Despre vacanta cu prietenii

Este posibil ca o femeie însărcinată care are un copil să se poarte cu tine pe discoteci și excursii? Ei au ales pentru ei înșiși o vacanță, în funcție de situația lor actuală, aveți nevoie de un tip de călătorie complet diferit. Teoretic, poți să te stabilești împreună cu aceștia în același hotel, toate inclusive nu afectează familiaritatea cu bucătăria locală, dar aceasta, aparent, comunitatea ta cu ei în restul se va încheia))

Puteți ajunge la acest loc împreună, dar toți au propriile interese. Mai întâi ai diferite cereri

I bastard și apoi sensul este de a merge, dacă ea doar prost va sta în hotel, cu un astfel de succes, puteți sta acasă. Aș merge doar familie, de ce ar fi tu, sub cineva ajusta

Natusiya
Doar ajunge la punctul în care nici nu vor să meargă la hoteluri diferite, numai cu noi, cu mine. se pare că le este frică să se odihnească împreună, soțul ei este un iubitor de băutură și cu o soție gravidă. din păcate. Doar că toată lumea a planificat deja, dar acum mă gândesc și nu știu.

Mi se pare că nici măcar într-un loc (sau în apropiere) nu este necesar să mergem, astfel încât să nu existe infracțiuni și odihnă neliniștită. Vobschem nu te simți confortabil că vei fi acolo. nici tu și nici ceilalți nu vă odihniți

Despre vacanta cu prietenii

Goddessa. Da laaaadno, multe (în special de familie / gravidă), ea și du-te la all-inclusive pentru a sta de piscină / plajă, iar hotelul nu a mers în general, este o practică comună am înțeles exact ce prietena ta vrea această sărbătoare, dar soțul ei cel mai probabil este plictisitor și, prin urmare, are nevoie urgent de o companie cel puțin pentru a bea

În general, activitatea dvs. poate deveni un mar de discordie pentru un prieten cu soțul ei. El te va dori aktivnichat și B soția va acest lucru foarte nemulțumiți Deci, să mai bine el este așezat împreună cu soția și fiul său întreaga vacanță de piscină, fără tentația de a da vina pe tur, de exemplu, în compania dumneavoastră bun și în ce alt îndepărtat plasați o odihnă activă, nu sub nici o persoană care să se adapteze

Am mers cu prietenii, dar, în ciuda faptului că sunt și foarte diferiți, nu am fost atașați unul de celălalt. au existat cine și când a vrut. Seara, au mers împreună de-a lungul digului sau au mers la cocktailuri. și drumul împreună. totul a mers bine. cel mai important. inițial de la nimeni nu se așteaptă ca acestea să fie sub pielea ta și, prin urmare, nu se adaptează nimănui. dacă sunteți oameni normali, atunci totul va fi bine.

Navsikaya
Prietenul soțului nu este, de asemenea, un fan de a merge undeva, de asemenea, el ar sta și bea. Nu-mi pot imagina. că ar merge undeva. El este împotriva mersului și încărcăturilor fizice speciale))))

pătrat
și nimeni nu a fost jignit că te-ai întors și ai plecat undeva. că nu au sunat cu ei.

Pentru a avea odihnă cu ei și ei cu noi vor merge în continuare

Goddessa. Desigur, oamenii înșiși depind de relația dintre ei. Am mers timp de 2 săptămâni cu o familie de prieteni, unul de celălalt nu ne-am obosit deloc (vederile privind odihna coincid, copiii au totul) Dar suntem în mare parte familiarizați să petrecem 2-3 săptămâni în sălbăticie, înconjurați de aceiași oameni

Mereu mi-a plăcut să mă odihnesc cu fratele meu, am petrecut adesea împreună și ne-am dus undeva. Și într-un fel ne-am dus la insulă, unde nu trebuia să navigăm înainte de ora stabilită (ar fi trebuit să fim luați). Așa că am fost deja în mijlocul sărbătorii era gata să stea pe vâsle și să-ți așeze o grămadă mare de kilometri))))))
Și primul lucru pe care l-am făcut când am fost în cele din urmă ne-am întors la "pământul mare" - am cumpărat țigări, deși la acel moment un an fusese deja renunțat la fumat)))
Se întâmplă altfel))))

