De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) până la nissan terrano

Vreau să spun o poveste despre micul nostru autoturism ...

Sa dovedit că sotul meu și cu mine suntem puțin limitate în călătoriile în străinătate. Deoarece pașaportul nu poate fi obținut fără un bilet militar și nu vreau să merg la comisariatul militar :)! De aceea trebuie să ne petrecem vacanța de mai mulți ani undeva în sudul Rusiei sau în Crimeea!

Ei bine, de fapt, câteva informații tehnice și statistice:

Cine: Împreună cu soțul ei. Sunt in pozitie de 5 luni :). Orașul Perm.

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) la nissan terrano

Toate cărțile sunt ineta. precum și navigatorii arată drumul prin orașele Saratov, Samara, Volgograd. Am decis să mergem pe un alt traseu, datorită faptului că recenziile de pe această rută au fost un drum foarte rău. Prin urmare, am pavat traseul prin:

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) până la nissan terrano

Am decis să mergem încet, scopul nostru nu a fost cât mai curând posibil să ajungem la mare. Nu am vrut ca soțul meu să se sinucidă și să mă conducă cu forța. Da, și eu, pentru că și în situația asta nu voia să sufere! Prin urmare, inițial a decis că, de îndată ce devine greu și insuportabil să mergem, ne oprim și ne odihnim. De asemenea, sa decis să apelați la Kazan, să faceți o baie în parcul acvatic, să faceți o plimbare în jurul orașului. Și, dacă este posibil, să viziteze orașe mari, dacă ar fi ceva de văzut.

Traseul nostru a fost de aproximativ 5.500 km în total.

Mașina noastră mănâncă aproximativ 12-14 litri la 100 km 92 de benzină. Prin urmare, aproximativ 20.000 de mii de ruble au fost cheltuite pe benzină.

În Kazan am ajuns undeva în jurul orei 14:00. Am mers la parcul acvatic. Am mers în jurul orașului.

Singura jenă care ne-a întâmplat în Kazan, am pierdut glushakul. Bine, sa întâmplat într-un oraș mare, nu există probleme cu serviciile, deci 20 de minute de muncă și 600 de ruble de bani și deja ne mișcăm! Drumul spre Kazan este grație. Trebuie să plătim tributul tătarilor, iar drumurile lor sunt excelente. Numai dacă veniți la Kazan în după-amiaza - peste tot blocaje de trafic teribile! Și șoferii sunt duri, tăiați, nu căutați (FEMEIE ÎNALTĂ FĂCUTĂ). Feriți-vă de polițiștii tătari - sunt greu, mulțumesc lui Dumnezeu, nu le-am întâlnit :).

Un navigator poate fi uneori insidios. Nu știu de ce, dar din anumite motive ne-a dus la Saransk de niște sate și sate cu o suprafață de asfalt foarte puțin favorabilă! Am fost chiar înspăimântați, dar nu ne-am pierdut! Ei bine, în 30 de kilometri ne-a dus la ruta regională. Sa întors la Ulyanovsk la Saransk. Au petrecut noaptea acolo. Doar în parcare, au umflat o saltea și un buy-in!

Dimineața, pe Tambov. Înainte de a ajunge la Tambov, s-au întors spre Voronej. Regiunea Voronej nu sa îndrăgostit în mod special. Tu conduci pe autostrada, caldura este pe 40 cafenea pe marginea drumului tot oribil, sufletul nicăieri. Deci, toți au mers în regiunea Rostov. Ei au mers în final la duș și s-au odihnit.

Apropo, în ceea ce privește polițiștii, pe drum nu au fost atât de mult. O singură dată când am fost prinși în regiunea Rostov, nu am observat camerele, amendate cu 500 de ruble.

În ceea ce privește drumurile, drumurile sunt mai mult sau mai puțin, dar! În regiunea Rostov, o mulțime de lucrări de reparații. Chiar și odată într-un blocaj de trafic, au stat timp de o oră.

Și am ajuns la Rostov. A decis sa se odihneasca - mergeti la filme. Am mers la mall, rătăcit, am văzut filmul și deja mai aproape de seară a decis să termine ultimele 400 km de mare! Undeva în jur de două dimineața am ajuns la Vityazevo. Hoteluri, desigur, sunt ocupate, bine, sau prețurile pentru cameră sunt de așa natură încât sunt înfricoșătoare! Am decis să plecăm timp de trei zile. Să trăiești pentru a vedea ce și cum! Îți va place sau nu? Am găsit un hotel decent ("Vărsător") pentru 1.700 de ruble. pentru o zi. La 15 minute de plaja orașului. Aproape de tot ce aveți nevoie - piață, magazine, cantină!

