Sergey tarmashev - recenzii asupra lucrărilor

Din păcate, cele mai grave temeri mele au fost confirmate - este totuși la fel de rectilinie ca și calea ferată Tarmashev. Complotul, voi spune încet, nu are originalitate. Stilul de prezentare este cel mai bine caracterizat de cuvintele fiului unuia dintre GG: "Cool! Ca și în jocul războiului nuclear! "(C). A fost acest sentiment pe care l-am dezvoltat: o copilărie-overgirl a jucat în soldați și a decis să scrie o carte despre asta. Heroes? Da, ce eroi pot veni din soldați de tablă și păpuși din porțelan. Insist asupra acestei definiții, sunt soldați tineri, deoarece în majoritatea jocurilor pe calculator, personajele sunt mai bine rezolvate. În plus față de toate cele de mai sus este, de asemenea, o proporție foarte mare de condiții - aici și rele „americani“, care visează să înrobească aproape toată lumea (bine, eu iau în mână câmpurile petroliere este exact), iar starea de spirit populară acum șovin, și China cu Iranul care se opune Americii. Nici un cuvânt, doar "mâna-față".

Rezumat - această carte, un alt bun raspiarenny bunuri de consum, și de calitate foarte scăzută. Economisiți timp și ochi pentru cărți mai valoroase.

Spoiler (dezvăluirea parcelei) (faceți clic pe el pentru a vedea)

Am crezut că acest subiect a fost închis cu romanul "Catastrofa". Trei salvii de rachete și la revedere. Se pare că scriitorul însuși credea exact același lucru. Cu toate acestea, după ce a studiat subiectul mai detaliat, el a descoperit complexitatea sa mare. Salalele principale distrug infrastructura neprotejată și cea mai mare parte a populației inamice. Apoi începe un război complet diferit. Câteva rămășițe ale forțelor armate încearcă cu disperare să supraviețuiască, să se întindă mai multe zile pentru a se lăsa înapoi fără speranțe reale de mântuire. Locuitorii fericiți ai adăpostului lurked în așteptarea acestor ultime lovituri. Ei speră că aceste bombe nu vor cădea pe cap. Astfel, războiul se întinde pe un sfert din roman. A fost efectuată o lucrare specială privind erorile. Prin rezultatul său, apar câteva întrebări pentru primul roman, dar aceasta este o chestiune diferită.

Costum anti-radiații pentru scufundări. Acest lucru nu mai este fantastic. Acestea sunt dezvoltate de oamenii de știință locali. Acum 6 ani am auzit despre testele efectuate la centralele nucleare. La cererea "costumului antinuclear" veți găsi un mic articol pe net.

Există două aforisme puternice:

1. Amintiți-vă, chiar dacă sunteți mâncați, aveți încă cel puțin două puncte de vânzare!

2. Nu vă puteți întrista fără încetare despre necazuri, trebuie să vă amintiți, dar să nu vă bucurați de ele.

Am citit din întreaga serie "Purgatoriu" doar ce a scris Tarmasev. După cum am înțeles, în ultima carte au fost colectate toți eroii supraviețuitori ai celor precedenți. Și sa dovedit că s-au întâlnit bine unul cu celălalt.

Cartea este o "călătorie romantică" pentru un alt medicament magic, care din nou se dovedește a fi un "truc": să facă o alegere necesară, ghidată de propriul dvs. Sobyst. Și pentru încercările de a înșela imediat vine o pedeapsă severă, pentru că fără a avea conștiință va găsi doar răul. Acesta este personajul principal, deja cunoscut de la prima carte a lui Dimka, care a arătat că el nu a fost "purgatoriu". Deși în cele din urmă el va rămâne în viață și chiar, cum să spun, să ajute să existe și altora. Rău și nu pentru mult timp, în cele mai bune neajunsuri. Și-l slujea drept, nu mi-a plăcut încă de la început.

Cel de-al doilea erou "original", volanul, își face alegerea și trece fără obstacole, oriunde are nevoie și unde este așteptat cu nerăbdare.

În ciuda faptului că într-o serie de pompare greu, că personajul negativ principal aici - Dr. Wilman, foarte violent și nenumărați mulțimea ruinat afișat treptat comportamentul personajelor, care este în natura umană și calitatea este mai rău. Și medicul,

elevul credincios al profesorului său Gunther Otto von Kugelstein (despre care a scris Tarmasev în seria "Areal"), și-a făcut pur și simplu treaba, studiind diverse mutații genetice interesante. Și unde nu a reușit, i sa dat ajutor din afară.

De asemenea, cartea va apela la cei care iubesc cărți și filme despre tot felul de secrete ale celui de-al Treilea Reich și bazele secrete ale Anenerbe. În "Finale" se dă o explicație despre care "anen" există "erbe". Și ce tehnologii pot fi numite "înalte".

