Sky, avion, fată de stewardes a spus despre lucrul în ceruri și dragostea pe pământ

Poate că aceasta este una dintre cele mai romantice profesii din lume. Cer, zâmbete, avioane, impresii noi, țări noi, oameni noi. Am vorbit cu o fată care nu-și reprezintă viața fără să zboare.

Despre cum să pictezi pentru călătorie, de ce trebuie să înveți poezii și să înoți bine și cum să construiești relații cu iubitul tău, dacă zburați în mod constant, ni sa spus Julia Orel, insotitor de instructor al companiei aeriene UIA.

Prietenia cu piloții

N-am visat niciodată de cer, de avioane și de viață în mișcare. A studiat la Universitatea de Turism, Economie și Drept din Kiev. Dar odată ce am întâlnit viitorii piloți care au studiat la Kirovograd și au vizitat adesea Kievul. De obicei, m-au luat de la ultimul cuplu și am mers să bem cafea. Odată ce le-am spus că nu voi ajunge niciodată într-un avion, care unul dintre ei ar zbura. Apoi au fost acei slobi! (Râde)

După absolvire, am fost imediat luată să lucrez într-o agenție de turism. Și am lucrat acolo timp de șase luni. A fost interesant, dar într-un anumit moment mi-am dat seama - nu pot fi în birou între orele 9.00 și 18.00. Într-o seară, m-am dus la site-ul UIA și mi-am trimis CV-ul.

În medie, un post vacant pentru un însoțitor de zbor este depus de 20 de persoane

A doua zi m-au sunat și m-au invitat la un interviu. Am venit și am fost surprins de câte fete frumoase și băieți au venit cu mine. Este ca un concurs de frumusețe! La interviu mi s-au pus întrebări diferite, chiar am cerut să citesc poezia. Apoi am fost surprins - de ce poemul? Acum, când eu însumi particip la selecția de însoțitori, înțeleg de ce. Încercăm să punem întrebări absolut diferite și neașteptate. Este important să înțelegeți reacția persoanei. Cât de mult este pregătit pentru situații imprevizibile. Călătorii de la bord sunt foarte diferiți.

Pregătire și pregătire pentru zboruri

Când am părăsit biroul după primul meu interviu individual, aproape l-am lovit. Încă foarte îngrijorat înainte de testare la nivelul limbii engleze. Pentru că la interviu erau tipi cu diplome de traducători, lingviști.

După un interviu individual și de grup - consiliul medical. Trebuie să aveți o presiune perfectă, o inimă sănătoasă. Mai ales că toată lumea este frică să meargă la Laura, deoarece cu o sinuzită cronică sau cu probleme ale septului nazal, însoțitorul de zbor nu devine. Nu puteți merge într-un zbor chiar și cu un nas uscat, deoarece pot apărea consecințe grave ale sănătății datorită unei schimbări bruște de presiune.

Când mama mi-a dat seama că m-au dus să lucrez ca un însoțitor de zbor, a fost foarte susținătoare. Sa dovedit că în tinerețea ei ea însăși a vrut să intre în această profesie. Și chiar am intenționat să mă adresez prietenei mele. Dar prietena a rămas însărcinată și sa căsătorit

După certificatul medical al soțului de zbor, aceștia sunt trimiși la centrul de instruire al companiei aeriene. Și acolo literalmente literalmente tot ceea ce poate fi necesar acolo pentru o lună și jumătate! Am sărit de pe scări, am stins incendii, am înotat, pentru că în orice situație însoțitorul de zbor ar trebui să știe cum să acționeze. Una dintre cerințele principale este de a înota bine (în cazul aterizării în caz de urgență în apă). Un alt curs este obligatoriu pentru furnizarea de prim ajutor.

Și a zburat

Când antrenamentul se încheie, începeți 30 de ore de antrenament. De asemenea, se uită la nou-venit: cum se comportă, dacă se teme, nu se panică în situații problematice, cum se descurcă cu pasagerii. În cazul în care stagiul este trecut cu succes, un nou contractant este semnat timp de 9 luni cu un nou însoțitor de zbor.

Primul meu zbor a fost la Amsterdam. Îmi amintesc cum mi-a spus întotdeauna că însoțitorul de zbor senior mi-a spus să repar bluza, să-l umple cu grijă, pentru că m-am aplecat în mod constant spre pasageri, am încercat să-i ajut pe toată lumea, să fiu atenți. Însoțitorul de zbor ar trebui să fie nu numai atent și comunicator, ci și elegant și plăcut în aparență.

Aeronava are iluminare specifică, iar pasagerii ar trebui să poată vedea clar fața ucenicului. Machiajul are nevoie de un luminos, dar nu vulgar. Prin urmare, noi, cu excepția formării profesionale, am fost învățați să aplicăm machiajul.

Trebuie să vă concentrați întotdeauna fie pe buze, fie pe ochi. Îmi place să pictez buzele cu roșu roșu Dior sau să-i fac niște mișcări stralucitoare. Îmi adun părul într-un bun. Unele fete țese panglici incredibil de frumoase.

