Povești de călătorie

Ideea de a întâlni Anul Nou la Veneția mi sa părut foarte atractivă. Am adorat acest oraș și mai ales în mantia lui de iarnă.

Anii trecuți petrec opt zile de vacanță în străinătate, alegând pentru sărbătoare un oraș european frumos. De obicei, întâlnim mai întâi Anul Nou la Moscova la masă și apoi mergem la piața centrală (sau la un alt punct de reper) și acolo sărbătorim Anul Nou local.

În Europa de Vest, celebrul Crăciun, iar Anul Nou este mai modest. Și totuși. Orașele sunt decorate cu festivitate, piețele de Crăciun continuă să funcționeze, copacii de Crăciun sunt în picioare, îngerii se mișcă, bilele sunt agățate.

De câteva ori am întâlnit Anul Nou la Paris. la timp - în Praga, Budapesta, Nisa, Roma, Strasbourg. (Adevărat, în Roma, noaptea de Anul Nou era atât de rece încât la miezul nopții nu mergeam nicăieri).

A fost rândul lui Veneția.

Ansamblurile de Anul Nou erau prezente - iar pe străzi erau atârnate ghirlande, aici și acolo erau pomi de Crăciun cu bile. Și pe Plaza San Polo, am găsit chiar un patinoar.

Patinoar pe San Polo

La ora 10 am întâlnit Anul Nou la Moscova și apoi am mers la Piața San Marco.

Au fost atrași și oameni din toate părțile.

Vedere de la podul Rialto

De la podul de la Rialto în direcția San Marco sa mutat un flux dens de oameni.

La San Marco era foarte plin de viață

Leul venețian, cu aripile înălțate, a privit cu atenție evenimentele

Locuitorul nostru ne-a sfătuit să mergem imediat la cheia Shiavoni - acolo, se presupune, cel mai bun loc pentru a viziona salutul. Astfel este necesar să încercați să stați lângă apă, astfel încât salutul să se reflecte în apă.

Trecând prin Piața San Marco, ne-am mutat de-a lungul digului. Toate locurile din apropierea apei erau deja ocupate.

Povești de călătorie

Am trecut o punte, a doua, a treia. În cele din urmă a găsit un loc liber și, după cum sa dovedit mai târziu, a fost o presupunere bună, pentru că armele stăteau chiar în fața noastră, la periferia insulei San Giorgio.

La miezul nopții, salutul a început și a durat aproape o jumătate de oră. A fost o vedere magnifică! Surprins de faptul că nimeni (în nici un caz, lângă mine) nu a deschis șampania și nu a umplut ochelarii. Toată lumea a urmărit salutul.

Din când în când înainte ca insula să treacă prin barcă, care a permis turiștilor să admită salutul la cea mai apropiată apropiere.

După ce salutul a fost terminat, oamenii au fost construiți din scaunele lor și încet au început să se îndepărteze de marginea digului.

Am urcat rapid în cel mai apropiat crăpături și, pentru o vreme, au mers destul de controversat, printre un număr mic de oameni.

Și curând s-au găsit în fața statonului ecvestru Colleoni pe Campo Giovanni și Paolo.

Apoi ne-am dat seama că un pic ratat. Rialto nu putea scăpa și era necesar să se apropie cumva de el, să meargă pe țărmul său "propriu".

Includeți Maps.me și încercați să mergeți mai intenționat.

Pe măsură ce ne-am îndreptat spre pod, densitatea oamenilor a început să crească, unii încercând să se miște într-o direcție, iar alții - în cealaltă.

În cele din urmă, ne aflam în fața Podului Rialto, prin ochiul acului, pe care o nenumărați turiști încercau să-l strângă.

Povești de călătorie

Dar nu a fost atât de înfricoșător. Baril, lateral, pe pod și de pe pod. Și apoi ne-am simțit cu adevărat liberi. Se îndreptau spre dreapta de-a lungul digului și, literalmente, în câteva minute se aflau sub bolțile pustiite din Pescaria.

De când am ajuns în Veneția doar câteva ore în urmă și încă nu ne-am amintit de unde trăim, de ceva timp căutam o stradă în care trebuia să ne punem. Mi-am amintit că rândul nostru este prin canalul din Ca d'Oro.

Din această stradă (ea era numită Campaniel) era necesar să găsim o stradă chiar mai îngustă de Miani, pe care, de fapt, am trăit. Și am găsit-o cu succes. Nu a fost încă ora trei dimineața, când am ajuns în siguranță în casa noastră și ne-am culcat la culcare.

Povești de călătorie

Dimineata, am fost asteptati de o Venisoara insorita.

În general, Anul Nou de la Veneția nu este cel mai rău început al anului, prieteni. Mai ales dacă locuiți în apropierea malului mării Schiavoni.

Hoteluri din Veneția la rezervare

Nu există nici un secret, această cameră în sine decolează. Am un SLR, Nikon 5100

Am fost acolo în vară, Podul Rialto se afla în stare de reparații, închis de o vedere pictată (
Fabulos, este păcat că nu există zăpadă și poate mai bine?

da, în Veneția cu zăpadă ar fi interesant să vizitați. Am văzut imagini ale Veneției în zăpadă și chiar o dată am fost la expoziția "Moartea în Veneția". Am uitat numele fotografului. El a fost atât de fascinat de procesul de împușcare a Veneției nocturne cu zăpadă care a căzut într-un canal și a dispărut. La expoziție, s-au arătat fotografiile sale din acea noapte fată (a fost filmat un alt film, unele dintre cadre erau cu pete).