Pescuitul pe râu furtunoasă 1

„Oricine, dacă el va avea cel puțin o zi, cu o tijă de pescuit pe râu sau lac, în cazul în care o mulțime de a inhala parfumul florilor, auzi păsările peresvist și macarale kurlykane, vede în întuneric apă, bronz sau luciu argintiu de pește mare, în cazul în care se simte în cele din urmă funcționarea sa elastică pe cel mai subtire linia de pescuit soneria, atunci va aminti mult timp această zi ca fiind una dintre cele mai fericite zile din viața mea. " (KG Paustovsky)

Buna ziua tuturor! Am terminat o scurtă fotografie a raportului de pescuit de săptămâna trecută. Chiar și joi, când am planificat unde să mă duc, m-am gândit să merg la Koshkino, pentru a prinde un trofeu. La ultimul pescuit în acest loc, noi, Borey, ne-am pregătit plăcerea, dar nu am văzut nici o dimensiune remarcabilă. Pentru o săptămână am mituit diferite momeli de silicon, în principal sub formă de crustacee și numărate pe creșterea mărimii peștilor.

Și vineri la serviciu, prietenul meu Serghei a sugerat să mergi la râul Burnaya. El și prietenii săi se întâmplă adesea acolo și în acest moment vor lustrui bretea pe alimentator.

Am fost de gând să vizitez acest râu de mult timp, dar nu a funcționat așa, așa că nu am putut refuza oferta.

Sincer, nu sunt foarte pregătit pentru pescuitul de la alimentator, pentru că nu-l am. Am fost furat în Lednevo și nu m-am adunat pentru a cumpăra unul nou, pentru că era inutil. Pentru a merge la râu, totuși am fost de acord și în loc de alimentator am luat o pereche de spinners cu un test de până la 35 de grame.

Serghei și camarazii lui au plecat vineri seara și am venit să le văd la ora patru dimineața. Curgerea pe râu este suficient de puternică, iar greutatea jgheabului trebuie să fie de cel puțin 100 de grame. Serghei ma avertizat despre asta în avans. Dar când mi-am strâns spinarea și i-am atârnat un alimentator, pentru a fi sincer, mișcarea a fost un păcat. Dar nu a fost nimic de făcut și am decis să arunc cât mai atent posibil, dar nu prea departe.

La sosirea mea, pentru ieri seara, Serghei a prins deja câțiva escroci la un kilogram. Și dimineața toată lumea a început să prindă cu mine. Peștele se încleșta deodată, dar peștii erau diferiți în ceea ce privește tipul și mărimea.

În cea mai mare parte m-am gândit la niște autobuze mici, dar și la altul, dar Serghei a sărit peste șapte sute de grame.

Pescuitul pe râu furtunoasă 1

Toate peștele prins pe care l-am lăsat să-l dau, iar vrăjmașii sunt și trei sute de grame.

Nu am nevoie de astfel de pești în principiu. Am calculat o pereche de breme pe kilogram, dar am refuzat să dau astfel de dimensiuni. Serghei și tovarășii lui, de asemenea, au eliberat practic toate lucrurile și au luat numai vrăjitori cântărind aproximativ un kilogram. Mugetul unui astfel de ticălos sa întâmplat rar și am schimbat constant tipul de duza pentru a ridica cheia pentru pește. Serghei avea o vierme de sânge, pe care o adăugase la momeală. Și astfel a decis să încerce să planteze un pachet de viermi de sânge pe cârlig. Pokleyvka nu a durat mult să aștepte și pe cârlig a fost un pește destul de puternic. Toți au hotărât că, în cele din urmă, au tras o bâzâie decentă, dar în loc să bâjbâi pe cârlig era o idee decentă.

Nu am atins niciodată o asemenea dimensiune, peștele este foarte frumos și destul de puternic.

Pescuitul pe râu furtunoasă 1

Pentru a prinde un ou de această dimensiune este un mare succes și conta pe capturarea unuia mai mult a fost prost. Serghei a încercat să prindă viermii de sânge, dar nu a fost prea mare diferență cu celelalte duze.

Nu departe de țărm, un anumit prădător a urmărit constant puiul, nu am putut să-l suport și am decis să colectez filajul. La inceput am incercat diverse vraji mici, sperand sa seduc un pradator alb, cum ar fi yaz sau chub, dar nu am obtinut un rezultat. Apoi a decis să convingă crustații cumpărați pentru biban. Bibanul nu-l scutura imediat, dar apoi își dădu seama de locul de parcare, chiar pe margine. În primul rând, bibanul a început să-și piardă în mod activ, și nu am tras un număr mare de tocuri din tocuri.

Apoi bibanul a refuzat să-și croiască, iar eu am trecut din nou la Donka. La Donka, ea a continuat să pricină pești de plan diferit în patru sute de grame.

În acest sezon apă deschisă, nu am fundamental nu a mers pentru a prinde o stiuca, dar încercarea de a prinde un alt pește pe mici, de tip momeală mikrokolebalok, de fiecare dată când am venit peste un mini-știucă. Acest timp nu a fost o excepție. După plasarea plăcii grafice de mărime zero, micro-stiuca cu micro-picior.

Pescuitul pe râu furtunoasă 1

Rezultatul călătoriei mele este același, am întâlnit un rezervor de apă, nu am prins o bâzâit, am prins tot felul de pește diferit, i-am lăsat să plece și sa dus acasă.

Serghei și prietenii lui tocmai au trebuit să prindă, uneori au venit peste copii de un kilogram și au continuat să prindă pe cei satisfăcuți.

Am petrecut cea mai mare parte a acestui an de pescuit pe rauri mici, și nu era pregătit pentru acest tip de pescuit. Pentru fiecare pescuit, aveți nevoie de soluția potrivită.

Sosind acasă, i-am cerut soției să meargă într-o pauză de dimineață în pisică, să potești crabii de silicon. Vremea a fost urâtă, ploaia se mișca și vântul sufla. Vântul a fost prognozat ca fiind de 5-6 m / s și m-am îngrijorat că nu puteam ieși pe apă. Dar, pentru surpriza mea, valul nu era puternic și puteam pescui câteva ore.

Pescuitul pe râu furtunoasă 1

De data aceasta nu a fost prea grosolan, iar majoritatea momelilor pe care le-am cumpărat au venit în inima lui. Dimensiunea gălbenușului nu variază în funcție de mărimea momelei. Era într-adevăr o mușcătură, un pește mai mare, dar imediat după tăiere mi-am pierdut toate uneltele, inclusiv cuva și cârligul cu momeala. Cablul pe spinarea mea este subțire și este proiectat pentru o greutate de până la un kilogram. Poate că a fost un biban mare, dar cred că e șicana că sunt obsedat și că unul dintre ei mi-a mestecat atacul.

La zece dimineață mă duceam acasă, luând cu mine o duzină de okushkov într-o tigaie, restul celor eliberați în cursul pescuitului. Nu văd punctul, să iau mai mult pește decât mă pot mânca. Apoi, ea se află acasă în congelator, devine nu gustoasă și numai locul ia.