10 secrete de masterat de la un antrenor senior (anna lebedeva)

10 secrete de masterat de la un antrenor senior (anna lebedeva)

1. Flexibilitatea, nu informația.

Una dintre principalele greșeli ale unui antrenor începător este prea mult timp și efort să plătească pentru formare. Când am început să lucrez ca antrenor, eram foarte îngrijorat de faptul că antrenamentul meu era plin de teorii și exerciții. Practica arată că doar 60% din materialul pe care l-ați pregătit inițial, vă puteți încadra în cursul de formare. După primele trei cursuri veți înțelege care elemente din design sunt critice, iar după zece veți simți că sunteți un maestru în acest subiect.







Este important ca proiectarea formării să fie echilibrată astfel încât să aibă suficientă teorie și exerciții practice care să ducă la anumite perspective și să întărească abilitățile. Dar nimeni nu poate prevedea cum va avea loc antrenamentul. Unele subiecte pot ieși dintr-o dată în prim plan, iar acele blocuri de antrenament pe care antrenorul le-au intenționat ca chei, pot fi mai puțin relevante. Este foarte important să acordați atenție nu doar conținutului formării, ci și felului în care vă veți conecta cu publicul, pentru a vă dezvălui adevăratele nevoi. Abilitatea instructorului ingenios este de a permite grupului să încetinească, să întârzie atenția asupra acelor momente care sunt critice pentru el acum și, în același timp, să se integreze în formare toate acele elemente care sunt menționate în program.

2. Acord privind obiectivele participanților.