Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

• Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Călătorie prin drumul militar-georgian: castelul-cetatea Ananuri și arcul prieteniei.

Și din nou Tbilisi. Nu pot să cred că astăzi este ultima zi aici, se pare că a fost o lună întreagă, nu o săptămână. Perforce încep să se gândească la modul în care ne petrecem timpul acolo ... la domiciliu, atunci când în fiecare zi ca zi Cârtiței când a săptămânii ca ziua cea mare, pe care nu vă puteți aminti dacă am fost întâmpinat cu acest om astăzi și care a avut micul dejun în dimineața asta.

În această dimineață, desigur, nu eram așa de trist, a mai existat o altă zi de aventură. rucsac mare, în mod normal, a găsit locul într-o cameră de depozitare teribilă pentru toți pe uscat aceeași 4 GEL și noi - în autobuz spre castel fortificat de Ananuri.

Cu toate acestea au avut de a face cu o problema la ora 8:00 pe cele mai multe autobuze în principal a mers pe o distanță lungă, noi nu am vrut să meargă la „mijlocul de nicaieri“, așa cum a fost posibil să se întoarcă la tren. Ne-am negociat cu șoferul de autobuz care mergea la Kazbegi (la aproximativ 150 km de Tbilisi). Ca toți șoferii care nu au vrut să rămână fără cină, el ne-a convins să mergem la punctul final. La acest punct, am citit, dar nu a fost prea departe pentru a merge, și totuși noi încă nu am văzut foarte capitala, Tbilisi, este încă șoferul condus trecut Ananuri. A trebuit să petrec de două ori mai mult (10 lari în loc de 7) decât dacă am așteptat până în ziua a 11-a. După cum se spune "timpul este bani".

Spre surprinderea noastră, Castelul Ananuri era mai aproape decât v-a imaginat, așadar, înainte de a ajunge la el, m-am gândit că puteți avea șansa să ajungeți la Kazbegi. Am trecut o punte mare și ne-am oprit lângă castel. Se pare că turiștii străini au plătit fiecare câte 15 lari, inclusiv opririle în apropierea obiectivelor turistice în timpul călătoriei. Cu noi din nou, ei nu au luat de prisos, chiar și atunci când am declarat că vom merge la stația terminală;).

Castelul Ananuri.

Ananuri este un castel mare, bine conservat, pe malul rezervorului de apă Zhinval. Se află direct pe drumul militar georgian. este la aproximativ 70 de kilometri de Tbilisi. Principalul avantaj al castelului îl reprezintă securitatea, toate zidurile și turnurile, chiar și plafoanele din unele locuri rămânând la locul lor.

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Principala funcție a castelului era să acopere valea râului într-un loc îngust.

Deja de pe șosea am văzut un iaz frumos lângă care Ananuri stă pe un deal.

Drumul vechi și podul vechi sunt jos. Acum, acest drum este parțial inundat de rezervor, pentru că este încă posibil să se treacă la sud de castel o jumătate de kilometru, atunci acesta va merge sub apă. Din păcate, faptul că castelul poate urca chiar la turnul de observație, am aflat doar când el era deja în Rusia, există într-adevăr, ce să vezi de sus, să ia cel puțin același rezervor, stralucind scântei de razele soarelui și dat celor mai albastru-verde, pe care am observat-o deja lângă râu, lângă cetatea Nokalakevi.

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Cu noi era încă o fată cu aspect oriental. Stătea pe scaunul din față lângă șofer. În măsura în care aveam destule cunoștințe în limba engleză, am putea comunica cu ea și am aflat că vine din Coreea de Sud. a călătorit singur (acest fapt ma lovit cel mai mult), dar în Georgia au fost doar trei zile. Nu știu de ce am decis să scriu despre ea, probabil pentru că călătoria ei independentă într-un fel nu se potrivea cu aspectul ei fragil exterior. A fost ceva curios curios despre asta, uneori urăsc aceste restricții limbaj stupide. care mă fac să mă pierd în ipoteze și presupuneri, fără să-mi permită să desenez complet o imagine a unei persoane, pur și simplu vorbind cu el.

genunchiul ranit Mila a limitat site-urile sale de studiu, astfel încât Ananuri este o plimbare de-a lungul curte, prin biserică, și hambar albastru în spatele unui tufiș la 20 de metri de castel :). Eu, ca și elcul, am blestemat cu limba care stătea peste tot monumentul arhitectural. În interior, erau interesați de astfel de fresce vechi. Îmi place la fel.

