Tarhankut - vacanța noastră este sălbatică

Primul lucru pe care l-am văzut când am ajuns la destinație a fost o mare turcoaz, fantastic de pitoresc, de neuitat. Imediat în mintea mea mi-am dat ideea de ce avem nevoie de Maldive și Canare? La urma urmei, se pare că locul de odihnă în Crimeea este la fel de bun!

După un astfel de spectacol interesant, nimeni nu a acordat atenție condițiilor de trai. La urma urmei, am venit la Tarhankut să nu stăm toată ziua în camere confortabile ale hotelului, dar pentru a vă bucura de apă minunată, pentru a vă bucura de ochii cu peisaje interesante și pentru a obține o mulțime de impresii vii.

Dar totuși voi spune ceva despre condițiile în care am trăit. Corturi au fost bune, aproape noi, de dormit nu este foarte curat, ne-am luat, dar poți trăi, totuși noi nu le folosim prea mult pentru că era cald. Mâncarea a fost bună, în măsura în care condițiile permit cort camping și de recreere sălbatici: terci, supe, ardei și dovlecei chiar și o dată umplute ne-a dat, drumeții prânz la pachet izolat. Și, desigur, după o masă du-te la descrierea toaletă :) Acesta am fost placut surprins, așa că nu pot spune :) Noi pur și simplu nu se aștepta ca pe plajă, puteți aranja cabine de toaletă din lemn, cu toalete și, de asemenea, cu un rezervor funcțional. Dar dușul a lovit, dar dimpotrivă - este neplăcut. Nu știu cum să descrie materialul din care erau în ea „zid“, ceva ca un sac de polipropilenă de albastru, desigur aruncat în aer în direcții diferite, la cea mai mică vânt, precum și apa de la robinet (rece desigur), a avut astfel încât întotdeauna să să se miște în vânt ca să spunem așa.

Tarhankut - vacanța noastră este sălbatică
Dacă aveți de gând să meargă în vacanță la sălbaticii Tarkhankut, te sfătuiesc să stoc pe apă, pentru că este nici un loc pentru a lua decât cu purtători de apă mașină, care merg în principal într-o congestie masă de tabere de corturi. Dacă alegeți un loc prea nepopulat, va trebui să mergeți în sat pentru apă. În consecință, nu trebuie să vă așteptați la un duș proaspăt. O altă trăsătură caracteristică a acestui loc este absența completă a vegetației. Deci, nu vă așteptați să puneți cortul la umbră, pur și simplu nu aveți unde să-l luați. Deși acolo unde era tabăra noastră și multe altele în apropiere, exista o vegetație nesemnificativă. Asta e de fapt în fotografia taberei noastre.

Dar toate aceste inconveniente nu erau pe cel de-al doilea, ci pe cel de-al zecelea avion, când a venit la excursii. Ele erau pur și simplu uimitoare, fascinante, interesante, oarecum extreme, dar totuși romantice. Deci, să începem:

1. Mai întâi am mers la far. A fost un fel de warm-up, un tur de mers pe jos. În timpul acestuia am realizat că țărmurile de pe Tarkhankut sunt precipitate și de fapt întreaga coadă este o stâncă de la crustacee și nu există plaje în sensul clasic al cuvântului. Deși în locul în care era așezată tabăra, plaja era nisipoasă și plată, doar aici și acolo au ieșit bucăți de crustacee.

2. A doua zi am făcut o campanie la Bowl of Love, care este în Big Atlesh. Mi-a plăcut cu adevărat faptul că nu trebuia să ne culcăm pe plajă toată ziua și ne-am putea încălzi și sunbând în timpul unei plimbări lungi.

Bowl of Love a impresionat numărul de oameni care au venit să-l vadă. Trucul este să sari cu cel iubit în acest castron, care este o piscină naturală care seamănă cu un jacuzzi mare. Este mai bine să te uiți la fotografie - da, va fi mai clar.

Tarhankut - vacanța noastră este sălbatică

Dar era aproape imposibil să ajungă la acest potir, și nu am avut o dorință atât de mare să sarăm acolo pentru a rămâne în linie pentru asta. De aceea, ne-am îndepărtat de potir și am văzut peisaje și locuri impresionante pentru înot.

Pietre de coastă pitoresc, unde au fost împușcați filmele "Taman", "Omul amfibian", "Pirații secolului al XX-lea", "Oameni și delfinii".

3. Apoi a existat o fostă fabrică de pește și o grotă în care era posibil să se ascundă la umbră pentru o pauză de masă, să se scufunde și să câștige forța pentru călătoria de întoarcere. Pentru a intra în această grotă a trebuit să coborâm aici de-a lungul unei asemenea scări teribile de fier, dar nu a fost cea mai teribilă coborâre care ne-a așteptat pentru Tarkhankut.

Tarhankut - vacanța noastră este sălbatică
4. De neuitat a fost trek spre Grota Mare. Pentru a ajunge la ea a trebuit să coborâți pe stâncile abrupte. Dacă nu era pentru instructorii care mi-au stârnit încrederea și au lăsat impresia oamenilor de încredere, n-aș fi ajuns în ea! Dar ceea ce a fost văzut merită.

Aici puteai vedea pești diferiți, meduze multicolore, care, de asemenea, au strălucit atunci când au înotat în întunericul grotei, chiar și fluturașul ne-a lovit în lentilă.

Dar instructorii noștri și calea pe care am parcurs-o păreau prea simpli și au decis să se distreze cu alpinism și să coboare spre Grota Mare pe o funie.

5. Călătoria spre Djangul a fost pitorească. Du-te acolo a fost un kilometru de 12, așa că nu am îndrăznit, iar capul taberei a angajat un microbuz pentru noi, un adevăr teribil a fost, dar tot mai mult decât nimic.

Tarhankut - vacanța noastră este sălbatică

Jangulsk coasta de coastă începe la trei kilometri de Olenivka și se întinde spre nord. Este un monument remarcabil de natură neatinsă, care este declarat rezervă.

Djangul ne-a plăcut cu munți foarte bine acoperiți cu vegetație, plajă cu pietriș, apă cristalină, sculpturi de piatră interesante, creatorul vântului.

Am mers, de asemenea, la așa-numitul estuar. Era un iaz foarte puțin îngust, format din șanțurile de nisip și o mică parte a mării. Apa era foarte caldă, sărată și cu siguranță nu atât de transparentă ca în mare. Din partea de jos a rezervorului, pentru noi, am acumulat nămol terapeutic, negru, cu un miros caracteristic hidrogen sulfurat. De fapt, ceea ce v-ați aștepta de la Marea Neagră. Cu toții am murdărit și, când am spălat, părea că pielea este mai bună, dar nu cred că dintr-o procedură există un efect curativ. Mai mult curativ a fost probabil râsul care a însoțit toate aceste frotiuri.

În plus, am fost cai de echitatie. Am fost în șa pentru prima dată și am fost mulțumit.

În fiecare seară, aproape toate camperile s-au adunat în jurul focului și au cântat cântece. Nu știu cum au petrecut alte serii, dar am avut noroc cu chitaristul, deoarece sa dovedit a fi profesionist.

Într-un cuvânt, a fost o vacanță fabuloasă pe Tarkhankut! Ce vrei tu!

Aici toată lumea poate găsi o odihnă pentru suflet și corp. Este recunoscut universal faptul că Olenevka este un paradis pentru scufundători și navigatori care vin aici din multe țări. Pentru o dată în viața mea, toată lumea ar trebui să viziteze Tarkhankut!