Recenzii 11 pacienți despre "microchirurgia ochiului" mntk pentru ei

Cea mai teribilă clinică! Fiul meu are 6 ani, are strabism. A scris cu două săptămâni în avans, a venit dintr-un alt oraș. Am ajuns cu o oră mai devreme, așteptând într-o coadă teribilă, recepția este îngrozitoare, atitudinea medicilor este teribilă. Acceptați toate într-un rând, lucrați la un set de clientelă și calitatea este zero. Într-o (cabinet), trece simultan 30 de examene de pensionari, copii, tineri, medici. Și este atât de zgomotos că, în timpul examenului fiului meu, medicul meu a arătat poze și nu au auzit răspunsul. Este posibil ca, în astfel de circumstanțe, să se ia copilul deloc. Poate odată ce această clinică a fost foarte bună, dar acum este cea mai teribilă! Nu recomand ca nimeni să meargă acolo, este o pierdere de timp și bani. Regretăm o sută de rase!

Mi sa dat o viziune în clinica ta și sunt infinit recunoscător chirurgului cu mâini de aur, Lukin VP

Fiica ei a avut o detașare retinală, a efectuat trei operații, a pus siliconul. Trei luni mai târziu a ajuns la diagnostic. Rezultat: s-au adăugat șapte diagnostice la un diagnostic, cum ar fi cataracta, uveita, strabismul, chisturile la nivelul ochiului. Ne-au făcut să facem o altă operație de cataractă, dar în departamentul de cataract ei ne-au spus că este prea devreme pentru a face o intervenție chirurgicală, că ar putea exista complicații și să pierdem din vedere. La întrebarea: "De ce medicii din 6 birouri insistă asupra unei intervenții chirurgicale?" "A ucis răspunsul." "Ai venit cu bani!" Nu mai mergem nici piciorul. Ochii fiicei mele au fost uciși, de ce să luați, aveți nevoie doar de bani! Oamenii, nu faceți operație acolo, mai ales pe retină!

Nu știu cum să tratezi retinopatia de prematuritate, dar din anumite motive sunt luate. Rezultatul este un copil orb. Nu mergeți deloc acolo.

Sunt personal șocat de acest departament de ambulatoriu. Ei au transplantat corneea și au uitat să scoată filmul. Rezultatul, ei au ucis complet ochiul, datorită candidatului de științe Pozdeeva. Și se comportă foarte impertinent și necultivat, asigurându-se că ochiul a fost pierdut și că nu a existat nici o șansă. Aveți grijă de voi și de cei dragi.

Alo Numele meu este Alfia. Purtăam ochelari și lentile. Am fost atât de obosit de schimbarea constantă a lentilelor și de comandarea de noi ochelari - în loc de zgâriat, că am decis operațiunea. Am avut o viziune: - 6, 5 și -5. M-am dus la clinica "Iluminare" din orașul Naberezhnye Chelny, dar acolo m-au refuzat. Apoi m-am dus la Ufa. Și eu am fost refuzat acolo. Am ultima șansă și ultima speranță pentru tine! Și m-am dus la Cheboksary. După diagnostic, am avut o operație. A trecut mai mult de o lună. Acum mă duc fără ochelari, dar ochii mei nu s-au recuperat în totalitate. Sper pentru cele mai bune și, în general, sunt destul de drăguță. Mulțumesc tuturor angajaților care au reacționat atât de prompt la feedbackul meu. În această clinică există doctori și asistente medicale, care știu foarte multe despre afacerea lor.

Consider clinica oftalmologică "Microchirurgie ochi" din Cheboksary una dintre cele mai bune din Rusia. După un diagnostic complet, am avut o operație de transplant de cornee și sunt foarte mulțumit de rezultatul operației. A fost plăcut surprinsă că în această clinică există posibilitatea de a efectua orice operațiune gratuit, este stipulată de bugetul local, chiar și șederea și mâncarea sunt gratuite. Aici sunt specialiști calificați cu experiență vastă în operațiuni complexe. Camerele de tratament sunt echipate cu echipament modern. În plus, medicii stăpânesc noi tipuri de operațiuni. În această direcție, există progrese. Cazare în camere confortabile ale unei clinici de pensiune. Mesele diferă într-un meniu variat (feluri de mâncare din carne, salate, fructe). În general, totul a fost creat pentru un tratament de succes și pentru o viață confortabilă!

Fiul meu are probleme de vedere (astigmatism mixt). Recent, o operație a fost efectuată pe ochiul stâng, dar rezultatul operației nu a fost impresionat, acuitatea vizuală sa îmbunătățit, dar problema nu a fost complet corectată. Vom veni pentru oa doua examinare, avem încă speranță pentru ajutor competent din partea medicilor. După cum se spune, speranța moare ultima dată. Sunt sigur că într-o astfel de clinică oftalmologică binecunoscută există specialiști de nivel înalt.

Fiul meu (9 ani) a suferit o intervenție chirurgicală - strabism congenital. Un an mai târziu a mers să verifice, totul este bine. Multe mulțumiri medicilor pentru operațiunea de succes. Personalul clinicii este foarte prietenos și prietenos. Profesionalismul medicilor la un nivel înalt. Dacă ceva nu este clar cu privire la boala copilului, ei explică totul în detaliu. Diagnosticul se face foarte atent, iar prețurile sunt destul de satisfăcătoare.