pentru alții - murdărie. Îmi cer scuze pentru cuvintele aspre.

Mai ales filme despre dragoste nu este dragoste, dar acesta într-adevăr prins, o poveste frumoasă despre dragoste, care este intriganta din primul minut, iar finalul este destul de puternic. In film, o bună selecție de actori, în cele din urmă oamenii normali, și apoi cele ale lui Edward și alți reprezentanți ai gopoty american deja în gât. Este păcat că filmul a eșuat la box-office. Se pare că fetele nu sunt povești de dragoste frumoase, cum ar fi și actorii kvadratnoborodochnye umflate în ele sunt eliminate, există un simplu protagonist, nu vizibil.

Sincer, filmul nu este foarte. Dar am fost încurajat de cadre, de casa mistică, de decorarea medievală etc. Chiar și întunericul complot nu sa încurcat. Odată ce puteți vedea. Dar din anumite motive nu am văzut fundalul religios aici. Nu cred că scopul nostru a fost să ne facă fără spirit, așa cum a fost scris mai devreme. Toată lumea înțelege în felul său

Filmul a mers doar pentru că, în plus față de militanții în această zi nu a arătat nimic. Nu mă așteptam la nimic grandios. Dar asemenea prostii! Pe scurt, filmul este dezgustător. Doar un coșmar! În prima jumătate de oră nu am nimic, restul am încercat să adorm din cealaltă jumătate, însă strigătele debilitante ale eroinei principale, care citea vrăji, m-au împiedicat. În mijlocul filmului am vrut să mă ridic și să plec. Actori. groază. personajul principal este un tip de 17 ani, actorul are 25 de ani. Actrita nu este deloc o persoana atragatoare. Sfatul nu este in nici un fel pe acest film, oamenii. Dacă nu există nici o ieșire, luați căștile cu dvs.

Dupa ce a citit cartea și vedea filmul Filmul a fost șocată nu atât de mult, bazat pe cartea nu este pe cartea Am luat un nume frumos și îndepărtat versiunea sa de istorie, schimba radical 1 :!. personaje și comportamentul lor2. sobytiya3. esența unui blestem in jurul caruia krutilosI Voila - o coincidență cu originalom.I a primit „Twilight“, doar aici magicieni și oameni. Un alt săpun roz-săpun. Un coșmar. Nu am fost niciodată atât de supărat de vreun film!

Mi-a plăcut foarte mult filmul. Lumină, veselă, dinamică. Nu există fond religios aici - există o batjocură de fanatism. Am doar emoții pozitive. Adevărul nu este diviziune clară în „bine-rău“ - de ce unchiul meu, deși și a chemat viețile rele din casa familiei, iar sora ei a condus peste ea? Cred că am citit cartea. Aștept continuarea.

Film foarte bun, sfătuiesc pe toată lumea să vadă. Nu veți regreta.

Cartea este mult mai bună și mai interesantă. Filmul tăierea a cărții nu este o poveste la sfârșitul anului a relevat mai multe puncte importante sunt pierdute, secvența entanglementului de evenimente modificate unele puncte în complot. Citiți o carte într-o singură respirație, tot filmul uitam cu frustrare, supărat nebun, cum poți dracu 'a fost o carte fascinantă rece.