Recenzii a 7 pacienți despre clinica medicală - efmi si - în Chelyabinsk

Pentru a copilului a făcut sau a făcut un roentgen de plămâni. Diagnosticul a fost greșit. Am mers la spital, am negat diagnosticul, am pus-o în clinică! Este păcat că acești specialiști. Pentru aceasta, au plătit, de asemenea, bani!

A apelat la clinică după o leziune sportivă a genunchiului, care sa întâmplat și el nu a avut timp să se înțeleagă, genunchiul său a fost blocat, piciorul său nu a decăzut deloc. După examinare, medicul imediat a fost diagnosticat, ceea ce a fost confirmat ulterior pe un RMN. a condus imediat piciorul într-o poziție normală, a stabilit și a dat o serie de recomandări, toate rapid și calitativ. Sa recomandat efectuarea unei operații pentru un menisc distrus. Sincer, au existat îndoieli, pentru că sunt precaut în privința operațiunilor, dar m-am înșelat, în această clinică nu este nevoie de teamă și îndoială. Spitalizat de seara și imediat a început să se întrebe - în departamentul de clinică o atmosferă plăcută și confortabilă, personal prietenos și îngrijitor, la un moment dat asistentele medicale monitorizează starea pacienților, mereu receptivi și prietenoși. Operația a fost efectuată în dimineața zilei următoare pentru anestezie musculo-scheletică. Nivelul de specialiști este atât de ridicat încât nici injecțiile banale nu sunt resimțite deloc de pacient. În timpul unei operații aparent simple, a fost efectuat un control total asupra stării mele de sănătate. Operațiunea a durat aproximativ 60 de minute, după care am fost dus la secție. Timp postoperator am petrecut, de asemenea, sub supravegherea unui medic și a personalului medical. Iar a doua zi am fost deja evacuat, deoarece starea de sănătate a fost excelentă, a emis o foaie cu recomandări și așa mai departe. Ca urmare a feedback-ului meu, vreau să mulțumesc întregului personal al clinicii, am doar emoții pozitive.

În această clinică sa efectuat endoscopia articulației genunchiului. Operația a fost efectuată în Miass de Zigadulin KI și Suryaninov VP Trei luni mai târziu. Totul este bine. Nici o durere și am 70 de ani. Mulțumesc.

Ne-a plăcut clinica. La fractura copilului când a fost, a venit aici. Am fost primiti repede, medicul a fost unul bun, a inspectat totul, a facut tot ce era necesar, a pus un castron, apoi a vorbit cu noi, ne-a spus ce sa facem in continuare. Nu există plângeri împotriva lui. În general, serviciile din clinică sunt bune, sunt prietenoase și lucrează conștiincios, astfel încât, pe lângă laudă, este imposibil să mulțumim pentru ajutor.

Am aplicat la această clinică cu privire la problema endoproteticilor articulațiilor de șold. A primit o consultare bună, medicul este competent, totul este explicat, a răspuns la întrebări și a dat recomandări bune. În timp ce se află încă în meditație, dar este posibil să se facă operația aici, prima impresie despre clinică a fost bună.