Revizuirea restului de sălbatici în corturi pe traseul Baikal

Astăzi a trebuit să alegem un loc pentru o tabără de cort. Acest lucru nu a putut fi făcut imediat, deoarece prima presupusă parcare a fost respinsă datorită unui număr mare de furnici și târâtoare de pietre. Dar apoi norocul ne-a zâmbit. Am găsit o poală convenabilă și mare în centura de pădure de pe țărmul lacului Baikal. Apusul în apă, totuși, la început era piatră, dar, după câțiva metri, era doar un fund nisipos. Apa este curată. În plus, alături de noi era o bucată mare de plajă de nisip fără pietre și ... cu excepția noastră.

în mijloc - cortul nostru)

cineva înaintea noastră a făcut o masă ...

Revizuirea restului de sălbatici în corturi pe traseul Baikal

drumul este vizibil, dar mașinile nu au fost auzite și nu am fost vizibile.

În prima zi, o parte a companiei noastre aproape imediat a mers la o barja în apropiere. Întors, apropo, cu o captură și seara a fost o ureche)

Părinții se așezară în fotolii la marginea lacului Baikal. Îmi amintesc că tatăl meu a împărtășit că visul său sa împlinit: cafea, fotoliu, Baikal ...

Imaginați-vă că am ieșit din zona de acces timp de 5 zile! Nu există internet. Fără muncă. Nu face nimic. Cel mai apropiat punct unde a fost posibil să se prindă legătura a fost la aproximativ 20 de kilometri de la noi (a trebuit să mergem o singură dată pentru a face un apel).

Apoi m-am așezat și m-am uitat de mult timp la Baikal, mi-a amintit de malul mării. Același surf zgomotos, strigătele pescărușilor și marginea apei, lăsând dincolo de orizont. A fost a 13-a zi a călătoriei noastre și am avut sentimentul că tocmai a început ...

Revizuirea restului de sălbatici în corturi pe traseul Baikal

în prima zi a existat o ceață

bustenii nu au intervenit deloc

Seara a fost clarificată și am văzut apusul soarelui ...

Revizuirea restului de sălbatici în corturi pe traseul Baikal

Nici un photoshop! Tot ce este ...

Trebuie remarcat că am fost foarte norocoși cu vremea (nu în zadar pentru bunicul burkhanili))) De câteva ori a existat o ploaie scurtă pe timp de noapte, care de fapt nu a deranjat pe nimeni. Odată ce o oră se scurgea în timpul zilei, 2-3 zile erau exact însorite.

În general, pentru prima dată am stat în corturi atât de mult și, sincer vorbind, nu mă așteptam la nimic special. Cu toate acestea, aici m-am odihnit cu adevărat. A fost cel mai bun moment în călătorie. Am scăldat! Apa, desigur, este viguroasă! Când sa scufundat, și-a tras respirația de la frig, dar apoi părea să se obișnuiască cu ea. Tot timpul nu a lasat o usoara surpriza)) Ca pe mare, dar nu exista gust sarat pe buze. Apă proaspătă. Senzații foarte interesante)

există o barjă înainte

Faceți o dorință pe Lacul Baikal!

Baikal este un lac sacru. Ei spun că are o energie puternică și este capabil să îndeplinească o dorință prețuită! Am fost învățați cum să facem o dorință: mergeți la Baikal, vă arătați și cereți o piatră. Apoi alegeți orice piatră, faceți o dorință și o aruncați în lac. Apoi, rolați o monedă de orice valoare ca un semn de recunoștință.

Pe Lacul Baikal sunt atât de diferite, dar foarte frumoase apusuri de soare. Admirați în fiecare seară. Apoi au aprins un foc și au pus ceai. Mmm ... ceai cu fum și admirând focul ... a fost bine!

Revizuirea restului de sălbatici în corturi pe traseul Baikal

... și a dispărut dincolo de orizont ...

ceea ce ar putea fi mai bun decât ceaiul de pe miza ...

... și admirând cu foc ....

Unde să te ridici pe Baikal?

Din partea Buryat există o mulțime de locuri de parcare bune cu corturi, deoarece există plaje nisipoase dominante acolo. Am luat apă direct de la lac, deși fiert. Apa este foarte curată. Poți să te ridici în Parcul Național Trans-Baikal pe o scuipă nisipoasă sau în regiunea Monakhovo.

Am găsit un loc între Maximikha și Turk. Din păcate, nu pot spune coordonatele exacte (nu notate), pur și simplu am condus departe de Maksimikha, și undeva la o jumătate de oră a început să caute unde să stea, de cotitură pista în diferite drumuri forestiere spre coasta. Există atât de multe opțiuni.

Pe harta de mai jos am găsit locul aproximativ al taberei noastre de cort. Acesta a fost ghidat exclusiv de o barja înconjurată în apropiere)

În ziua 17 am plecat la Ulan-Ude. Am oprit pentru noaptea de la hotelul "Arshan" pentru 1.700 de ruble pe cameră. În general, nu este rău - există o parcare, Wi-Fi gratuit, dar peretii sunt carton! Cineva a alergat la miezul nopții, a făcut zgomot, nu ma lăsat să dorm. A doua zi am așteptat mult drum spre casă)