Cum să se ocupe cu critica școlii de rock kharkov

1) Nu critica cineva care nu face nimic

Această afirmație se aplică fiecărei sfere a vieții. Toată lumea se confruntă cu critici, de la curățători la președinți. Și cu cât mai multă responsabilitate și funcții asupra ta, cu atât mai mult vei fi udat cu noroi. Într-o anumită măsură, vă puteți bucura chiar și de faptul că sunteți criticat. La urma urmei, adesea spune că evocați gelozia și criticați pe cei care sunt mai buni - vechea tradiție. Stii, daca esti criticat, esti inca ceva din tine insuti si incerci ceva.

2) Dacă profesorul te critică - e bine

Dar există un "ALT" care se întâmplă adesea în viață: dacă profesorul te critică, e bine, dar dacă ești literalmente smuls pe podea cu critica, umili sau râzi la joc sau cântând, te întorci și pleci. Un astfel de tratament poate vorbi despre mai multe lucruri:

3) Critica trebuie să fie constructivă

Cum arată criticile constructive? Mai întâi de toate, un muzician sau un vocalist (lecții de voce din Kharkiv) ar trebui să critice pentru cum sună, și nu pentru expresii faciale, haine sau mișcări de dans prost. Critica, care nu este asociată cu sunetul, pentru muzician va fi întotdeauna pe locul al doilea. În al doilea rând, critica, ar trebui să indice greșelile sau momente nu foarte de succes, în timp ce nu uita să menționăm acele locuri care suna rece sau să explice ce anume ar fi frumos pentru a adăuga, elimina sau modifica. În al treilea rând, dacă cineva nu vă place vocea sau modul jocului, lăsați-o să stea pe șlep și să se rătăcească în largul mării. Există lucruri ereditare care sunt inerente unei persoane de la naștere: timbrul vocii, viteza de reacție, gama vocală, anatomia mâinilor și a degetelor, modul de mișcare și vorbire. Cu alte cuvinte, dacă cineva critică ceva ce nu se poate schimba în tine, nu este o critică constructivă, ci preferințe de gust pe care nu trebuie să-ți faci griji. Fii tu insuti si sunt cei care te plac pentru cine esti. Toate transformările tale creative trebuie să treacă în mod natural, și nu de dorința de a te bucura sau de a plăcea pe cineva.

4) Nu mucegăiți din platypus de cai bay!

Desigur, trebuie să luați un exemplu de la mare, să vă străduiți să fiți mai buni și să stabiliți un bar înalt, dar muzica nu este un sport. Există un singur criteriu prin care se poate înțelege dacă creativitatea ta are succes. este înfiorător. Cineva a suferit pe piele pielea ta? A fost cineva ținut înapoi lacrimi sau a început să danseze și să influențeze ritmul? Dacă da, atunci sunteți pe drumul cel bun.

Muzica ar trebui să atingă viața și acesta este scopul său principal. Ar trebui să deschidă inimile omenești, să ia din ele tot ceea ce oamenii poartă în ei înșiși de ani de zile și să le dea un sentiment de catharsis (purificare). Toate celelalte, toate aceste spectacole, ciudățenii vocali sau instrumentali sunt o modalitate de a surprinde, să vă relaxați și să câștigați bani, și nu muzică. Nu toată lumea care obține popularitate poate provoca un chill muzical în public. Din acest motiv majoritatea grupurilor fie nu devin populare, fie își pierd foarte repede popularitatea. Ascultătorul nu poate fi înșelat: dacă muzica nu provoacă emoții, ea nu mai este interesantă.

5) Fii criticul tău

Dacă înveți să te evaluezi în mod obiectiv, să asculți din afară și să lucrezi la greșeli, niciun critic muzical nu te va face să te simți zdrobit. se zdrobește independent înainte de a va face pe altcineva, și nu numai că nu te boala înstelat bolnav, dar va crește și încânte creativitatea celor care nu critică, și ia plăcere în muzică.