Magia lui Baikal - un site despre Baikal

Din prima zi, vremea ne-a răsfățat. În Listvyanka, soarele strălucea, iar munții lui Khamar-Daban erau vizibili ca în palma mâinii tale. Populați la ora 7 nu ne grăbim și ne-am plimbat și am respirați aer curat. Având în vedere că la Moscova în acest moment a fost un vârf de incendii, a existat o căldură tropicală și smog. Prin urmare, turiștii mei au fost încântați de răcoarea Baikal de dimineață. Și aici este prima întâlnire cu un sigiliu care se odihnea calm pe apă, la doar 15 metri de țărm, iar chiar și camionul care trecea cu un accident nu o speria.

Satul nu sa grăbit să se trezească și la ora 10 dimineața nu era posibil să întâlnești doi trecători. "Locuieste cineva aici? "- a intrebat Andrew, cel mai direct participant al turneului, fara a numara Vlad, care are 8 ani :)

Mai aproape de 12, totul a venit la viață și ne-am întors la hotel, ne-am așezat și ne-am odihnit de la zboruri și treceri. După prânz, am vizitat Nerpinariul, unde ne-am familiarizat cu sigiliile. Apoi au urcat pe platforma de observare "Cherskii Stone" pe lift. de unde se deschide o vedere magnifică asupra sursei Angarului și a hotelului nostru "Legenda lui Baikal", iar primele panglici de dorințe sunt legate.

A doua zi însă, ca toate celelalte, a fost foarte activă. De la ora 9 am început toate excursiile. Mai întâi a existat muzeul Baikal cu o excursie, imitație de scufundări, vizitarea arboretului și a microscoapelor. Apoi muzeul "Taltsy", cu un picnic în aer proaspăt. Prima noastră masă comună, este timpul să ne cunoaștem. La chemarea de a uni grupul în 10 minute am făcut cunoștință, că am fost foarte mulțumit.

Seara, cea mai mare parte a grupului a făcut o excursie neplanificată la calea ferată Circum-Baikal pe o barcă mică "Ulan". Vremea, chiar dacă a încercat să se deterioreze, dar apoi și-a schimbat mintea și în hotel am revenit la calm. După cum cred, mulțumit, dar deja în ordine deja obosit.

Magia lui Baikal - un site despre Baikal

A treia zi ne-a întâmpinat ploaie, dar nu ne-a păsat, pentru că astăzi ne-am luat la revedere la Listvyanka și ne-am mutat pe insula Olkhon. Și ploaia pe drum, spun ei, la noroc! Ne-am plimbat cu voce tare, cineva a fost darnic, dar partea masculină a grupului a comunicat activ și la sosire nu numai "a cântat". dar era deja gata să continue comunicarea. În timp ce așteptau șamanul, a triplat o mică sărbătoare. Întâlnirea cu șamanul era ținută de lumina lumânărilor, așa cum era deja întunecată, și în încăperea unde nu fusesem încă electricitate. Acest lucru a adus mister și misticism la ceea ce se întâmplă.

În dimineața următoare a fost soare și ploaie amintit doar ușor spălat drumuri, care se usucă repede. Astăzi am avut o excursie la Khoboy - punctul cel mai nordic al insulei. Igor Shramko - un profesionist în domeniul lor, el conduce o masina pe drumurile meșteșugite Olkhon, pregătește supă delicioasă de pește, excursii interesante cu ghid și un om foarte bun, îndrăgostit de țara lor. Dar, cu o astfel de persoană, și am petrecut două zile - a trecut insula de la nord la sud.

Dar cel mai memorabil în aceste zile pentru mine, personal, a fost "întâlnirea" cu cerbul, care a blestemat cu glas în fața noastră. Și cerul înstelat peste Olkhon, pe care l-am cercetat în compania lui Sveta și Andrew - cel mai persistent, care a rămas până noaptea după o conversație consistentă.

Magia lui Baikal - un site despre Baikal

A doua zi, ne-am luat la revedere la mijlocul Baikal și Insula Olkhon și am mers la Severobaikalsk pe o cometă.

Prima frază pe pragul hotelului "Olympus". "Cât de călduros am uitat deja că se întâmplă acest lucru" - a spus Jeanne, care este din Alma-Ata. Faptul este că există vânturi mereu pe Lacul Baikal și nu sunt întotdeauna calde, chiar dacă soarele strălucește și cerul este albastru. Baikal de Nord ne-a salutat cu căldură. Și în Irkutsk în acest moment a plouat și nu a fost mai mult de +15.

Prima zi aici a fost dedicată Evenki, locuitorilor indigeni ai regiunii. Mai intai am vizitat expozitia artistului local Evenk, Valery Pavlovich Kondakov. Apoi a avut loc o excursie în muzeul localității din Nizhneangarsk. Mai mult ritual Evenki în ciuma și ospitalitatea Anna Alekseevna ne-a hrănit un prânz delicios. Și toți cei care doresc să încerce și să facă fotografii în costume reale Evenk. Apoi am mers la izvorul termal - Zelinda. care se află la 100 km de Severobaikalsk. Aici ne-am întâlnit o întâlnire neașteptată cu președintele Buryatia.

Magia lui Baikal - un site despre Baikal

A doua zi am mers pe o navă către Khakus. Izvoare termale pe malul opus al lacului Baikal din Golful Hakusi, care se întinde pe o distanță de 4 km. plaja cu nisip. Pe drum ne-am oprit la peșterile din Cape Hamankite. Aveam de asemenea timp să înotăm în Baikal, să facem plajă și să vizităm izvoarele.

A treia zi în nordul Baikalului, am mers în satul Baikal. Ghidul local Nina Sergeevna ne-a condus o excursie informativă la Cape Ludor. unde există peșteri ale unui om vechi. De-a lungul drumului, ne-am bucurat de bacele locale - shiksha, încă prins afine, deși blond și o mulțime de ciuperci care au crescut de-a lungul căii și nimeni nu le-a adunat, și a fost ispita. Și ținem un topor de piatră, care are 4 mii de ani! Și apoi familia ospitalieră locală ne-a hrănit o cină de casă. Mâncați și fericiți am mers la lacul Slyudyanskie, unde toți au putut înota și mănâncă din nou o boabe - de data aceasta a fost un porumbel și siksha.

Și seara era o cină de rămas bun. Vai! Timpul trece și mâine cineva va părăsi grupul. Prin urmare, în timp ce suntem împreună, am decis să ne bucurăm reciproc de compania noastră. Întreaga zi a intrat într-o "cometă". Am traversat întregul Baikal de la nord la sud, iar peste Angara am ajuns la Irkutsk. În ziua următoare, cea mai mare parte a grupului a zburat acasă. Restul am petrecut un pic mai târziu. Și am devenit toți puțin nativi în zilele petrecute împreună și care vor rămâne cu noi pentru totdeauna!

* Vrei să simți magia lui Baikal asupra ta? Alegeți cel mai bun tur de la Baikal pentru dvs. cu "Aventurile Baikal"!