Ne-am odihnit cu un prieten necăsătorit, un vegetarian, cu care părerile noastre în concediu au coincis undeva cu 70%, iar procentajele de viață cu 20%. A fost ceva # 33; # 33; # 33; Horror îngrozitor # 33; # 33; # 33; Și despre prima astfel de experiență a fost uitată de timp și a luat-o a doua oară în 4-5 ani, totul a fost repetat. Zareklas într-o mașină cu prietenii să se plimbe. La 2 - da, a mers, închiriat un apartament diferit, intersectat în fiecare zi, pe plajă, pe unele excursii, care a fost distractiv și interesant, și pe o mașină din proprie voință liberă nu mai merge. O vacanță o dată pe an, iar acum chiar mai rar, să-l ucizi pe o companie necorespunzătoare este mai scumpă și mai stresantă.

Susțin că este necesar să discutăm cu toți acești prieteni și cu partea materială, chiar din nou. Am ultima experiență de odihnă cu prietenii, de asemenea, nu foarte, așa că acum ne vom gândi de 100 de ori.

Despre vacanta cu prietenii

mmm. Nu aș fi mers prea mult împreună, dar există o șansă să vină separat) pentru a merge într-o direcție, dar la sosire, de fapt, adică trăiți așa cum doriți fiecare cuplu. met - a mers la un fir.

Pentru a avea o odihnă fără copii, iar cineva cu copii în general este greu și deseori servește drept motiv de iritare. Mai ales cu temperamente și opinii diferite privind odihna. Din experiența amară ne spune ca va fi munca grea pentru toată lumea, dar mai ales pentru cei care vor fi nevoiți să se adapteze la copii și sarcina altor oameni :-), care este pentru tine. Scrip că nu există bani pentru hotel și ați găsit o opțiune bugetară, locuiți și odihniți separat, iar împreună cu ei puteți petrece împreună câteva serile liniștite pentru piscină. Plângerile și pretențiile acelei familii vor fi în orice caz, dar dacă locuiți și vă odihniți separat, cel puțin veți avea parte de un timp bun.

Personal, nu voi face pasul pe o astfel de rake :-)

Și de ce mergeți chiar și cu ei)))) au copii și voi doi. du-te pe cont propriu. relaxează-te pentru că doresc și se bucură reciproc. Anul trecut m-am adunat cu rudele fără soți și copii în străinătate să se relaxeze atunci când au început discuțiile despre hoteluri și așa mai departe etc. în general, a trebuit să abandoneze potmou TCHO în lanțul are oameni okazalistzavyazany și kontsensusu nu am venit))))) m-am dus cu fiul meu singur într-un sanatoryi bine odihnit

trebuie doar să discutăm totul despre "țărm" și totul # 33; tip de baieti, hai sa fim de acord imediat, noi dorim sa fie asa, hotelul va lua cu siguranta acest lucru, deoarece prioritatile sunt asa. și totul în vacanță. când te duci undeva, doar în caz, spune-i cu tine. bine, din politețe sau ceva de genul asta ... care nu ar face rău că au fost uitați)))) bine, și petreceți o zi și o seară pe programul lor. )))))) dacă sunt oameni normali, atunci totul va fi bine. )))
ne-am odihnit cu două familii în Thailanda, am avut un copil de 4 luni, un prieten avea un copil de un an. ați înțeles modurile au fost complet diferite, posibilități diferite .. am pentru 1.5 luni de recreere comune pe plaja au fost împreună ori 4-re. )))) și, în general, au mers deseori separat, toate au înțeles totul, nimeni nu a fost ofensat, totul a mers minunat; dar acesta este prietenul meu foarte apropiat, suntem impreuna in clasa a IX-a si ne cunoastem unul pe celalalt, astfel incat sa putem vorbi in mod direct unul cu celalalt, sa discutam si sa fim de acord)
Vă doresc o vacanță bună # 33;