Dizzionarea drumului militar-georgian.

Drumul prin care am rulat se numește militar-georgian. și a început să fie construit încă din 1783, tocmai la acel moment Tratatul de la Georgievsky a fost semnat între Rusia și Georgia, dar acest lucru este mai jos. Drumurile au călătorit aproape o sută de ani mai târziu. La un moment dat, a jucat un rol imens între cele două țări.

Următoarea noastră oprire a fost rândul scopului necunoscut, în paralel cu care a găzduit mai multe magazine de vânzare bust-pilon al comandantului militar georgian, care a construit drumul pe care călătorim și scara ciudată din blocuri de piatră, din cascadă asupra lor un flux larg.

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Aici am spălat pachetul de smochine pe care l-am cumpărat în oraș. Curios, cine a trebuit să taie cranii de berbeci din piatră? Știți?

Dar nu a fost oprit pentru toate cele de mai sus, pe de cealaltă parte a drumului a fost o pauză bruscă în jos o parte a drumului, chiar cum mahmur această prăpastie, și chiar în fața ochilor tăi o vedere magnifică a munților, vârfurile verzi ale norilor care sau strecurat încet. Mai jos, putea fi văzut un râu de munte, răsuciți baza acestui munte cu un fir subțire.

Arcul Prieteniei Națiunilor.

Ipotezele mele erau justificate, Mila era puțin nervoasă din acele înălțimi care se mișcau sub roțile autobuzului. Punctul de vârf a fost așa-numitul "Arc de prietenie". Am făcut, de asemenea, un „popas“ la această altitudine vântul a fost mai nemilos, și în timp ce restul turiștilor care rulează în jurul valorii de camere, Mila a mers pe un microbuz pentru a înlocui pantaloni scurti la pantaloni.

Arhiva Prieteniei a fost stabilită în anul 1983 în cinstea celei de-a 200-a aniversări a Pactului Georgievski privind aderarea Georgiei la Rusia. Un monument uimitor în epoca sovietică, care ilustrează întreaga istorie a Georgiei pe un panou de mozaic uriaș.

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Ar trebui să fi văzut cât de mândru și șoferul nostru a vorbit cu căldură despre acel moment al istoriei, a creat impresia că el a fost acolo, am prins în mod clar notele de tristețe în glas. Dacă restul călătorilor au înțeles ruși sau georgieni, atunci sunt mai mult decât sigur că Georgianul le-ar spune aceeași poveste cu aceeași expresie emoțională.

Arcul servește și ca platformă de vizualizare semicirculară. Ca să admit că nici măcar nu m-am apropiat de margine, de vreme ce partea cea mai extremă se află aproape în aer.

Da, peisajele de aici sunt de neuitat, în prezent nu am destulă vocabulară pentru ao descrie în întregime. Uneori, într-adevăr, este mai bine să vezi o dată. Vooooon acele mici puncte albe pe dealul opus - o turmă de oaie :). Este păcat că găzduirea mea nu este din cauciuc, e mai bine să te uiți în bună calitate sau chiar să trăiești;).

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Din realizarea faptului că suntem la nivelul norii, respirația noastră era deja extatică.

Izvoare minerale rutiere.

Mai departe, drumul a coborât, dar am început să scădem, din cauza abrupturilor care nu au afectat-o. O altă oprire se afla în apropierea unui izvor de minerale care curgea pe deal în direcția directă. În cazul în care sursa a lăsat amprenta ei, o suprafață solidă de culoare alb-portocaliu sa format pe panta. Gustul era mai bun decât sursa mai scăzută de apă și nu miroseau ouăle putrezite.

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Lângă drum, am observat un tunel scurt, construit aproape de munte. De mult timp se întreba de ce era aici, în timp ce Mila nu a aflat această întrebare din partea șoferului.

Georgiy a spus că în timpul iernii, drumul este acoperit cu zăvoare de aproximativ 6 metri înălțime, astfel de tuneluri scurte salvează situația, apoi pe modul în care se întâlneau mai des.

La scurt timp după dealul verde, apare summitul alb-zăpezii de pe Muntele Kazbek. Trebuie să fie o pauză ...

Calea militară-georgiană, castelul-cetatea ananuri și arcul prieteniei

Aviasales și Skyscanner caută bilete pentru toate companiile aeriene. Căutați optim pentru aceeași direcție pentru ambele și cumpărați unde este mai ieftin. Aflați, de asemenea, despre secretele de găsire a biletelor de avion ieftine.