Desigur, plaja orașului nu-i plăcea groaznic. Marea este verde. Totul în noroi. Să se scalde în dezgust. Mulți oameni ...

În a doua zi au decis să conducă la o plajă sălbatică. Plătiți 100 de ruble. pentru o zi, în zona sanitară pentru colectarea gunoiului și conducerea. Singurul lucru pe care o plajă sălbatică nu poate fi condusă decât de un jeep. Pe masina nu trebuie nici macar sa o pui.

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) la nissan terrano

Mare pe o plajă sălbatică - frumusețe! Curățată, fără șuvoi. Oamenii a 2-3 persoane pe mașini.

Se spune că dimineața vin delfinii! Din păcate, nu a fost posibil să se vadă în direct. A fost necesar să stați peste noapte pe plajă! Ei bine, într-un fel nu am rămas!

Bine, toată această vacanță pe plajă, am fost foarte obosiți. În dimineața de pe plajă - până la seară, în hotel se dădează (ca și în timpul zilei, ceva, undeva să meargă foarte fierbinte). Mănâncă, dormi. Seara, de asemenea, conduceți la plajă.

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) la nissan terrano

Și în seara începe îngrijire a turiștilor! În general, toate acestea nu sunt pentru noi! Timp de patru zile am trăit în Vityazevo. Ei bine, am decis să ne întoarcem. Numai aici ne-am decis să ne întoarcem nu în același mod, ci conform standardului, așa cum navigatorii arată: prin Krasnodar, Rostov-on-Don, Volgograd, Saratov, Samara. Numai, în același timp, încă se opresc la Novorossiysk.

De la Vityazevo la Novorossa - 60 km în total.

Orașul este frumos, portul. Ne-am plimbat de-a lungul digului. Foarte multumit!

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) până la nissan terrano

Pe traseu se afla un fel de show auto retro. Și din moment ce suntem fani ai tuturor mașinilor vechi plictisitoare, noi, desigur, nu ne-am lepădat de plăcerea de a privi!

Soțul meu este pe MTV. Așa că am și făcut bine cu noi (mașina este spațioasă). El a fost foarte interesat să vadă diferite parcuri extreme în toate orașele. Unul dintre cele mai cool parcuri și a fost în Novorossiysk.

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) până la nissan terrano

Ei bine, apoi din ce în ce mai departe de sud. Krasnodar, Rostov-pe-Don.

În Rostov am decis să petrecem noaptea în pensiune. Ieftin și confortabil. Pe noapte 800 ruble. pentru doi. Deci, sfatul - care se oprește în orașe pentru o ședere peste noapte - căutați o pensiune!

Ne-am oprit în Volgograd. Am vrut să mă uit la Mamaev Kurgan. Numai am ajuns acolo seara. Deci toată frumusețea pe care o vezi nu este posibilă. Ei bine, trebuie să dăm credit, statuia este imensă, spun ei, chiar mai mult decât Statuia Libertății din New York!

Doar drumurile nu sunt deosebit de fericite în Volgograd, mai mult, ele sunt pur și simplu îngrozitoare. Voi conduceți ca un concasor!

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) la nissan terrano

De fapt, mai mult, sa dovedit a nu fi de succes! Regiunea Saratov este un oraș în general fără drum! Este insuportabil să mergem. Chiar și pe jeepul nostru tremura în putere groaznică! Nu înțeleg cum conduc oamenii acolo! Mai mult decât atât, pe drum te duci 100 km - fără realimentare! În general, regiunea Saratov nu era o impresie foarte bună.

Mai mult - mai mult! În regiunea Ulyanovsk (deja mai aproape de granița cu Tatarstan) - drumul iadului! Se simte ca un duș de meteoriți! Gropile sunt uriașe. Viteza de 20 km - nu mai există o accelerație. Toate acestea durează aproximativ 30 de kilometri, până când ajungeți la platoul din Tatarstan! Doar mișcați - drumul devine un paradis! Astfel tătarii își urmăresc drumurile!