Cu gravidă, în general, o odihnă completă nu va funcționa. Deși pot fi lăsați în cameră și mergeți acolo unde doriți) și vă odihniți. Adevărat 5 * Nu aș lua, prețul de spațiu, și de alimente nu poate place. Am mâncat, așa cum spui tu, în restaurante, până la halda # 33; Au încercat toate vinurile, tot felul de kebab shish) au învățat bucătăria # 33; Eu nu reprezint acolo doar mâncare hotel

Arătați-le și dumneavoastră condițiile lor. De puncte, așa cum ți-au făcut. În prealabil, discutați toate nuanțele de odihnă, astfel încât mai târziu să nu existe o ofensă. Plătiți mulți bani și, prin urmare, aveți dreptul deplin de a vă odihni cum vă rog.

Goddessa dimineață ne-am dus la plaja atunci când cineva a vrut să, nu am chiar ajusta la un om, binele hotelului a fost chiar pe plaja, m-am trezit devreme - a luat în liniște un prosop și sa dus la baie, am venit, și există deja unul dintre prietenii de familie acolo. totul era normal. În acea seară, am fost de acord - ce fel de plan de acțiune pe care ar fi trebuit să-l facă. pe excursie am mers adesea, sunt mai puțin probabil. și nimic, apoi doar impresii împărtășite. adulții în fapt oameni # 33;

odihnit cu un alt cuplu căsătorit. este teribil, niciodată din nou # 33; Nu vreau să repet. vrem să se pensioneze - le comunică pe piață - suntem pe plajă, și apoi ușile de uz casnic poperli..dayte de apă, da loc alimente am ales, chiar și atunci când merge să meargă singuri, au agatat ca un Limulus, apoi o altă plângere exprimat la serviciu.

Despre vacanta cu prietenii

oh-oh-oh, așa că ne-am dus, a fost Kick ((((((((așa cum am doar familii au fost prieteni și au vizitat casele reciproc, totul a fost ok., dar se pare, nu știu cum trăiesc prietenii noștri. în primul rând, ei au fost în general dralis.dlya shok- este nashemu.vo În al doilea rând, nu suntem prudent nu a vorbit despre rezultatul poezdki.v bugetul am avut bani pe divertisment, ei nu fac. treia, au avut 1.7 copil, ei sunt în mod constant încearcă să ne împingă să „stea timp de o jumătate de oră, până când se duc să cumpere“ .koroche, vacanță mai rău nu am fost.

Nu aș merge în aceste condiții.
A fost o experiență, deși nici prieteni, și părinții soțului meu și fratele său mai mic, 18L, va apela la rudele 7 apă jeleu, și apoi circumstanțele atunci când merge să negocieze cu soțul ei, că, dacă nu-ți place, apoi lăsați altora. Locul, noi fin. poziția este mai bună.
Linia de fund: vin la rude pe Azov, vremea este rece, turbiditatea apei, casa 3 dormitoare + Anexa 3 * 4, 1 familie - un cuplu, în 2 - fiul lor, în holul de 20 mp Am fost cu fiica mea și nu am dat seama cui e ideea, sau mai degrabă le-au furnizat 2 camere, posta ceea ce doriți, și în anexă pe părinții canapea și copii pe podea, și chiar a crezut, ceea ce nu sunt eu fericit pentru că aproape gratis? Sa spus să trecem la un hotel cu condiții mai bune, banii nu s-ar fi putut ajuta în datorii, - "nu", soțul meu a spus să mergem la Marea Neagră, a refuzat, tk. părinții nu merg, au trecut pe drum pe 2 mașini, adică era posibil să plece liber, dar înapoi împreună.
Restul sa dovedit a fi cu soțul, dar fără soțul în pat, în excursie nu a plecat, t. Pentru a. Va naște. nu merge, am fost nemulțumit, m-au tras constant Tipo ce e asta?
La sosire, am hotărât că nu vom merge împreună să ne odihnim, și am decis astfel, și ei, am spus fără să fiu că nu mai plec.
O mamă în drept nu au înțeles, este bine - atât băiețelul lângă ușă, dar imi place sa nu cusute coada mare, așa cum femeia înțeleaptă a trebuit să spună sau să decidă rudele întrebare fiul peste noapte și soția lui, și ea atât de bine, a demonstrat că Totul și eu
Așa credeam și eu, dacă ești atât de diferite, apoi ajunge la locul în care se poate împreună, și odihnă pe hoteluri individuale, sau de vacanță vor fi rasfatati, iar atitudinea este, de asemenea, în afară de prietena gravidă (după cum este scris de tine) va fi capricios și tot ce-i trebuie vor fi necesare, nu fiul ei va fi pe tine poate și este responsabilitatea (pentru amuzamentul lui) pot să te mint

