Sword și eroi magici online - play (registru), recenzie completă, trailer, screenshot-uri

Lumea "Eroilor de Putere și Magie" se poate face fără prezentare, deoarece jocul este foarte popular. Fanii așteaptă cu nerăbdare următorul joc. Lumea „Heroes of Might and Magic“ este o continuare a popularului joc de strategie cu linia de poveste epica, plină de intrigi și plină de aventură, strategie turn-based în ea ..

Trailer pentru Sword și Magic: Heroes Online

Primul lucru ce trebuie sa faci, nu cu mult timp înainte de a plonja în lumea „Asan“ de cercetare - pentru a determina clasa și caracteristicile personajului tău. Jocul are două clase - „Heroes of Magic“ și „Heroes“, și totuși cele două facțiuni - oameni și morții vii. Este un păcat, dar jocul este aceeași linie poveste, ceea ce se poate vedea partea cealaltă. Diferențele în clase foarte mult, dar vă faceți griji cu privire la alegerea greșită nu are nevoie de un pic mai târziu va fi capabil de a re-crea un erou. Cel mai important lucru să ia în considerare este „Heroes of Might“ au o armată mare, care are un număr mare de tineri, și „Heroes of Magic“, cu același nivel de mai puțin, dar ele au o mulțime de vrăji diferite care îi fac rău, de control și de vindecare.

Un element cheie. orice serie de jocuri, iar jocul Sword and Magic Heroes nu este nici o excepție, este o colecție de construcții și resurse. Jocul are doar trei tipuri de resurse, din care doar două sunt folosite pentru a construi încuietori - minereuri și lemn. În general, în orice castel este permis să construiască un număr limitat de structuri, actuale, deoarece au o limită greu de sloturi. Cu alte cuvinte, nu va funcționa pentru a construi o structură în care vor exista atât resurse de producție ale clădirilor, cât și "respawns" de creaturi. De asemenea, fiecare clădire, dincolo de numărul furnizat de lemn, minereu și aur, are nevoie de dreptul de a construi, de fiecare structură și de îmbunătățirea acesteia. Când drepturile au luat sfârșit, puteți cumpăra mai mult, dar costul este foarte scump. Cea de-a treia resursă în joc este cristalul, este folosită pentru angajarea și îmbunătățirea creaturilor, de asemenea pentru achiziționarea unei singure scroll-uri cu o vrajă, animalele crescând runescorele. Pentru a obține acele sarcini "dejlikov" - sarcini de zi cu zi. Minele și lemnul pot fi exploatate în același mod, prin studierea locațiilor și în luptele cu monștrii. Pentru a vă completa rezervele, puteți folosi minele împrăștiate în jurul lumii "Askhan".

Pentru a urmări cu succes povestea, aveți nevoie de un războinic puternic și bine îmbrăcat.
Sarcinile din joc sunt departe de a fi o sursă de lucruri și experiențe valoroase, puteți să efectuați în continuare sarcini de zi cu zi, ceea ce poate fi o opțiune excelentă pentru completarea trezoreriei cu prețioase resurse prețioase, cum ar fi un cristal. Pe măsură ce crește nivelul tău, războinicul devine din ce în ce mai puternic, armata lui va crește, iar arta de a poseda vrăji mistic se va îmbunătăți.

Fără bătălii în mișcare, ce ar fi eroii? Nu este interesant și plictisitor. Prin urmare, în joc, cea mai mare parte a timpului a fost cheltuită doar pentru lupte. Aruncați din capul auto-bătăliei și uitați deloc. Firește, această funcție este disponibilă, dar să-l folosească, nu aș recomanda - este scump, și cu atât mai mult puteți rămâne foarte curând fără o armată. Uneori, în cazul în care au avut toate șansele de a câștiga fără o pierdere, pe lupta cu masina, este posibil de a pierde 10-20 la suta din suma trupelor personale, poate mai mult. Luptele despre care a fost menționat mai sus. pas cu pas. Jocul divizat în sectoare, prin care se mișcă unitățile militare. Lupta ia parte, de asemenea, și eroul, rămânând mereu în același loc, armata lui ajută să slăbească sau să consolideze vrăjile inamice. Diferența de unități obișnuite, eroul de un leagăn poate merge mai mult de o dată, și trei și patru, depinde de nivelul său. Stilul și forma calculului pierderii câmpul de luptă, mai degrabă mei - 100 la sută din prejudiciul în cazul în care o unitate de inamic nu este protejat, 60 la sută în cazul în care acesta este într-un stoc defensiv, 25 la suta mai multe daune în cazul în care lovitura aplicata flancul și cu 50% în cazul în care lovitura vine din spate.

Lucru interesant despre ascuns într-un unic toate tipurile de armate - unele sunt capabili să lovească, fără teama de a fi lovit în schimb, altele, deteriorarea, podlechat însuși, a treia - va fi capabil să treacă prin rândurile inamicului și cauza trădări, a patra bate inamicul și să slăbească sau otravă. Ca urmare, în fiecare grup de trupe un set de caracteristici, abilități și competențe de inerte, într-un fel care stabilesc beneficii pe câmpul de luptă.

Imagini de la Sword and Magic: Heroes Online

Deocamdată, tactica și abilitățile strategului pot fi testate numai în bătălii împotriva monștrilor subordonați, în raiduri, bătălii convenționale, asedii castelului. Abia în curând, dezvoltatorii doresc să introducă posibilitatea duelingului între personaje, precum și bătăliile în modul doi-doi.

Jocul are un mare potențial. numai acum "Heroes of Might and Magic" nu ne pare mult mai multiplayer decat continuarea off-line a seriei urmatoare si foarte inalta. Jocul "Eroii de Putere și Magie" nu este finalizat până la sfârșit, noile capitole vor adăuga un pic, precum și noi facțiuni. De asemenea, merită să ne amintim PVP, echilibrarea și punerea în aplicare a ceea ce, în mecanica jocului de astăzi, va fi foarte, foarte dificil. Este plăcut, deoarece este un model extrem de plastic de monetizare, este cu adevărat liber să lupți aici. În general, jocul este decent, nivelul de performanță este ridicat și dincolo de orice laudă.

Zone Tactica afectate - tactic, shooter online, pas cu pas.