Pe o navă în Brazilia, un blog despre drumeții și călătorii

în portul Las Palmas. pe fundalul cerului se poate vedea trompeta navei noastre

Sa dovedit că principala problemă pentru cei care merg într-o călătorie pe mare - ce fel de haine să ia cu ei. Deoarece la cina căpitanului, ai nevoie de ceva formal, partidul tropical - un colorat, în pantofi sport, pantofi în restaurant, dar problema principala - ceea ce este dreptul de a merge departe de piscina în cameră. Da, aș avea problemele tale. Dar, printre zeci de similare au reușit să prindă un pic de util, și anume care se intindea schema de plata - norma pentru o croazieră, și că, mai presus de toate ceea ce este declarat pe site-ul, va trebui să plătească 83 de euro mai mult așa-numitele „basculare“. De ce nu păstrați toate sumele într-o singură plată, așa cum fac transportatorii aerieni - un mister. Toate sumele pe care le-am primit în jur de 250 de dolari pe persoană. Pentru traseul Gran Canaria (Spania) - Salvador de Baia (Brazilia), cu al alimente incluse. Ei bine, am decis să încercăm călătoriile pe mare. Prima plată dacă nu imediat, ci într-un fel a reușit să efectueze ca răspuns a mers mail cu orice documente justificative armura de protecție, și avem toată vara despre nava uitat. Cumva nu a existat nici o certitudine că acest lucru nu era un divorț, iar zborul avea de fapt loc.

Apoi, cu 30 de zile înainte de plecare, epicul a început cu check-in on-line. În mod similar, prima încercare nu funcționează, citim forumurile, încercăm puțin diferit - și primim un e-mail cu cel de-al treilea set de documente. Doar în caz, toți au fost tipăriți pe drum cu ei :)

Am ajuns în Insulele Canare cu cinci zile înainte de navigație. Doar bilete pentru această dată au fost cele mai ieftine :) Înapoi la Barcelona, ​​în linie pentru aterizare, sa întâlnit cu viitorul coleg călător. Mai degrabă este de a ne cunoaște, pentru că am fost ocupați cu întrebarea cum de a transporta 45 kg de bagaj, cu bilet este de numai 15 kg, iar partile laterale nu sunt prea uitat :) tânără se uită destul de croazieră - cu un rucsac, din care ies în afară bețe de trekking în Furtuni și cizme. în mod clar nu este genul de persoană care poartă o haină specială pentru trecerea piscinei la cabina :) Da, ne-am gândit, nu este atât de simplu și pe diferite croaziere este public ușor diferit. Dar toate acestea mai târziu, dar acum, ieșind din aeroportul din Gran Canaria și a fost lovit de ploi torențiale, ne-am îndreptat spre dreapta și a pus un cort în apropierea sunt loc mai mult sau mai puțin în condiții de siguranță, în conformitate cu eucalipt pe malul de răspândire unele râu turbulente.

Pe o navă în Brazilia, un blog despre drumeții și călătorii

În dimineața de la râu nu a existat nici o urmă - sa dovedit a fi ceva ca un canal pentru drenarea apei de furtună. Dar, ieri, în ea a izvorat un flux real de aproximativ cinci până la șapte metri lățime și destul de adânc. Și aici trebuie să fie ploi, ne-am gândit și am plecat să ne uităm în jur. Dincolo de fluxul arid a arătat un complex de sere - le-am chiar și pe imagini din satelit ca potențial promițătoare ochi pe loc de parcare, dar nu a putut gândi la ceea ce ar fi, în Insulele Canare ar putea fi cultivate în sere. Sa dovedit - roșiile.

O duzină de sere, de o sută de metri lungime și de cincisprezece picioare fiecare, sunt plantate în întregime cu roșii de vârste diferite. Din puieți destul de încă până la tufele de doi metri, agățate de fructe. A fost o zi liberă, astfel încât nimeni să nu se uite în jurul nostru pe teren nu a intervenit. În centrul complexului, sa găsit o toaletă pentru muncitori și în ea - un robinet cu apă proaspătă. Am colectat imediat câteva sticle de plastic pentru câteva zile - binele sticlei se afla în jurul valorii de nesupravegheate. Apoi s-au gândit din nou, au scris mai multe sticle și le-au ascuns în spatele toaletei - nu este suficient, brusc l-au lăsat în mod accidental deschis? Nu poți să transporți toată apa împreună cu tine și avem un stoc de cinci zile.

În spatele serelor era un deșert. Mici, un kilometru pentru două, dar foarte real, cu dune, spini, șopârle și o stâncă coborând spre mare. Între dune exista un loc ascuns sub cort, nepodyaleku - coborâre pe coasta, și peste tot - epava unor placi vechi, care sunt potrivite doar ca un combustibil pentru sobe noastre. Sobsvenno, în acest deșert am petrecut patru zile. Ne-am scăldat, sunbat, ne-am uitat la crabi, am întâlnit zori și ne-am uitat la apusurile de soare - în general, odihnindu-se și relaxați. Ei bine, Che? Acesta este motivul pentru Canare, pentru a vă relaxa și relaxa.

Pe o navă în Brazilia, un blog despre drumeții și călătorii

În totdeauna cortul nostru a văzut trei oameni, nici unul nu a spus nimic și nu a întreprins nimic. Apoi ni sa spus că pe o insulă în care viața este oribilă este interzisă și este prevăzută o amendă. Și dacă nu doriți să plătiți pentru camping - trebuie să mergeți în orașul Las Palmas, să mergeți la un birou special și să obțineți un permis pentru cazare gratuită într-unul din cele douăzeci desemnate pentru acest loc. Dar, în deșertul nostru, cortul nu a deranjat pe nimeni.

