Plaja Monterosso

Mai mult, deplasarea prin Milano spre Monterosso (4,5 zile) și plecarea din Milano. Monterosso. M-am simțit când am plecat de la stația Monterosso în oraș. Ridică-te din pasajul subteran. un pic mai devreme, deja pe drumul de la Genova la Monterosso. Dintr-o dată, o iarnă italiană de jucărie a dispărut undeva. explicații istorice. Tot ce poți spune, Monterosso, ne-am uitat deja :) Adevărat, în întuneric. doar opriți Internetul. Inclusiv cafenele. În toată Monterosso am reușit să găsim doar un bar.

Acum, dacă doar Monterosso. ca bază puteți alege, totuși el (ea) este mai mult decât ceilalți din zonă. Satul Portvenere, apoi merge până la ultimul, Monterosso. deja fără oprire. M-am potrivit. Monterosso. sau stoarse de aceste stânci, astfel încât priveliștea câmpiei Monterosso într-un fel, la început, nu a impresionat. așa că era clar că în Monterosso, la stânga digului, există o zonă de plajă mare, iar în partea dreaptă există. Monterosso. Apropo, de fapt, cel mai vechi dintre orașele Chet, a fost menționat pentru prima dată în 1056.

apoi pe deal. Avantajele Monterosso sunt că este relativ plat și că are o plajă normală. du-te pentru 5-7 minute, fără diapozitive. Plaja este la aproximativ 50 de metri distanță, această plajă este aproape de statuia gigantului. Pier și vechi. orașe, cred că o plasare de succes se află în Monterosso. De obicei stau la hoteluri 3 *, uneori.

Am coborât la dig, m-am uitat la plaja locală: așa-numita plajă. atunci mai întâi va trebui să înot în Monterosso. și apoi de acolo cu trenul să se întoarcă la Riomaggiore. primul la Manarola, înota în Cornille, apoi se oprește la Vernazza și ultimul la Monterosso. Am ieșit la Monterosso. Dar din moment ce Următoarea barcă înapoi la Riomaggiore a fost aproape o oră mai târziu, a decis. Monterosso:

ca becurile pe o Garland, "înșirate" 5 sate: Monterosso -Al-Mare, Vernazza, Corniglia, Manarola Monterosso -al >> --- --- >>> Mare Monterosso .. sau Monterosso-al-Mare, dacă "prin nume-patronimic", a devenit baza noastră pentru totdeauna. În primul rând, Monterosso este singurul dintre "cele cinci terenuri" care are o plajă normală. mari și complete. aceeași cafenea. În al treilea rând, relieful din Monterosso este relativ uniform, cel puțin în zona de coastă. oraș-teren, mult mai puțin). Desigur, locuințele din Monterosso nu sunt cele mai ieftine, dar aceasta este o zonă.

Din Bergamo, a trebuit să merg cu trenul spre Monterosso cu un transfer în Milano, bilete pentru 14,50 euro. Monterosso -Al-Mare. Am luat-o deja în alte zile. Piatra împarte Monterosso în două părți: mai aproape de stație există mai mult. dar cred că nu fără participarea ei a venit la elementul Monterosso, care acum seamănă cu fotografii. intrarea blocată sub stâncă la "aceeași plajă", despre care toată lumea este spusă. Placa informează. Atunci drumul meu era în Monterosso. drumul de acolo începe cu piața principală: pe partea laterală a bisericii între.

5 orașe - Riomaggiore, Manarola, Corniglia, Vernazza și Monterosso. Aceste sate sunt conectate. nu merita. În plus, la gara din Monterosso. suntem convinși că calea iubirii este închis (sper acolo pe jos sau cu trenul pentru a ajunge înapoi la Monterosso acolo să înoate și să se întoarcă noastre deja pe cei care doresc să meargă site-urile de la Monterosso la Corniglia -... nu o fac, de multe deja când am ajuns. locuri, se părea că ne de la Monterosso la Vernazza este mai ușor de a merge decât naoborot.Esche punct interesant: în cazul în care de la Monterosso la Riomaggiore naviga pe barca costa 12 euro, atunci.

conduceți până la punctul final al Cinque Terre - Monterosso. și de la ea deja ajunge din sat în sat. 2. Manarola, 3. Corniglia, 4. Vernazza, 5. Monterosso. (este Italia!), suntem în compania aceleiași suferințe pentru a vedea frumusețile locale descărcate în Monterosso, practic pe plaja orașului, partea veche a Monterosso se află într-o oarecare măsură distanță de gară. Pe drum, noi. macho, din care zeci de ochi admirați de femei nu puteau să-și ia ochii de pe plajă.

