Trasee de piatră în cherkaskin, exceptând o mahmureală și infertilitate - zone anormale - știri

Ghicitul care există în satul Korzhovy Kut (regiunea Cherkassy) are peste cinci milioane de ani. Pe piatră - urme ale picioarelor umane sunt clar imprimate. Credincioșii cred că au părăsit pe Maica Domnului și pe Sfântul Nicolae. Dreamers sugerează că nu a fost fără extratereștri. Dar toate confirmă un fapt: urme trata corpul și sufletul, aduce noroc.

Korzhovy Kut este un mic sat. Locurile din jur sunt frumoase, aerul - nu respira profund. Recent, acest loc a devenit tot mai popular. Oamenii sunt atrași aici nu numai din Uman - cel mai apropiat oraș, ci din Cherkassy, ​​Kiev, Lviv. În acea zi, când am decis să facem o excursie la pistele misterioase, pe o parcare improvizată am văzut mai multe mașini. În zonele joase, unde se găsesc foarte pietrele - trei oameni - o femeie, un bărbat și un bunic cu o baghetă.

- În timp ce soțul are o vacanță, îl aducem aici pe tatăl nostru ", spune Natalya de la Uman. - Din pricina bolii, el chiar cu bastonul abia putea să se miște. Și apoi sa întâmplat un miracol. Astăzi a urcat scările din vale complet fără băț! Încet, încet, dar aș putea. E bine că vecinul mi-a spus despre piste. La început nu am crezut: bine, veți gândi - o piatră ...

Scara care duce la pietre este de o suta de metri lungime si destul de abrupta. Chiar și un tânăr care să urce nu este întotdeauna ușor - există dificultăți de respirație.

Valery Dmitrenko, fostul șef rural al lui Korzhovy Kut, spune că la început el însuși nu a crezut într-un miracol. Dar artrita a fost atât de răsucită încât a decis să verifice puterea vindecătoare a pietrei.

- Genunchii îmi fac rău - nu aveam puterea, - își amintește Valery. El a fluturat mâna și a rătăcit pe potecă. Stăteam lângă el. M-am așezat pe o stâncă. Și, dintr-o dată, dintr-o dată a devenit ușor pentru mine, bine. A doua zi am mers la lucru - și să ne întoarcem ca o veveriță în roată. A doua zi, de asemenea. Înainte de a pleca acasă, am împins sertarul de masă și am văzut că tabletele de la Orthofen se aflau acolo. Numai atunci mi-am amintit că genunchii ar fi trebuit rănit. Și de atunci nu mă doare! Și nu mai iau pastile. Dar cât a trecut timpul și nu mai aveam alte pastile. Pentru că genunchii no mai rănesc.

Korzhovy Kut a devenit deja un loc de pelerinaj, unde oamenii călătoresc din toată Ucraina. Și acești motocicliști sunt din Belgia.

Când a fost un șef de sat Valery Dmitrenko a ajutat la organizarea unei scări la piatră, a început să agite oamenii să ridice o capela lângă piatra minunată.

De la Dumnezeu sau din spațiu?

- Toți cei care au venit aici, am întrebat: a ajutat-o? - spune Valery. - Se pare că da. Nu toată lumea este la fel de sănătoasă ca mine, dar ajută. Pentru a patra oară, părinții ne aduc un băiat din Donetsk cu paralizie cerebrală. Și de fiecare dată când spun că după ce vizitează pista, activitatea sa motorică se îmbunătățește, copilul vine la viață. De asemenea, am vorbit cu o fată care timp de trei ani a fost tratată în zadar pentru infertilitate. Și am stat pe o stâncă și ... am rămas însărcinată. Gemeni sa născut cu soțul lor. Există de multe ori o bunică dintr-un sat vecin. Sa plâns de inimă și presiune. Acum, în loc de pastile, ea cumpără dulciuri pentru nepoții ei și nu se gândește unde a suferit. Un incident impresionant a avut loc prietenului meu. Avea hemoroizi cronice. Am stat pe o stâncă și m-am dus acasă. Apoi strigă și strigă cu bucurie în telefon că este vindecat.