Finalul, în general, a fost un succes. Deși după el te simți un idealist puțin rezonabil și convingător, crezând în integritatea oamenilor fără motive serioase. Și toată lumea ar trebui să ne miște, așa că un doctor, Vilman, cu răbdare, nu a decis că nu este nevoie de un astfel de "joc de civilizație" pentru această lume.

Momente tensionate și interesante din carte sunt, dar nu la început: din moment ce "Areal" este încă o singură narațiune, păstrarea căldurii evenimentelor în mod continuu ar fi dăunătoare pentru psihicul cititorilor. Am urmărit ultima călătorie prin jumătate din Zonă cu o dorință sinceră de a rămâne acolo "dumnezeu din mașină" și de ai ajuta pe toți. Masina de acolo, însă, este una, iar "zeii" sunt disponibili. Mi-a plăcut și "capul personal al cursei".

Aliaj de „inoplanetchiny“ cu „tema rusească veche“, ca întotdeauna, un pic surprins, dar din moment ce Tarmashev a făcut aluzie la ea (putin inteles) este încă în a doua carte a seriei „Prețul lăcomiei“, respingerea nu apare.

Noua carte a lui S. Tarmashev poate fi atribuită imediat celor trei genuri fantastice: a - operă spațială; б - cărți despre hitdans; c - ficțiune de luptă. Pentru că există cea mai mare parte acțiunea are loc în spațiul interplanetar, multe personaje sunt în necesitatea de a folosi arme (și unii oameni gust și ucis brutal), și există sunt persoane care în mod evident străini în mizeria asta. În plus, folosind o piesă de teatru satiric pe ideea de „vocație Varegul“: popadantsy menționate au fost alese la fel de mult pentru ascensiunea la tron. Cu toate acestea, ca și în jocul "Regele dealului", doar o persoană poate sta pe tron. Și totuși, spre deosebire de popadantsev clasice aici eroi „Ei bine tupyyye“, prins într-un foarte high-tech, și o companie de compozit. În care este dificil de învățat, iar ambiția și egoismul exacerbează această imagine.

Cartea va merge organic pentru cei care au citit și apreciat seria "Ancient: Prehistory". Din moment ce descrie viața Războiului Roșu, doi reprezentanți ai cărora, în "Preistoria" menționată, au făcut puțină fericire în contextul unui alt război și mai teribil. "Reds", care este destul de logic pentru locuitorii întregii galaxii, sunt eterogeni în fenotip și moral, dar au trăsături comune. Și aparțin civilizațiilor "întunecate", deoarece patronul lor divin este acea mărăcinătate.

Într-o cameră întunecată și întunecată, am o carte negru-negru.

În ea introduc numele acelor scriitori ruși de ficțiune care, într-un fel sau altul, au putut să mă surprindă în sensul cel mai rău. Numele acolo, apropo, nu atât de mult, pentru că am citit știința noastră fictivă modernă nu este deosebit de activă, și chiar mă sperie deja la bătrânețea mea nu este atât de simplu. Pe scurt, lista nu este deosebit de impresionantă.

Vadim "Lumea întunericului pentru cei săraci" P.

Alexey "Fanfics pentru jocuri" P.

Dmitry "a mers chiar și OBZH" G.

Credința "Unde este sfârșitul?" K.

Maria G. ugh, Elena "Fie ca Dumnezeu să aibă milă de țara în care este cea mai bună știință" Z.

Și astfel deschid această carte și, pentru prima oară, în mulți ani aduceți un nou nume:

Serghei "Aterizarea debarcare a admiratorilor" T.

La început un pic despre cartea însăși. Aceasta este citirea obișnuită a vărsării interne despre un alt război, al cărui stil literar este la zero la Kelvin și unde majoritatea personajelor comunică prin cuvinte precum "pancake" și "fuck". Desigur, nu am putut suporta această capodoperă pentru mai mult de treizeci de pagini. În general, totul este ca de obicei.

După ce ați citit cartea, puteți afla multe lucruri interesante și utile - de ce este important petrolul în plus față de combustibil, ceea ce este produs de el; Veți fi mântuiți în metrou, adăpost pentru bombe, buncăr; cum să luați medicamente anti-radiații și ce efecte secundare; comportamentul mulțimilor în condiții extreme; acțiunile armatei într-un război nuclear; de ce nu poți face fotografii / trage și pune obiecte secrete pe Internet și multe altele.

Asigurați-vă că ați citit această carte Îți sfătuiesc orice persoană sănătoasă, crede-mă, cunoștințele obținute de la ea sunt de prisos în viața ta, cu siguranță nu o vei face!

Cartea arată destul de bine partea în care supraviețuitorii intră în necaz, încearcă să scape, dar în mod constant depășesc ceva. Lucrarea este plină de acțiuni permanente nu dă plictisit, dar în același timp, să-ți spun despre viața oamenilor după dezastru, despre tipurile de monștri și de a lua cunoștință cu personaje majore și minore.