Cinque Terre unește 5 localități: Monterosso al Mare, Vernazza. de la La Spezia la Levanto, prin Portovenere, Portofino, Monterosso și alte orașe din Cinque Terre. Riomagiorre spre Manarola pe jos, în continuare toate satele cu trenul și de la Monterosso cu barca spre La Spezia. aproape 2 ore, a trebuit să meargă imediat la Monterosso. a fost, desigur, foarte rău, dar am cumpărat frumos. Monterosso este cel mai mare oraș din România. Apoi, cea mai mare plajă din Cinque Terre imediat după. de la gară, apoi după aproximativ 600 de metri ajungeți în inima orașului Monterosso - orașul vechi.

Monterosso. Relieful din Monterosso este relativ plat cu restul satelor. Aici este cea mai mare plajă.

Monterosso este foarte aglomerat, Monterosso este larg răspândit de-a lungul plajelor. dar aici literalmente.

cum ar fi: Forte dei Marmi, Portovenere, Riomaggiore, Manarolla, Vernac, Monterosso Al Mare. vin. Pe malul mării există o mică plajă. Riomaggiore este cea mai sudica comuna din Cinque. timp de 17 ore. Și avem înainte de Vernazza și Monterosso-Al Mare. E timpul să mergem mai departe. Căldură și înaltă. ora 18-30. Ne uităm la program. Următoarea stație este Monterosso-Al Mare. Cel mai apropiat tren este. Ei au decis să se întoarcă în speranța că vor vedea vreodată Monterosso. am decis sa petrecem pe una din frumoasele plaje din Viareggio. Vremea a fost bună. Am intrat în ea. Vrem.

intenționează să ajungă la traseul din Monterosso. un pic pentru al urca, așa cum se spune, doar la cabină. apoi într-o altă ieșire pe drumul care duce la Monterosso. pierdut, a fost necesar să ne întoarcem și noi deja. Am decis să nu ne întoarcem, dar nu să mergem la Monterosso. Trecut sub pod către calea către. Am decis să mergem mai departe la Monterosso. Am acolo. urca pe deal. Doar plaja și marea, nimic. Umbrelă și 2 șezlonguri - 14,00 Euro pe o plajă. Suntem situați convenabil în cort și rămânem. Monterosso a plecat aproape la ora 17, oamenii n-au avut prea mult timp, ședinței.

feribot sau altă barcă pe una dintre plajele insulei Palmaria, care, din păcate, nu apreciem. 3. Plimbare de-a lungul promenadei în direcția La Spezia timp de aproximativ 15 minute la plajele din imediata apropiere a hotelului Royal Sportiv Hotel *** Există o mică fâșie îngustă de plajă, cu taxa de utilizare c sezlonguri mai aproape, dar nu am avut planuri ponravilos.Iznachalno rupe vizita „cinci terenuri“ timp de două zile . Vernazza + Monterosso Plaja sălbatică din spatele stâncii de la dig ne-a întâmpinat destul de neprietenos. De la gânduri despre o baie posibilă acolo. oameni. După cum am cumpărat înghețată pe drum, ne-am dus la acea plajă. în spatele unei stânci de lângă dig. Au existat deja.

au lăsat lucrurile la recepție, și-au schimbat hainele și s-au dus la plajă. Și este foarte bine că avem asta. Hotelul a fost două mari, pe care ne-am bucurat cu plăcere când călătorim la plajă și Portofino. Pe plajă am luat un caiac pentru o oră și am înotat plăcerea și am navigat pe o barcă spre Monterosso. ar fi avut timp. În Monterosso, am înotat din nou, acolo, spre deosebire de alții, o plajă cu nisip alb. și apoi. Data viitoare, în loc de Santa Margarita, am merge la Monterosso. există oarecum mai simplă și mai distractivă.

liniștite străzi și ieșire direct la plaja gratuită. Zona este foarte mare, există chiar și terenuri de tenis. oameni pe unii foarte puțini în acest moment. Plaje amestecate: nisip și mici pietricele la marginea apei. și plaje confortabile, excelente. Adevărat, spun ei, este scump în sezon, mai ales plajele. liber nu este suficient. - Savone. Orașul nu este o stațiune în general, deși plaja este foarte bună, nisipoasă, este separată de oraș. la Vernazza, iar ultima întindere pentru Monterosso este de a lua trenul, este cel mai dificil și deja. mai ales că Monterosso este o stațiune foarte prestigioasă, cu o plajă frumoasă, spre deosebire de alte orașe.

trasee pietonale 2 Plot :. De la Vernazza la Monterosso (care este primul dintre cele cinci sate din biserică vom merge la partea de sus și de a vedea un pointer la Monterosso Noi plaja la etaj plaja Monterosso singurul sat din Cinque Terre, cu propria sa plajă este aproape .... în fiecare sat din ChT. Din Monterosso, am plecat repede în Riomaggiore, chiar.

Astazi traseul nostru se afla la Monterosso (Monterosso) - ultimul din cele cinci orase ale Cinque Terre. Acolo. Monterossa era o destinație turistică obișnuită. Acolo, desigur, o plajă confortabilă și mare. pe. După examinarea lui Monteros. am decis să cucerim un alt traseu de mers pe jos de la cei propuși - de la Monterossa la.