Prinde pe mingi de spumă

Unii iubitori de pescuit merg la iazul dvs. preferat abia la sfârșit de săptămână. Mai exact, ei speră să meargă acolo, pentru că nu întotdeauna planificat este pus în practică.

Planurile se pot rupe de circumstanțe neprevăzute. Apoi, pe cea mai apropiată sâmbătă a dat ploaie și grindină (pentru a merge, desigur, posibil, dar mușcătura nu va), în week-end următoare va avea cu siguranță la mama sa pe clatite si apoi ofensat, atunci soția solicită vopsea fereastră - nu se furișa, și așa mai departe, fără sfârșit.

Dacă sperați mereu doar pentru weekend, atunci pescuitul reușit pentru sezon este greu de scris mai mult decât degetele, pe de o parte. De aceea mi-am vizitat recent iazul în timpul săptămânii, doar pentru câteva ore, dimineața devreme. Vara este doar momentul când la ora 4 dimineața este deja lumină, caldă și muscată. Deci, de ce ar trebui amânată plăcerea la zilele imprevizibile? Mă trezesc în mod normal, fără un ceas cu alarmă, mă uit pe fereastră și dacă vremea este bună, mă spăl eu, mă voi îmbrăca în liniște - și în mașină. Este bine să mergeți la Moscova devreme dimineața dimineața - fără agitație, fără agitație, fără blocaje. Capitala este încă adormită. Taxiuri rare, trecători rare. Curățați aerul răcoros. De-a lungul drumului mă opresc într-un magazin de douăzeci și patru de ore să iau o pâine de pâine albă veșnică-ieri. Traversez Drumul de Centură din Moscova, spre Kalinovka, 10 minute, și acolo este o aruncătură de băț. Întreaga cale de la casă până la iaz durează 20 de minute. Acolo aleg locul pe care îl vreau, cu un cuțit ascuțit, am tăiat crusta din pâine, l-am rupt în jumătate și am tăiat miezul de pâine unul câte unul în jurul găleții. După ce l-am umezit ușor și l-am amestecat, am lăsat-o la o parte. Momeala este gata. Totul durează aproximativ 3 minute.

Un alt cuplu de minute petrecut pe ea pentru a lipi și aranja un stand de filare telescopic SHIMANO Cat-ana, echipat ca un alimentator. Reel cu linii împletite de alimentare Pro, indicator muscatura, alimentator, „rocker“ cu lese de aceeași schelei, ridicate la pescuit anterior (în timpul transportului nu am închiriat, și, prin urmare, nu trebuie să se lege și de a personaliza) - toate gata pentru o excursie de pescuit. Partea de jos a iazului de la începutul verii deja „prostukano“ adâncimea de marker float marcat, linia în clema bobina prinsă exact în locul unui jgheab de alimentare după turnare ouat la marginea de jos noroioase cu un solid. Puteți începe imediat. Rămâne doar să apăsați jgheabul în câteva pesmet, pus pe cârlige și bile de spumă de plastic prin selectarea unui punct de referință de pe celălalt mal, trimite-o clipă în locul dorit.

Prin prinderea bilelor de spumă, eu m-am întâlnit recent pe Internet și am devenit aderentă. Pe bilele de spumă sunt crap crucian crap, roach, sumac, podleschik, bream. Poate că alte pești îi vor acuza și ei, nu știu, până nu s-au întâlnit.

Esența a ceea ce se întâmplă este că, lângă alimentator pe leșuri moi din "coșul de răchită", s-au ridicat bile albe pe cârlige deasupra nămolului. Greutățile cârligului și ale bilei sunt selectate astfel încât, în sumă, această combinație să aibă o mică flotabilitate pozitivă. Adunate în apropierea jgheabului, peștele intră într-o furie și apucă delicatese vizibile și accesibile (după cum cred) ".

Am încercat să pun un vierme, un burete, un vorbitor, un aluat de la "Hercule" etc. dar încă pe bile de polistiren și muscatura mai bună, iar peștele este mai mare.