Esența numelui "Purgatoriu" poate, bineînțeles, să fie înțeleasă din prima carte, dar este în final faptul că este pe deplin dezvăluită și devine clar ce anume. Deci prima carte este un început excelent pentru serii și intrigi.

Cartea a impresionat! Citind-o, încă o dată înțelegi că oamenii sunt diferiți, comportamentul lor este diferit, dar majoritatea oamenilor se gândesc doar la ei înșiși și la cei dragi. Și de fiecare dată când citiți lucrările lui Serghei Tarmășev, gândiți-vă, dar cum mă comport în această situație. Din moment ce nu sunt încă mamă, prin urmare, ca părinte, nu voi evalua comportamentul, doar nepotrivit. Dar, după câteva zile, amintindu-mă de complotul cărții, înțeleg că pentru mine,

ca rezident al capitalei, este mai ușor să stai acasă și să mori instantaneu decât să o faci în chinul lung al metroului din Moscova.

O carte pentru cei care privesc cu adevărat pe ei înșiși, viața și oamenii.

Cartea finală din seria rece, care stabilește un punct de pe aventurile personajului principal și mai mult cufundat în complexitatea scenei locale. Butler cu favoritele sale preferate încearcă să folosească așa-numitul „Viața Siberian“ și Svyatogor, între timp, încearcă să ajute oamenii în înghețarea zăpadă și gheață de construcții locuințe, în vânătoarea de fiare locale și alte lucruri utile pentru supraviețuire. Nu toți oamenii apreciază că, din cauza vieții sale calde au folosit pentru a sta pe preotul exact și nu fac nimic pentru a se salva pe mâini, numai pentru a forța pe alții să lucreze pentru ei înșiși. Supraviețuitorii sunt împărțiți în două tabere - susținătorii și supraviețuitorii democrației, care se ocupă numai de cei care ajută la construirea de case sau de a vâna. Federico Rasic a fost de acord să se ia la grupul de formare de americani și să-i învețe să supraviețuiască în condițiile climatice aspre, și asupra a ceea ce a treia carte va fi construit, în care toată lumea va primi ceea ce merită.

Cu Butler a trimis un Rasic, Svyatogor, astfel încât a încercat să ajute New America, "dacă are nevoie de ajutor". Deci, în cea mai mare parte, cartea este dedicată călătoriei protagonistului și Svyatogor prin multe mile și depășind toate obstacolele. Lumea nu este goală și plină de canibali, de creaturi vii și, în general, își trăiește propria viață. Totul se citește ușor și plăcut. Timpul trece neobservat.

Din nefericire, produsul lui Cold a fost dus cu ostilitate datorită orientării sale presupuse a fi fasciste. Unii oameni, din păcate, nu știu că zvastica nu este un simbol al nazismului. Acești oameni găsesc chiar dificil să se uite la Internetul preferat și să caute înțeles. Dar cel mai amuzant lucru este că personajul principal al cărții se comportă în mod absolut identic. Se explică că hărțuirea este un simbol solar, bun al raselor și el este tocmai "fasciștii săi, naziștii". Unele aluzii la nebunia actuală din cadrul Ministerului Culturii, cu interdicția de a face swastikas peste tot.

În general, cartea spune povestea evenimentelor prin intermediul aproximativ 200 de ani după timpul nostru și arată ce se întâmplă în cazul în care prada cu legile naturii, care nu înțeleg întotdeauna. Conștiința reală a acestui fapt are un număr destul de limitat de eroi de carte, doar acei exploratori foarte polari. Restul orășeni doresc doar să supraviețuiască, și nu le pasă, din cauza interferenței în ionosfera Pământului nu ar putea sări înapoi.

Drept urmare, vreau să spun că genul este neobișnuit, că veți găsi greu post-apocalipsa climatică. Este scris mai degrabă competent și interesant, planul se dezvoltă dinamic și nu se oprește la fața locului. Te face să te gândești la viitor și este recomandat tuturor.

Ca un exemplu - este mai ușor pentru a da oamenilor speranță pentru supraviețuire într-o apocalipsă nucleară decât să spună adevărul, că toate protecția împotriva radiațiilor și speciale. medicamentele vor muri încă.

În această carte, cei care nu mor pe primele pagini încearcă să ajungă

Aceasta este o referire directă la Antic. Dar pentru această serie știm că în Rusia din toate adăposturile subterane au supraviețuit numai

Rămâne doar să ghici ce se va întâmpla în continuare dacă rezultatul este cunoscut în prealabil.

PS. Povestea cărții este foarte asemănătoare cu filmul "Pe ultima bancă", cu excepția faptului că în film nu există mistică, conspirație și forțe superioare. Toată lumea înțelege că omenirea își trăiește ultimele zile. După evenimentele descrise în carte, sfârșitul fericit nu poate fi.