10 Motive pentru care viața în Austria nu este la fel de zână precum este reprezentată

802 plus 271 minus

  • Sus în partea de sus
  • Mai întâi deasupra
  • Topical Top

Da, darurile nu sunt date, restaurantul nu este hrănit - o țară defectuoasă.

Extindeți sucursala 49

Nici măcar nu pipi.







Extindeți Sucursala 4

Am vorbit despre aceste diferențe între europeni și americani de la 1 la 3 cursuri. Unu până la cinci pe lună sunt profesori exact diferit.
de fapt, acum o crustă pe VO - doar o bifă doar pentru că avem un astfel de sistem. Nimic nu garantează - nici măcar un minim de cunoștințe.
* Nu țin cont de diplomele roșii din volumul 10-20. Acolo, oamenii au cel puțin ceva de știut)

Extindeți Sucursala 0

Extindeți Sucursala 0

În spatele dealului, adesea își dau unii pe alții un trișor care țipă pentru întreaga clasă)

Extindeți Sucursala 0

Dar nu poți juca un toiler
pentru mine, este mai degrabă un plus

Extindeți Sucursala 0

Ca o fată care trăiește și a crescut în Germania, pot spune următoarele:

1. În întreaga lume modernă, o femeie nu se lasă singură să plătească pentru prima dată (din diverse motive)
2. Scrisul este rău peste tot. Aici învățați întregul semestru, zubrish, și o grămadă de lenyaev * yi kick, și cu succes tu skate, clasa!

În detrimentul cadourilor. cadouri ieftine înseamnă atitudinea corectă față de dvs.

Se pare că nu sunteți deosebit de reușit în societate.

Extindeți sucursala 7

> 2. Scrisul este rău peste tot. Aici învățați întregul semestru, zubrish, și o grămadă de lenyaev * yi kick, și cu succes tu skate, clasa!

Ei bine, ei vor scrie și ce?

Cum îi va ajuta mai târziu să lucreze în această profesie?

Oamenii obișnuiți nu învață pentru diplome și diplome, dar pentru cunoștințe și cunoștințe nu pot fi eliminate!

Personal, mi-am dat seama de acest fapt în clasa a VII-a. Lăsați-i să se răcească - vor fi mai puțini concurenți pe piața muncii!

Extindeți Sucursala 3

Angajatorul învață despre cunoștințele dvs. din evaluări.