Ghicitul este că două piste pe o piatră sunt identice cu cele ale unei persoane moderne adulte. Dimensiunea piciorului este de aproximativ 43, dar forma este de sex feminin, îngustă. Cea de-a treia piesă este pentru copii. Dar cum ar putea să apară, nimeni nu poate spune. Granitul din aceste locuri a înghețat acum mai bine de 5 milioane de ani. Ce fel de oameni sunt acolo!

Un participant al clubului OZN Cherkassy, ​​Yulia Golovko, care a studiat de mult timp piste misterioase, crede că ar putea aparține reprezentanților civilizației misterioase care a locuit pe Pământ cu milioane de ani în urmă. Există, de asemenea, o versiune a vizitei în vale de străini, spune ufologul.

- Geografia din jurul Korzhovy este similară cu zonele anormale. Această zonă este cunoscută pentru vizitele frecvente la OZN - spune ea.

Dar majoritatea locală crede că urmele miraculoase ale originii sfinte sunt urme ale picioarelor Sfântului Nicolae și Fecioarei. Acest lucru este confirmat de preoți și de ... psihic. Miracole s-au întâmplat în sat de multe ori. În anii îngrozitori ai Holodomorului, când oamenii epuizați de foame aveau încă apă fără apă - iazurile se uscau de la căldură - lângă Korzhovy Kut lângă pietre, unul dintre puțuri era întotdeauna plin de apă rece. Oamenii de la gură la gură spun o legendă că fața Fecioarei lui Dumnezeu a fost văzută în fântână.

PLATA CUM VREA DUMNEAVOASTRĂ

- Am auzit acest mit de la săteni. Când au început să vorbească doar urmele, am pus prima delegație acolo, - reamintește Stepan Buriak. - A venit cu preoții, sa uitat, în timp ce se rugau. Și seara trebuia să mă duc la o zi de naștere. Permiteți-mi, cred, să verificați dacă veridicitatea urmelor este adevărată. El a fluturat un pahar de vodca într-o singură suflare. Era înspăimântat de finețea lui. Stau, aștept ... O jumătate de oră mai târziu mi-am dat seama că nu se întâmplă nimic. Capul este limpede, ca un pahar de apă în sine sa răsturnat.

Acum, sătenii au instalat o mică capela lângă pietre, unde oamenii se pot ruga la Sf. Nicolae și la Theotokos, colectează bani pentru construcția templului. În fiecare an tot mai mulți pelerini vin.

PRINCIPALUL - CURĂȚAREA SOULULUI

Părintele Nikolai din templul satului Gorodetskoe este un vizitator frecvent la pietre uimitoare. El a făcut parte dintr-o delegație de preoți care au venit aici și au consacrat locul. El spune că piesele au o putere miraculoasă. Dar, pentru a simți acest lucru, trebuie să mergeți cu gânduri pure și, în primul rând, să vă purificați sufletul pentru percepția divinului.

- Suntem răsplătiți conform credinței noastre. Dacă vrei să te duci la piste, trebuie să iertați cu toții, să nu răpiți pe nimeni, să uitați de răzbunare. Iar când gândurile unei persoane devin curate, atunci corpul este purificat. Du-te, rugați-vă și reveniți sănătoși și fericiți! - preotul conduce.

Știința oficială a ignorat până acum piste de piatră. Cu toate acestea, oamenii de stiinta aproape ghicesc de ce "trateaza".

- Cel mai puternic vindecător pentru noi este corpul nostru ", spune psihologul Anna Stasuk, care a observat acest fenomen și a observat că îi ajută pe unii oameni, dar alții nu o fac. - Dacă o persoană este ușor susceptibilă la sugestie, crede în puterea acestor piste, atunci el însuși vindecă acest tratament. Există multe metode psihologice pentru restaurarea unei persoane și toate acestea se bazează pe "lucrul cu creierul". Și acum imaginați-vă: sunteți 300 de kilometri distanță de orașul mare într-o sălbăticie. Vedeți expansiuni minunate, apropierea de un miracol ... Și, desigur, credeți că acest lucru vă va vindeca. Deci, obțineți rezultatul. Și este foarte remarcabil că ați crezut toate acestea: corpul vostru sa adaptat pentru a lupta împotriva bolii.