Excursii la prețul zborului?

Este posibil! Cu motoarele de căutare turputev level.travel și VipGeo. Oferte calificate pentru toți operatorii de turism, căutând și cumpărând ușor.

CAZARE IN TRAVEL

Roomguru - căutați cele mai bune prețuri pentru hoteluri în toate sistemele majore de rezervare. Economii maxime pentru locuințe. Consultați și sfaturi - cum puteți găsi cazare ieftină.

Cherehapa - compararea și selectarea celor mai bune condiții de asigurare pentru călătoria dvs. către cele mai mari companii de asigurări. Politicile în funcție de tarifele actuale ale companiilor de asigurări și chiar mai ieftin!

Deci, se pare că știu de la cine trebuie să fac lecții de fotografie. Fii suficient de amabil să împărtășești cunoștințele. Georgia este magnifică. Nu există oameni, o frumusețe naturală incredibilă, care este foarte organic combinată cu creațiile mâinilor umane. Arcul este putere! Fresce a placut, se pare că ei au atins oochen mult timp mâna omului, dar ele sunt încă în ordine, ca și în cazul în care toată lumea aici, în forma sa originală și știe unele dintre propriile sale secrete ale tinereții veșnice.

Și eu - lecții în transfrigu. Este foarte necesar acum.

Apropo, care este obiectivul lui fotik: 18-55 sau 18-135?

Kostya, bine, aproximativ 18-55 sau 18-135 și te pot lumina. Colaborat cu ambele aici, mai degrabă, manipulare abilă, în plus față de toate celelalte merite

În mod clar îmi plăcea cumva 18-55, am comparat o mulțime de fotografii din aceste două lentile. Dar adevărul este încă că există o variație de 18-55 cu un fel de stabilizator (este numit ceva). Sam personal fotkal numai 18-55 fără ISa. În general, vis de Canon EOS 550d sau 650d și indiferent de ce lentile. Ei bine, asta e pentru începători 😀

Kostya, iar fotografiile au fost făcute de aceeași persoană pe aceeași carcasă în același timp cu același obiect? Cred că ați înțeles acest punct. Fotografiile sunt întotdeauna o persoană, nu un aparat. Lens fără stub (care se face referire la tine IS) - este ultimul secol, cel mai bun curs de Stabiae, reducând astfel probabilitatea de fotografii neclare, deoarece același IC minimizează tremuratul de mână și imagini nu mylyatsya. La 18-55 și 18-135 diferența de greutate, preț și lungime focală. Personal, empiric am știut că pentru mine este important și modul în care shtatnik 18-55 pentru am devenit slab, adică 135 de său 135 TY, de asemenea, nu atât de fierbinte, dar este mai bine pentru a lăsa să fie rău 135 decât să nu fie este .

Și totuși este adevărat ... totul depinde de fotoparachter. Am urmarit imaginile luate la 18-135 un iubit care a schimbat mai târziu, aparatul de fotografiat în jos pe un semn 5d III, cu un obiectiv abrupt ... și chiar aici, el a avut imaginile nu sunt foarte ... Am fost surprins cât de bine. Deși el este sigur că fotografiile sale sunt super, și toți ceilalți sunt doar gelos.

"Cât de bine mă înțelegi"))) Da, ai dreptate în legătură cu orice. De multe ori oamenii nu văd imaginea, rău pick-tonuri de culoare Combinațiile, astfel că există, pur și simplu nu înțeleg nici vasul de obicei săpun. Odată ce m-am dus la un liliac, eu nu pretind exclusivă și nu spun că am poze mult, dar SLR Canon 1100D FOTA cu 18-55 kitovikom și fără nici o prelucrare ulterioară, chiar și standardul tsvetokorrekiyu nu se aplica. Doar modificați setările modurilor-setări-focal.

Da, da, ai dreptate, obiectivul este de 18-55 și, desigur, un pic de Photoshop, pentru că cum să nu răsuciți, și claritate, în special pentru scale mari, nu va da un fotik.
Nu pot da lecții pe fotografie, pentru că Folosesc un DSLR, dar, în calitate de amator, cel mult sunt capabil, este să ridic un cadru, dar acesta este sentimentul interior al tuturor, cred.
Și în detrimentul lecțiilor de transfing, mă voi gândi ... poate vom crea o temă și vom vorbi acolo sau în Skype vom apela voluntar

Bine ai venit!

mulțumesc

Și, de asemenea, puteți enumera un modest "mulțumesc" portofelilor noștri: