Începutul călătoriei

Dacă mergeți la Bayanaul timp de șase zile - un trunchi întreg de lucruri este scris. Dacă timp de trei zile - încă un trunchi complet. Toți turiștii sunt siguri de asta.

Prietenul meu Svetlana și cu mine am mers la Bayanaul cu un autobuz public de la Pavlodar (230 km). Am decis că un trunchi nu este suficient pentru noi.

Autobuzul conduce până direct la pensiune, situată în regiunea cea mai pitoreasca si legendare, care au tendința de a vizita în timpul turiști sezonului turistic din întreaga Kazahstan, vecinii CSI, și de multe ori vă puteți întâlni oaspeții din Europa (așa cum avem cu lumina).

Începutul călătoriei

Unicitatea acestei regiuni constă în faptul că se află în mijlocul stepei fără margini. Plain, Steppe, fără copaci, de la vegetația - iarba pene și pârjolit de iarba de soare, și dintr-o dată la orizont ca un miraj, există contururi ale munților ... Bayanaul - un parc național de stat cu sistemul său unic ecologic - munte-pădure, în stare proaspătă lacuri și numeroase vegetații (unele specii de plante sunt enumerate în Cartea Roșie).

Munții cu o înălțime de aproximativ 400-700 m deasupra nivelului mării, cel mai înalt munte Akbet are o înălțime de 1.026 m. Munții sunt plăci. Se pare că aici era o bucătărie divină. Cineva a îngrămădit prăjiturile, așa că au rămas unul pe celălalt, în cele din urmă s-au transformat în pietrificați. Acești platini formează munți și tobogane, de-a lungul cărora este ușor să urcați la trepte de sus, chiar și la copii, și de acolo să contemplați priveliștile de deschidere de la o vedere a păsărilor.

Zâmbetul pisicii Cheshire. Am văzut acele zâmbete. )))

Începutul călătoriei

De obicei la sfârșit de săptămână există mulți turiști cu familii și copii, iar apoi pentru locuință și transport o casă completă. Și am sosit luni și ne-am așezat într-o casă pentru 4 persoane și timp de trei zile am fost stăpâni în ea.

Ziua a fost însorită și caldă și am început să salutăm lacul Zhasybay. Se află în castronul munților. Acest lac este o frumusețe uimitoare, apă limpede și curată. În jurul lacului sunt zone de agrement concentrate, pensiuni, tabere pentru copii.

Dimpotrivă, prin lac se află munți, în conturul cărora se ghicește profilul unei fete de dormit. Acești munți sunt denumiți în mod obișnuit "Frumoasa adormită".

Dacă te uiți atent, poți vedea profilul batiarului în casca puțin mai târziu. Desigur, datorită unor asemenea viziuni și legende, mergeți în acest loc, iar acest lucru nu este spontan, deoarece acum câteva secole au existat bătălii kazahilor cu jungari.

Cartea de vizită a lui Bayanaul este piatra de piatră Baba-Yaga - capul uriaș al unei bătrâne malefice. Dacă nu am vizitat o stâncă și nu am fost fotografiată, e ca și cum nu ai să mergi la Bayanaul. Îmi amintesc ce impresie mi-a făcut capul Baba Yaga cu mulți ani în urmă când mama mea mi-a adus pentru prima oară o excursie și am hotărât că Sveta ar fi, de asemenea, foarte interesantă. Când se apropie de Baba Yaga pe de cealaltă parte de acest gen cu totul diferit - o fată într-un văl, se transformă treptat într-o femeie rea.

Baba-yaga, "capul de piatră" Kempir tas.

Această fotografie nu este a mea, am găsit-o pe Internet pentru a arăta Babu-Yaga, ca să spun așa.

Așa că am mers acolo, pe jos, fără să știm exact distanța și traseul, nefiind pregătiți pentru o excursie dificilă, cu o sticlă de apă Zhasbai de 1 litru.

Drumul nu era plictisitor. Noi, ca niște capre de munte, suntem galoși pe stânci. Au găsit contururi bizare, au fotografiat și s-au fotografiat, trăind o desfătare completă de ceea ce au văzut, respirând în aer, din care puțin amețit. În plus, am avut ceva de vorbit privat, pentru că eram primii prieteni de la vârsta de un an și am studiat împreună în sala de clasă, iar când adulții s-au despărțit, cine sa întâmplat. Acum, Sveta locuieste in Germania.

După ce am ieșit în afara Zhasibaya, am văzut muntele Bulka. Ea a fost numită așa pentru că are laturi plane. Dar, de la o distanță de la alte părți, privindu-l, poți să consideri un elefant mincinos sau o broască țestoasă. Deci, pe acest Bulka am mers pe drum pe o rază de 1-3 km sub soarele incins.

Când drumul a început să se îndepărteze de locația presupusă a lui Baba Yaga, am început să ne gândim dacă să ne întoarcem la tabăra și cum să rezervăm un tur de autobuz tuturor oamenilor obișnuiți. Am făcut o mică întrerupere - am căzut într-o piatră frumoasă și, după consultări, am decis să urmăm mai mult în căutarea aventurii, deoarece este imposibil să te pierzi, mergând în jurul valorii de Roll.

Începutul călătoriei

Și acolo, în spatele turnului, am descoperit o vale de pietre, fiecare dintre acestea - un portret al unui animal, o persoană sau un obiect.

Cineva va spune că aceasta este o maimuță, iar acesta este un autoportret al lui Alexandru Pușkin.

Inima. Aceasta reflectă dragostea universală.

Începutul călătoriei

Am mers de-a lungul drumului, iar altă rundă a arătat noi fotografii. Și Baba-Yaga nu este vizibilă.

Boulder. Acesta este și capul cuiva.

Punct de montaj al munților

Începutul călătoriei

Ziua a început să se scufunde spre noapte, norii furtunoși s-au strecurat peste munți și am decis să ne întoarcem la terenul de tabără drept off-road pentru a scurta drumul. Pe drum, am urcat pe toate dealurile și am găsit desene uimitoare în roci. Și pe una dintre vârfurile din depărtare, am văzut capul lui Baba-Yaga. Înainte a fost cam doi kilometri și totuși am văzut-o!

O vedere a lui Baba Yaga din cealaltă parte. Este, de asemenea, o față feroce, dar diferită.

De asemenea, din partea de sus, am văzut un drum apropiat de Bulka și am decis să mergem de-a lungul ei, deoarece aceste locuri merg pe jos și de-a lungul.

Lângă Bulka, pe partea din spate, sunt pietre imense și puțin expusă creasta. Unii spun că a fost spălat. Desigur, acest lucru nu sa întâmplat în zilele noastre. Deși .... Trebuie să comparăm fotografii din anii diferiți.

În cele din urmă, bate o bucată din toate părțile, am fost de mers pe jos de-a lungul căilor, nu contează cum, atâta timp cât acesta a arătat semne de o creatură vie, ca cerul a început să se transforme într-o singură pată de cerneală neagră mare. În loc de binoclu, am folosit o cameră foto, făcând fotografii și zooming pentru a obține o imagine mai bună a terenului. În partea inferioară am găsit o casă rezidențială și ne-a fost arătată direcția cea bună, iar pe pistă am reușit să oprim călătoria. După 10 minute am fost la pensiune și am avut deja ceai, după ce a început furtuna.