Se întâmplă că, în timpul interviului, candidatul este perfect, dar doar cere să înlăturați părul - iar urechile lipite imediat strică totul. Un însoțitor de zbor ar trebui să fie doar cu părul hărțuit.

Unii vin cu tatuaje în locuri proeminente. Mulți sunt de acord să le reducă de dragul zborului. Uneori o persoană nu se potrivește cu adevărat în greutate. Trebuie să existe un raport ideal între înălțime și greutate. La urma urmei, dacă însoțitorul de zbor este foarte subțire, pur și simplu nu va avea puterea de a închide ușa. La noi pentru fete standardul de creștere - 164-170 sm, pentru baieti - 170-185 sm.

Cel mai plăcut pentru însoțitorul de zbor, atunci când pasagerii bate, mulțumesc pentru zbor

Dragoste și întâlnire

Când îmi aduc cărți de vizită sau mă invită undeva, refuz cu blândețe. Nu pentru că ne este interzis să ne cunoaștem pasagerii - am doar un bărbat iubit. El nu are nimic de-a face cu aviația și ne-am întâlnit la fața locului, nu în cer.

Sa obisnuit cu programul meu. Mai mult, nu am petrecut luni pe cer. Există reguli clare - de exemplu, după zbor trebuie să mă odihnesc timp de cel puțin 12 ore. Totul depinde de cât timp ați petrecut pe cer.

Experiența părinților în timpul zborului. Am fost îngrijorat în special când zburam în Egipt în timpul unui conflict local. Fratele meu are de asemenea un coregraf pe un vas de croazieră - și, în același timp, în timp ce zburam în Egipt, nu era departe de Somalia, unde erau pirați. Asta e încă stres pentru mama

Și cel mai adesea zburam înainte și înapoi fără întârziere în țară. Maximum două zile pot rămâne undeva. Deci, avem o regulă - eu numesc iubitul meu când ne aterizăm. Câteodată mă tachinează, spun ei, câți oameni mi-au dat cărți de vizită în această călătorie. Apoi le-am răspândit pe masă și le-am arătat.

pe pozitiv

Situațiile sunt diferite. Odată ce am zburat de la Sofia la Kiev și deja în aer, am aflat că a existat o furtună atât de puternică în Kiev, încât am fost trimiși să aterizăm în Odessa. Am anunțat acest lucru pasagerilor. Și apoi o femeie începe să se îngrijoreze foarte mult, plângându-se că ea trebuie să meargă urgent la Kiev. M-am apropiat de ea și am spus: "Nu vă faceți griji, vom ajunge cu siguranță la Kiev, pentru că în seara asta am o întâlnire mega cu un bărbat iubit". Și se calmează ...

Cel mai surprinzător lucru este că după aceea sa îmbunătățit vremea și am primit permisiunea de a ateriza la Boryspil. Așa că am zburat direct la Kiev și am avut o întâlnire grozavă cu un bărbat care a devenit o mare dragoste în viața mea.

Îmi place să zbor în New York. De obicei rămânem acolo o zi sau două. Apoi m-am îmbrăcat cu adidași, un blazer și m-am plimbat în Manhattan. În New York, mă simt complet liber. Pot să iau cafea și să stau cu el chiar și pe asfalt. Și nimeni nu va spune nimic.

Pentru mine pe cer

Însoțitorii de zbor au un semn: dacă ați lucrat pe cer timp de trei ani, nu veți pleca niciodată. Îmi place să zbor și absolut să nu considerați profesia mea periculoasă. Nu există teamă, pentru că chiar și într-o situație neprevăzută trebuie să țin emoțiile sub control. Există peste 100 de pasageri la bord și toată lumea are nevoie de liniștea mea.

Odată ce am vrut cu adevărat să sărit cu un parașut. Dar acum nu vreau, mă tem. Da, și nu căut schiurile, ca și mai înainte. Poate că prudența față de viața și sănătatea lui vine cu vârsta

Și ce frică - te uiți în fereastra și sub nori. Și amintesc doar de desene animate din copilărie - "Kapitoshka." Cum a sarit distractiv pe nori! Este deosebit de frumos când zburați peste Islanda. Acesta este un fel de magie - vârfurile ghețarilor sunt vizibile. Fermecatoare.

Nu contează cât de obosit sunt, indiferent de cât de greu, nici măcar nu mă gândesc la alt loc de muncă. Când conduc de-a lungul autostrăzii spre Boryspil, îmi ridic ochii și văd avionul și încep imediat să zâmbesc. Chiar și rudele mele spun că în acest moment expresia mea facială se schimbă.

Julia Orel, instructor-insotitor al UIA

Educație: Manager turistic și ospitalitate

Ce îți place despre munca ta: libertate

Însoțitor pentru însoțitorul de înfrumusețare: apă termală, cremă de mână, costume de schimb, cămașă de rezervă, periuță de dinți, pastă de dinți, șampon, ruj, rimel, pulbere.