În ultimul nostru document, primit după un check-in on-line, sa spus că sosesc de la 12:30 la 14:00, alteori nu ne va lipsi la bord. Am ajuns la doisprezece, doar pentru caz. În același timp, o navă a venit în port. În timp ce a fost ancorat, până când a scăpat pasagerii, în timp ce înainte și înapoi - în general, alerga la bord a început undeva la ora 15. Realizăm o inspecție primară a navei, iar pe puntea superioară găsim o cafenea de lucru. Un loc minunat pentru a aștepta navigația :)

La înregistrare, purtăm niște brățări. Puneți-vă și puneți-vă, la hotel, toți sunt îmbrăcați. Apoi ne uităm - nu, nu pe toată lumea. În cel mai bun caz, o treime din pasagerii cu această decorare merg pe jos. Ei au început să afle de ce, de ce, se dovedește că, brățările noastre permit nu numai ceai, ci și în orice ceas, orice alcool în orice cantitate de băut. Și ceai, da. Și complet gratuit. Pentru ceea ce ni sa dat - nu a fost posibil să aflăm. Se pare că am rezervat o croazieră în ziua în care au existat unele acțiuni legate de băuturi. Aceleași brățări vândute la recepție și costă 17 euro pe zi.

Master-class de la bucătar-șef

Și acesta este al șaselea nostru pachet preferat. Liniștit, liniștit, nu suflă. La etaj, lângă piscină, ziua este prea caldă și muzica este în continuă cădere

În ecuator nu există nici un vânt practic.

A doua zi ne-am uitat mai atent. Repet, nu am fost niciodata pe o croaziera, asa ca nu este nimic de comparat. În general, nava împărăteasă dă impresia hotelului egiptean 3 +, locuri 4 stele. Acest lucru se întâmplă dacă rezumați totul, de la alegerea mâncărurilor la micul dejun și se termină cu aranjarea șezlongurilor lângă piscină. Pentru noi, care au trăit o lună într-un cort înainte de a merge și de a trăi trei ani mai târziu, este doar șic și luxos. Un pat moale, cearceafuri curate, mese regulate nelimitate, lucrurile pot fi lăsate nesupravegheate și nimeni nu le fură - fericire completă și relaxare. Suntem pe plajă, învățăm spaniolă, ne cunoaștem treptat pe ceilalți călători.

Pe o navă în Brazilia, un blog despre drumeții și călătorii

Sunt niște ganete și o fregată, păsări ale oceanului deschis. Trei zile în mijlocul călătoriei ne-au însoțit și apoi am plecat undeva. Gannets sa scufundat după pește, fregate au terorizat boobies - a fost ceva de vazut. Și când nu există păsări - peștele volatil zboară în jurul navei :)

Publicul și adevărul au adunat încă acest lucru. Cel mai mic bilet one-way a atras toți cei care va Americii pentru o lungă perioadă de timp: călătorii freestyle, autostopisti, excursioniști, voluntari de diferite tipuri de muzicieni de stradă. Din Ucraina aproximativ douăzeci de persoane - și pentru prima dată pe o navă și fără un bilet de întoarcere :) germani, spanioli, italieni, ruși, brazilienii se întorc acasă după o excursie în Europa - în general, înțelegerea mea a publicului, navele de croazieră care călătoresc schimbat foarte mult.

Mai ales memorabil a fost francezul Thierry Saloum. El obișnuia să fie un schi profesionist, jucat în Cupa Mondială etc. și acum douăzeci de ani a decis că este timpul să-și schimbe viața și să devină un autostopist. Am trecut o croazieră în jurul pământului, acum al doilea călătorește pe mare. Ie navele opresc, dacă este posibil, bărci cu vapoare. Acest lucru, liniste, de asemenea, a stagnat, în timp ce obține o cabină cu o fereastră :) Spune că au existat mai multe oportunități de a traversa oceanul pe o barcă cu pânze, dar este lung. Dar principala problemă pentru un astfel de țăran sociabil este să fie pentru câteva săptămâni pe o navă mică cu doar o duzină de călători. Pe liner în fiecare zi puteți găsi noi interlocutori, pe o barcă cu pânze este doar o nenorocire.

Dar, în general, dacă cineva mă întreabă acum cum să ajung în America de Sud - o să spun unic pe navă. Va fi o adevărată călătorie, nici o comparație cu avionul. Tu înota în ocean deschis, greesh la soare, înota în piscină, citind ghiduri și să comunice simultan cu un număr mare de același călător, nu aveți timp și posibilitatea de a planifica totul și să simtă spiritul călătoriei viitoare. Tu reușești să te bronzezi și să te obișnuiești cu un climat cald. Din nou, nici o problema cu schimbarea fusului orar - o data cateva zile pe zi este luata timp de o ora, corpul se adapteaza calm si treptat. Singurul minus al călătoriei pe mare - se relaxează. Chelnerii pune masa, slujnice voalat pat, animatorii arată show-ului, este un serviciu gratuit și simpatic - și o săptămână mai târziu pentru a naviga în Brazilia și a obține un șoc cultural :) Restul avionului se pierde pe toate capetele de acuzare.

Pe o navă în Brazilia, un blog despre drumeții și călătorii

Aceasta este lecția noastră preferată - actul de echilibrare. Am învățat cum să construim piramide de la persoane de până la cinci etaje. Pe o navă balansoar, acest lucru este foarte netrivial :)