Noi, în capul nostru, am făcut o excursie cu astfel de prieteni. A fost o completă zhp # 33; Ca urmare, în a treia zi ne-au părăsit și s-au stabilit într-un hotel scump și au mâncat și au înotat restul. și am marcat pe toate acestea și ne-am odihnit, așa cum voiau - au scos locuințe scumpe și au petrecut doar noaptea acolo # 33; Excursii, excursii, călătorii # 33; Aceasta este frumusețea. Dacă este posibil, mergeți separat. Sau împreună într-un loc și apoi în căile lor. În caz contrar, nemulțumirile vor fi o grămadă și nu vă veți odihni.
În general, nu înțeleg - este logic să mergi în Bulgaria - ce să mănânc și să dorm într-un hotel scump tot timpul fără să părăsesc nicăieri? Acest lucru se poate face acasă.

Prietenii merg de dragul climatului, probabil, să meargă la ei (viitorul mama) cu o pumn nu va fi ușor și bugetul, care este logic, nu trage colțul.

Despre vacanta cu prietenii

Înțeleg perfect B cu un copil care nu vrea să gătească și să treacă prin cluburi și să te înțeleagă. Problemele vor fi exacte, t. pentru că vedeți restul în moduri diferite. Și, în general, prietenia este verificată de odihnă în străinătate, verificată.

Am citit toate comentariile. Este foarte important pentru mine. Vara trecuta au mers sa se odihneasca cu prietenii. Într-o mașină - deci vor fi acasă a doua zi, deși au fost de acord să meargă timp de 3 zile. Altceva. În final, mergem prin mașini diferite. Și, mai presus de toate, îmi place să mă odihnesc împreună cu soțul meu; Unde am vrut să merg acolo și când am vrut să fac asta)))), sunt împovărată cu mult timp și distracție cu altcineva decât soțul meu.

Am avut o experiență similară acum 2 ani. Concluzia este una: niciodată din nou # 33; # 33; # 33; # 33; # 33; # 33; vacanta nu este în fiecare lună - de ce ar trebui să-l strici?
Înainte de asta, am avut excursii cu prietenul meu în Europa, dar am spus imediat: Ajunși la Dresda seara, hotel, cină, dimineața în galerie - începeți la Praga, uităm. apoi Viena se uită la ceva. Mergem. apoi începeți la Moscova.

Am avut o experiență cu soțul meu într-o astfel de excursie, prietenii mei au luat o zi dintr-o privire și am plătit în cele din urmă, și la sfârșitul timpului am jurat, nu-mi amintesc pe ce sol mai. Pentru ei înșiși, au concluzionat că, pentru a merge doar cu familia lor, trebuie să ne întâlnim cu oamenii la hotel # 33; La toate reprezentările și dorințele diferite despre odihnă. Inclusiv spate, spuneți că 5 * nu vă puteți permite, că aveți de gând să cheltuiți mai puțin # 33;