Ei bine, în Kazan, tocmai sa hotărât să se relaxeze și să meargă la parcul acvatic.

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) până la nissan terrano

Păi, a fost foarte puțin până când casa - 700 km.

Apropo, nu departe de Kazan este un retro-cafenea pe marginea drumului. Sunt mâncare foarte gustoasă acolo și pe stradă mașinile vechi sunt în picioare. Cui îi pasă - asigurați-vă că o verificați.

De la Perm la Vitiazevo (Teritoriul Krasnodar) la nissan terrano

Și acasă am fost deja târziu noaptea.

Da, am rămas în sud timp de doar 4 zile, rupând 5000 km. Cineva va crede că suntem nebuni, dar scopul nostru nu a fost mare - ne place foarte mult să mergem ...

Ne iubim drumul ... Când te obosesc de casă, zădărnicia zilnică de lucru, vrei doar să iei și să pleci, unde - fără nici o diferență. Principalul lucru nu este să stați într-un singur loc, ci să vă mișcați!

Cum să privim, nimic nu poate fi atât de rău, dacă nu poate fi și mai rău.
Avem atunci opțiuni de recreere în lume, și poate că adevărul este acolo în zăpadă a fost așa de nicăieri de găsit?

Nu fugi de la lunetist, mor obosit.

timp de 5 luni și pentru spălarea pe terrano este puternic! ai grijă de tine!

Ei bine, firește, am consultat cu medicul înainte de călătorie. Nu au existat contraindicații. M-am simtit minunat) La sosire, am vizitat si doctorul. Totul e bine. Drumul nu ma obosit niciodată.)))

Bine facut
Omul ca fier fără mișcare Rust

Imaginile sunt întunecate. Și s-au rostogolit în mod normal.

Copilul potrivit îl conduce pe Nissan
În marginea munților înalți și la prețuri scăzute pentru lulia.

De asemenea, mi-am explicat că obiectivul nu a fost acela de a ajunge la mare cât mai repede posibil. Nu! Am condus atâta timp cât am avut odihnă. De ce să conducăți ca un ciocănit. Mergem la o plimbare). Apropo, cred că și mai departe călătoria noastră va fi o altă direcție - Siberia, de exemplu, sau poate chiar mai departe) Vladik de exemplu)))

Armata trimite un fumător, atunci sa, și că nu se știe niciodată următoarea călătorie nu este du-te în sine și norocos))), și trebuie să fie plictisit poate fi vizita mai Lagonaki, există cascade de pe un râu rafting de munte, Guam Cheile krasotischaaaaaa, pe lângă izvoarele termale. dar aerul. Diesel impotmolit deja în jos cu fericire))), și alături de Vityazevo mai b.utrish, delfin elegant, în largul mării și locul super-Duper.

[Quote = petrstadny] Armata trimite un fumător, atunci sa, și că nu se știe niciodată următoarea călătorie nu este du-te în sine și norocos))), și trebuie să fie plictisit poate fi mai Lagonaki vizita, acolo cascade, rafting pe râul de munte, Cheile Guamului, krasotischaaaaaaa, pe lângă izvoarele termale. dar aerul. Diesel impotmolit deja în jos cu fericire))), și alături de Vityazevo mai b.utrish, delfin elegant, în largul mării și locul super-Duper. [/ Quot

[quote = Panika1612] [quote = petrs tadny]
neee, în armată nu fac nimic. În timp ce am primit întârzierea, am reușit să predăm documentele pentru pașaport doar recent. atunci copilul se va naște, te uiți din nou amânare, și acolo deja 1,5 ani și 27 de ani. și voennichek pe mâinile sale) [/ quote]
Da, e în regulă, aș pleca

De la est la vest

[Quote = Panika1612] [quote = petrs tadny] Armata trimite un fumător, atunci sa, și că nu se știe niciodată următoarea călătorie nu este du-te în sine și noroc))), și trebuie să fie plictisit poate fi vizita mai Lagonaki, acolo cascade , rafting pe râul montan, Cheile Guam, krasotischaaaaaaa, pe lângă izvoarele termale. dar aerul. Diesel impotmolit deja în jos cu fericire))), și alături de Vityazevo mai b.utrish, delfin elegant, în largul mării și locul super-Duper. [/ Quot
Nu există o amânare pentru copil, sunteți nepatrioți.