De ce Hong Kong nu este China

După ce am petrecut 5 luni în China, mi sa cerut să merg în Hong Kong și să mă duc înapoi, deoarece numărul de zile de la prima intrare sa sfârșit.

Shenzhen, în cazul în care, practic, am trăit în China, din Hong Kong îndepărtat pentru a acoperi distanța este aproape un sistem de metrou (sobsno la frontieră pentru a ajunge la metrou, apoi fără a părăsi clădirea subteran, granița și apoi stau în tren, doar gonkongovskoy side). Adică, mi totul este faptul că acestea sunt aproape. Foarte, foarte aproape. Și am folosit în Codul civil nu a atins toate de aceeași viza - intrări pe ea am doar două în China.

Chiar nu am vrut să plec. CC este insuficient de scump, mai ales după astfel de prețuri liberale în China (și aceasta în ciuda faptului că SH este unul dintre cele mai scumpe orașe din Regatul Mijlociu). În plus, sunt deja obosit de megalopolis, care este SL. Nu mă așteptam la speciile, care erau foarte diferite de munții Szczhny, mi-a părut rău pentru bani, dar a trebuit să plec.

Frontiera prin punctul de control Futian sâmbătă dimineața cam 9 a fost depășită în aproximativ 40 de minute. Eu sincer și la chinezi, iar partea GKongovskoy nu a observat lucrări pentru străini (Da, s-au folosit pentru că, dacă este necesar, acestea sunt date în avion), așa că am fugit tudym-syudym și a petrecut timp suplimentar pentru a re-distanta in linie.

Am ajuns la statia dreapta si am iesit.

Nu este SHG. Este foarte diferit, în ciuda faptului că aceeași chineză a construit podul de-a lungul podului, că arhitectura este în continuare aceeași ...

Hong Kong nici măcar nu miroase China. Și mirosul Chinei - nu este pentru tine, nu va fi uitat! Și aici ...

În general, bineînțeles, de mult timp n-aș fi trăit acolo. Nu sunt un fan al unor orașe atât de mari. Dar! Totul este învățat în comparație. Prin urmare, după aproape șase luni, CC era incredibil de plăcut în China. A fost doar un fel de placere să mă apropii de chinezi și să întreb în engleză cum să ajung acolo. Vorbesc toți engleza. În LV, de la cei 12 milioane de oameni, puteți conta pe degetele celor care vorbesc la acest nivel.

De ce Hong Kong nu este China

Și cumva mi-am imaginat cumva New York-ul. Iar oamenii care erau acolo și acolo, au spus că da, sunt foarte asemănătoare. Dar, în același timp, în ciuda arhitecturii aproape identice și chiar a dimensiunilor mari, chiar și cu o beție mare, asociația nu provoacă nici o asociere cu statele.

Magazinele sunt toate (deși umplute cu mâncare chineză) dintr-un motiv foarte european. Traficul este minunat - nimeni nu sună fără o înțelegere.

Și mai mult peisaj! Asta e ceva. Orașul de 12 milioane este strâns în insulele dintre munți ... și arată uimitor. Și, în general, este foarte de neînțeles și este încă uimitor să ne uităm la zgârie-nori de sus! Din munte! De obicei, astfel de tipuri de orașe cu clădiri similare pot fi obținute, cu excepția cazului în care se diseca cu elicopterul, și aici - Victoria Peak. Grace cerșind pentru un pieton sau pentru 28 HK pe tramvaiul de-a lungul telecabinei.

De ce Hong Kong nu este China

Seara, în cele mai bune tradiții ale nopții de sâmbătă până duminică gazdele mele stabilesc cu mine la club (bar - Eu niciodată nu îndrăznesc să numesc astfel de cluburi locuri) - ochuchnie sunteți în Europa. Unele playlisturi europene, cu o gamă medie corectă, un contor de baruri și o grămadă de dansuri albe între mese, o toaletă și chiar această poziție. Mmmm ... relaaaks.

Nu-mi amintesc cum am ajuns acasă de acolo, dar nu contează! Dar îmi amintesc a doua zi, petrecut pe o insulă, în care să înoate cam jumătate de oră din centrul Codului Civil.

Am stat acolo cu gazda toată ziua. El credea că sa întors în Grecia, eu - că m-am întors în Spania. Dacă aș fi fost adus acolo cu ochii închiși, n-ar fi ghicit că nu am fost în Europa (bine, semne, desigur că, având în vedere, dar dacă nu sunt).

Au fost kiters, windsurf ... în SHZH la plaja cu vantul este necesar pentru a obține aproximativ trei ore, și o parte a drumului - numai cu taxiul sau atotransportom personale. Și acolo, vă rog! - o jumătate de oră pe paromchike (care, IMHO, autobuz priyatstvenno) și puteți merge destul de un zmeu sau surf.

Deci da, este o prostie, desigur, dar cum se spune, iarba este mai verde ... Apropo, da, iar apa este mai albastru! Aici nu știu cum să explic, dar locul de la podul de la SHZH la un moment dat au fost respinse pentru fotografiere plenernoy din cauza apei gri-maroniu uimitor de oribil. De ce este această apă la pod de pe marginea GK frumos verde-albastru - un mister. În mod clar, cu un răspuns geologic-geografic.

De ce Hong Kong nu este China

Total, merită să vizitați CC? - Bineînțeles, merită! Dar aici aș, evident, nu atât de înțepat și a fost bucuros călătoria mea, dacă am derapat într-o călătorie nouă separat de Sankt-Petersburg, și nu după șase luni de viață la granița cu orașul de pe partea chineză.

Și dacă nu ați decis încă unde să vă opriți în timpul călătoriei următoare, vă recomand să încercați AirBnb. Prin aceasta, puteți închiria o cameră sau o casă din local, care de multe ori se dovedește a fi mai ieftină și aproape întotdeauna mai proastă, pentru că oamenii se îngrijesc de casele lor mai mult decât proprietarii de hoteluri despre hotelurile lor. Și 20 $ pentru prima rezervare este un bonus frumos! Mult noroc!