Cand afectat crap mici (Prorva într-un iaz) și o mare de acest lucru pentru că nu am timp să iasă din piesa de spumă alege bile cu diametrul de 4 mm, care sunt utilizate în mod normal, și 5-6 mm. Le instalez și apoi prind mai mulți pești mari.

La început, mărturisesc că nu am crezut într-o astfel de momeală simplă și am frecat bilele cu usturoi pentru siguranță, dar apoi am încetat să o fac. Biciuie și e bine și fără aromatizare. Am fost dus cu un astfel de pescuit. În această atașament-momeală (nici măcar nu știu cum să o numesc), trebuie să crezi și fără o captură nu vei rămâne.
Punând tija pe suport, încep să aleg cu grijă linia de slăbire, pentru a nu mișca alimentatorul din locul său. Pentru a face acest lucru, întoarceți ușor mânerul bobinei, indicatorul de momeală se ridică ușor de câteva ori (în acest moment opresc rotirea) și, scufundând vertical, trage linia cu greutatea sa. Continuă această ajustare până când indicatorul se oprește la un unghi de aproximativ 60 °. Tot ce trebuie să facem este să așteptăm o mușcătură.

Toate aceste manipulări au durat mai mult de 10 minute.

Pe ceasul 5 am. La 7 ani trebuie să opresc pescuitul și să merg la serviciu.

Detectorul de momeală, atârnând chiar pe vârful barei, împreună cu panglica inextensibilă, notează chiar și cele mai mici pești.

La turnare, nu intervine deloc, nu trebuie să fie îndepărtată de fiecare dată, ca un clopot. Se remarcă chiar modul în care crapul se aruncă în jgheabul de alimentare. Am o abordare foarte sensibilă în mâinile mele.

În cazul în care nu timp de 2-3 minute, urmată de o muscatura sau șocuri ușoare, indicând prezența peștelui în apropierea jgheabului, atunci nu se așteaptă - un nemernic ascuțit al tijei scutură jgheabul în partea de jos și de a alege pentru a face față. Spuma pe cârlig deține foarte bine, astfel încât nu există decât o adâncitură în iesle următoarea porțiune de pesmet și trimite un aborda în același loc pentru următoarea turnare. În absența mușcăturilor, primele 5 aruncări se efectuează la fiecare 2 minute pentru a crea un pupa în partea de jos. Dacă totul se face corect, crapul nu vine prea mult timp.

Am încercat să prind două bare de pescuit, dar se dovedește un nonsens complet. În loc să se concentreze la un moment dat, peștele este dispersat într-o zonă mare, mușcăturile se întâmplă mai rar. În plus, în timp ce sunteți distras de o bară de pescuit, săriți mușcăturile pe cealaltă. Prin urmare, este mai bine să vă bazați pe o abordare sensibilă.

Cu scopul precis al unui anumit punct, concentrându-se pe o alarmă de mușcătură și fără alte lucruri sub picioare, doar o găleată de momeală, o bucată de spumă și un rezervor de pește. Mâna dreaptă îngheța peste tijă, dar nu o atingea, pregătită în orice moment să facă o tăietură.
Pe scurt, pentru o momeală pentru două ore minunate de dimineață, care îmi dă vara, pot prinde multe cu trei sau patru "zakiduhami".

Foarte rapid și imperceptibil trece timpul prin pescuit. Este greu să pleci la înălțimea mușcăturii, dar, așa cum ar trebui, timpul de lucru, oră distractivă sau mai degrabă două! Și lasă-mă să prind doar o duzină de crap, o altă dată pe acest iaz în mulțimea de pescari pentru întreaga zi liberă și mușcăturile nu pot vedea.

Nu știu ce se va întâmpla mâine, dacă va fi pescuit la sfârșit de săptămână, dacă voi fi capabil să ia mult în vacanță. Dar astăzi eram într-o călătorie de pescuit, deși nu prea mult, m-am bucurat de frumusețea mușcăturilor, am văzut ceata peste apă, am inhalat aerul gros cu miros de ierburi. Acest pescuit regulat pe termen scurt îmi permite să simt bucuria în restul zilei. De dragul lor, sunt gata să nu trezesc nici lumină, nici zori, pentru ca momentele minunate ale unei veri trecătoare să rămână în memoria mea.