Conduceți la piran sau cum să ajungeți la piran în stil d2

Prietenul nostru apropiat a decis să se căsătorească în Piran - acesta este orașul din Slovenia pe coasta Adriaticii, nu l-am putea refuza, așa că am decis să mergem din nou într-o călătorie și să ne căsătorim și să ne căsătorim cu un prieten.

Ne-am adunat în aceeași compoziție ca și ultima oară - eu, Manu și homii și am început să planifică o excursie.
Vizele pe care le avem sunt bune, spaniolii oferă Schengen timp de șase luni, așa că am început să căutăm bilete potrivite.
Prietenii noștri ne-au sfătuit să folosim AirBalticul ieftin, care, după cum sa dovedit, se numește Air Baltic =).

Zborul trebuia să vină la Milano cu un transfer în Riga, am ales mai ales cel mai lung interval - 6,5 ore, pentru a face o plimbare și capitala Letoniei, astfel încât călătoria noastră a început exact acolo.
După experiența cu Spania, am decis că mașina a trebuit să fie luată la aeroport, iar fiatul 500 a fost comandat chiar acolo. Manu și Nata au testat-o ​​recent și mi-au promis că în spatele meu există suficient spațiu pentru un bărbat cu înălțimea mea, iar în trunchi vor fi două saci mari sau trei medii. Am avut încredere în ei și am fost de acord, în orice caz, din experiența mea, mașinile ieftine diferă rapid și, de obicei, dau mașinii o clasă mai mare.

În ceea ce privește ruta, sa dovedit că niciunul dintre noi nu a vizitat Italia, așa că a fost necesar să vizitați Roma și cum să ajungeți la ea, a decis pe principiul "liniile scurte". Traseul sa dovedit astfel:

Traseu special pus pe drumuri libere, nu, nu din cauza scopul de a economisi bani, doar drumuri gratuite sunt întotdeauna locuri mai interesante, și pentru că nu suntem în grabă, spre deosebire de călătoria anterioară, am decis să facem totul pe îndelete.

Puțin despre ceea ce vă așteaptă:
Riga.
Nu am avut prea mult timp să vedem obiectivele turistice, așa că am mers imediat la centrul istoric, am mers pe jos și am revenit la aeroport.

Milano.
La Milano am ajuns seara, a luat masina, a condus la hotel dimineața și a plecat - știm că trebuie să se întoarcă aici, deci nu va fi timp pentru a explora atracțiile locale și un pic pentru a merge la cumpărături în capitala cumpărături a lumii.

Spezia.
Am auzit povesti despre deliciile orașelor mici din Itliaia, astfel încât scopul principal al sosirii noastre în Spice a fost Cinque terre - 5 sate, situate în rezervă, unde nu puteți merge cu mașina. Tocmai ne-am oprit în Spice, ne-am urcat în tren și am urmărit toate satele.

Pisa.
Este posibil să mergeți într-o călătorie în Italia și să nu încercați să "scăpați" Turnul înclinat din Pisa? prietenii nu inteleg)))

Florența.
Florența este bogată în atracții, dar scopul principal al călătoriei noastre a fost cel mai bun, după cum ne asigură toate ghidurile, pizzeria din Italia.

Siena.
Un alt oraș mic, unde așteptați atracții precum Turnul Gluttons, pe drumul spre Roma, am coborât și în Castelul Brolio, unde a fost inventată formula lui Chianti.

Perugia.
Perugia a intrat accidental pe lista noastră, a fost un fel de "oprire de pit" între Roma și San Marino și știi, nu am greșit. Orașul a fost uimitor de frumos.

San Marino.
San Marino este una dintre cele mai mici state din lume, o fortăreață situată înaltă în munți este uimitoare, frumusețea și atmosfera. Orașul ne-a întâmpinat cu ploaie și ceață, ne-am îmbibat pe piele, dar nu ne-am lepădat de plăcerea de a vedea întregul)

Imola.
Imola este un mic oraș, frumos, dar nimic deosebit, Manu a pus acest punct pe hartă în persoană și, conform sentimentelor mele, a fost aproape scopul călătoriei pentru el. ) Aici este autodromul numit Enzo și Dino Ferrari, mai bine cunoscut sub numele de Imola, exact locul unde Airton Senna a murit în anul 94 în Grand Prix-ul din San Marino.

Veneția.
Un alt simbol al Italiei - un oraș pe apă, care pur și simplu nu putea să viziteze și să nu călătorească o gondolă =)

Piran (Slovenia).
Piran a devenit pentru noi o adevărată surpriză, orașul uimitor de frumos din Slovenia, nu este surprinzător faptul că prietenii noștri l-au ales pentru nuntă.

Verona.
Ce este Verona celebru? Desigur, povestea de dragoste a lui Romeo și Julieta, aici se află balconul Julieta, precum și arcul construit în secolul I d.Hr.

Monza.
Monza este un orășel din apropiere de Milano, aici este piesa, care joacă gazdă la Marele Premiu al Italiei, întâmplător această fază a coincis cu nunta prietenilor noștri, așa că nu am ajuns la cursa, dar obiectivul nostru principal a fost să rătăcească prin partea abandonată a traseului - un oval, care de mult timp nu a fost folosit în curse de formulare.

Milano.
Aici călătoria noastră sa încheiat, noi, epuizați de lungimea drumului de 2.600 km, în ultima zi doar am umblat în jurul orașului și am cumpărat cadouri prietenilor)

Călătoria noastră a fost foarte bogată, drumuri libere au fost o adevărată aventură. Mai multe „descoperiri“ cu călătoria: benzinăriilor de căutare - un fel de căutare, italienii au refuzat categoric să includă semnalizatoare pe o mișcare circulară, de la 18 până la ora 10, puteți muri de foame, iar șurubul companiei aeriene IER consideră că oamenii ar trebui să zboare fără lucruri.
Și ne-am întâlnit accidental cu Markovsky și am schimbat fotografii în instagram cu Anton-Brummen. care a călătorit în paralel cu noi.
Despre toate acestea și despre multe alte lucruri pe care le voi spune în următoarele intrări, nu comutați.