Raport privind călătoria în Crimeea

Un moment bun al zilei, dragi cititori. În cele din urmă am făcut timp să scriu despre călătoria mea mică, care nu a fost planificată în Crimeea. Mai exact, călătoria în planuri a fost, dar nu cu mașina, iar datele exacte nu au fost stabilite, pentru că când lucrați pentru dvs., vacanța nu este în program)) Căutam timp liber și, în sfârșit, am ales. Am început să caut bilete. Nu există bilete pentru tren, 70 + mii de ruble. - această sumă nu este deloc plăcută ... Nu m-am gândit mult timp, am vrut foarte mult în vacanță. Îi cheam pe fata mea, cu care aveau de gând să meargă, spun că nu există bilete, dar există vinete Lada sedan)). Am întrebat dacă ea a fost pregătită la faptul că mașina în vârstă de 13 ani, poate lua drumul, încă 7000 km la „clasice“, care pluguri de livrare și vânturi de 8-90 km pe an kilometraj tangibil. Nu sosesc obiecții din partea ei și m-am dus direct la dealer.

Două zile în garaj, ajustarea prăbușirii convergenței,

și calul de oțel este rupt în luptă) Colectate lucruri, nu a uitat cort și sac de piese de schimb.

Prima noapte într-o parcare lângă orașul Asha. Nu am vrut să caut un hotel, am vrut doar să dorm. A luat 70 de ruble pe noapte. În dimineața, creșterea de șase ore, procedurile de apă

Raport privind călătoria în Crimeea

și din nou pe drum. Ne-am oprit în Ashu, în căutarea unui ATM.

În ziua în care au ajuns în regiunea Saratov, au rămas la hotelul "Tourist".

Fotografii au fost luate dimineața. Trebuie să spun, hotelul este bun. Pentru 1800 de ruble, am primit o cameră excelentă și foarte curată, cu baie proprie, aer condiționat. La primul etaj există o sală de mese în care o masă bună este hrănită pentru bani acceptați, o cină bună pentru două costuri de 700 de ruble. La intrarea principală, aparent, parchează numai mașini severe, am decis să țin pasul.

Raport privind călătoria în Crimeea

Dimineața, odihnit, odihnit, cu starea de spirit excelentă și câțiva kilometri stătut într-o plută decentă ... Reparați drumul. Am pierdut câteva ore. Către seară erau în Volgograd.

Nu am putut să-l sun pe Mamayev Kurgan.

Foarte misto, fără cuvinte. Erau acolo doar în timpul schimbării gardianului lângă focul veșnic. Vreau să spun, gardianul are ceva de lucru, în ceea ce privește treapta de forare))

Apoi am mers mai departe. Noaptea ne-am trezit, din nou în parcare, fără a ajunge la câțiva kilometri pe traseul "Don".

A doua zi am ajuns la Timashevsk. Și apoi mi-am dat seama că pentru fericire nu ai nevoie de prea mult, și anume un aparat de aer condiționat. pentru că A început un blocaj de trafic imens, care nu știam cum să conducă în jurul valorii de (pe drumul de intoarcere a găsit un ocol, gratuit. Căldura este de nesuportat. Se agită până la Temryuk intensivă, este imposibil să se ajungă, deoarece pompa de combustibil funcționează, de asemenea, mai rece, iar combustibilul nu este suficient pentru accelerația normală ... Pe scurt, în șoc din acea parte a drumului, 300 de kilometri au călătorit aproape toată ziua, dar seara am văzut apa mai aproape.

Raport privind călătoria în Crimeea

Sa mutat la unitate. Biletele online nu au cumpărat. Timpul de la prima deplasare a portului "Caucaz" și până la portul "Crimeea" 45 MINUTE. Am fost surprins.

Încărcat la feribot.

Au ajuns la Feodosia la orele 23:00. S-au găsit adăposturi din broșurile distribuite în port. 1500 ruble pe zi. Locuința este normală, setul standard de facilități în cameră. Ei locuiau în Feodosia pentru o perioadă scurtă de timp, trei zile. Au fost planuri de a merge în întreaga Crimeea. După ce am mers la Sudak, am găsit o casă în noul sat Sudak. La periferia orașului, calmă. Costul a 800 de ruble pe zi pentru doi. Și în cameră nu a fost mai rău decât în ​​Feodosia pentru 1500 de ruble / zi)

Au vrut să stea în Sudak pentru câteva zile ... ca urmare au petrecut toată vacanța acolo) Foarte frumos, apă curată, munți.

Raport privind călătoria în Crimeea

Vreau să spun că acolo trăiesc oameni foarte buni, plăcuți în comunicare. Călătorii un pic. Am făcut o excursie în Lumea Nouă. urmărit planta de vin spumant Golitsyn. Momentul cel mai interesant al excursiei este o degustare. ) Cei care au fost, probabil au observat cum oamenii se schimba. După al treilea pahar a ghidului devine dificil de a atrage atenția oamenilor de a se, iar în degustare începe conversații, tăcere tehnologia de voce, care este foarte încearcă să transmită informații despre următorul eșantion de vin să fie degustare)).

Vizitat, de asemenea, Safari Park este Taigan. Ne-am uitat la animale.

Vreau să spun că în vremea caldă din "Taigan" este mai bine să nu meargă, animalele să se ascundă în umbră, nimeni nu este vizibil.

De asemenea, au fost pokatushki pe buggies.

Raport privind călătoria în Crimeea

Și la sfârșitul sărbătorii, când n-am vrut să merg pe excursii, am decis să găsim un far. M-am gandit unde am gasit-o, gasit in navigator punctul extrem al peninsulei, a vazut semnul "un loc frumos", a pus calea. Nici măcar n-am știut de unde mă va duce acest Navitel.

După cum sa dovedit mai târziu, acesta este Cape Meganom. era într-adevăr un far, iar oamenii au fost luați acolo pe excursii la GAZ 69 și UAZ. Drumul este complicat. Pietrele sunt mari. În acel moment mi-am amintit că înainte de a părăsi casa, eliminat apărătoarei de noroi și de motor de tip „armura“, că motorul este mai bine cu sufletul la gură.)) În general, frica nu a existat nici o armură. O toba de eșapament încă se rupe.)

Și în cele din urmă câteva fotografii.