Regiunea Elbrus cum să ajungeți acolo și ce să vedeți pe lângă elbrul, furnicile în pantaloni

Elbrus: cum să obțineți și ce să vedeți, cu excepția lui Elbrus

Versiunea rusă Prielbrusye este un paradis pentru drumeții, puteți să vă opriți în siguranță timp de două săptămâni și să mergeți, să mergeți pe jos, să mergeți pe jos ... Nu numai în direcția Elbrus există numeroase trasee de drumeții. Respirați, colectați ierburi vindecătoare pentru ceaiuri și ciuperci, care aici, ca oriunde în Caucaz, nimeni, cu excepția dvs., nu va fi necesar. În acest post vă vom spune ce să vă uitați în jurul lui Elbrus, cum să ajungeți la Elbrus și unde să stați.

Am ajuns în Terskol (capitala regiunii Elbrus) cu autobuzul de transfer de la Nalchik (unde am sosit din Georgia prin Vladikavkaz). Aici este o stație de autobuz din Nalchik cu o cafenea romantică "Perron" și, în general, vederea Nalchik (acolo am fost prea puțin pentru o poveste completă):

Minibusul de la Nalchik la Terskol pleacă la ora 13.00 (dacă este umplut, apoi mai devreme). După așezarea numită Tyrnauz, drumul s-a târât; a devenit deosebit de clar că mergem în munți când naveta a început să se sufocă periodic din cauza aerului epuizat. Peisajul, între timp, a fost fericit, vremea sa schimbat de la soare la ploaie până la capăt:

Deodată, BTR-urile și oamenii care purtau măști au căzut pe drum. Plăcut puțin, dar nu ne-a afectat în nici un fel. În total, călătoria a durat aproximativ două ore.

În Terskol ne-am oprit la pensiunea "Elbrus Star", foarte ieftin, cu gazde frumoase și bucătărie. Imediat sa dus la o plimbare la Cheget - muntele de lângă Muntele Elbrus, unde puteți urca și telescaunul. Cu toate acestea, am decis să mergem puțin pe jos, din moment ce liftul nu mai funcționa și nu regreta deloc, de-a lungul felului în care vederile sunt frumoase.

Urcarea începe din poiana Chegeta. Apropo, aici puteți vedea ce arată piciorul muntelui chiar acum. Există toată infrastructura turistică - de la hoteluri și restaurante la piață. În general, Cheget este una dintre cele mai populare stațiuni sovietice, este încă una dintre cele mai puțin dezvoltate și extreme.

Și aici este vârful:

Ridicarea este destul de abruptă, pe versanții de zăpadă:

Curând, munții au început să se scurgă și a început o ploaie frumoasă. Am avut noroc să avem cu noi haine de ploaie. Dar, de asemenea, nu au durat mult, din vânt au început să se rupă. A început să se întunece. Trebuia să mă duc acasă.

În general, în munți, trebuie să vă amintiți întotdeauna acest lucru. Și despre multe alte lucruri. Deși folosirea memoriei, dacă vine vorba ...

A doua zi ne-am dus la o cascadă împletituri de fată (după Muntele Elbrus, desigur, dar asta e altă poveste). Chiar și deasupra cascadei se află celebrul observator astronomic. În general, calea este plină, numai că nu sunt marcate. Prin urmare, prindeți fiecare turist și întrebați din nou dacă mergeți acolo. Următoarea nu poate fi găsită în curând. Drumul spre cascada (și există două, astfel încât să nu fie confundate) începe (în cazul în care partea din spate a muntelui Elbrus în direcția „Stars Elbrus“) înainte de a ajunge la stația electrică, du-te la stânga prin clădirea fermei.

Apoi, la furcă, luați din nou stânga

În ajunul unui alpinist nobil, care ne-a sfătuit să mergem la cascadă, am promis că după ce vom trece cele șapte rotații, cascada ne va apărea. Am trecut, se pare că șaptezeci și șapte, pe un deal abrupt, sub un soare fierbinte. Am mers cam 4 ore. Apoi au cedat. Apoi am întâlnit-o pe femei care s-au întors din cascade și au spus că sunt încă foarte departe și nu ne-am întoarce de acolo în întuneric. Au sfătuit să se întoarcă. Așa am făcut-o judecând acea frumusețe și pe drumul pe care l-am văzut.

Îi avertizăm pe aceiași turiști slabi: dacă nu ești sigur că te duci la al doilea, lângă cascadă sau altceva. Noi, de asemenea, am fost încrezători în sine, dar nu am tras. În plus, mai sunt multe de parcurs. De exemplu, în regiunea Elbrus există excursii de călărie la cascade (3 ore). Există compensare Narzanov Baksankom în vale (din nou foarte aproape de hotel), faimos pentru izvoarele sale de apă minerală. Izvoarele Ruslei, datorită oxizilor minerali prezenți în apă, sunt vopsite într-o culoare roșu-portocalie caracteristică. Acolo Kyrtyk Cheile, treci râul Kyrtykaush Glade Emmanuel, Azau, există o închiriere de toate tipurile de transport și echipamente și alpiniști care sunt gata să împărtășească cunoștințele sacru pentru toată lumea gratuit, de dragul conversației. Dar cel mai important lucru este acela că Elbrus însuși, pe care o vom spune cu siguranță despre data viitoare.