Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie

În a patra lene, am decis că suficient pentru noi pentru a merge înainte și înapoi ... voi merge la un milioane dovedit de turiști (precum grecii, turcii, venețienii iiii .... Sute de leproși) insula Spinalonga.

Și oricine vrea în detaliu, este mai bine să citiți aici.

Spinalonga este situat pe coasta din partea de est a insulei Creta, în Golful Mirabelu.

Odată ce insula era parte a continentului, mai târziu un pod subțire a fost distrus - potrivit unor surse, nu prin mijloace naturale, ci prin mâinile venețienilor. Chiar înainte de începutul perioadei de domnie, o cetate a fost deja construită pe Spinalong. Venețienii au apreciat imediat avantajele locației insulei în golf și au ridicat aici o fortificație completă, care timp de multe secole a rămas practic impregnabilă. În secolul al XVI-lea, sub lupta constantă de dominare în Marea Mediterană, acest lucru era necesar: Cipru era deja sub dominația Imperiului otoman, iar turcii au percheziționat constant coasta Cretei. La mijlocul secolului al XVII-lea, otomanii au cucerit Creta, dar venețienii au reușit să-l țină pe Spinalonga în mâinile lor încă 75 de ani. Insula a fost ultimul refugiu al creștinilor din Creta.

În cele din urmă, Spinalonga a fost de asemenea capturată de turci, iar acolo s-au stabilit civili, în principal pescarii. Dar după un secol și jumătate rolurile s-au schimbat: în Creta au avut loc două revoluții. Acum pe insulă familiile turcești fug de cretani, dar nu a durat mult și până în 1900, Spinalonga era deja inadecvată. Trei ani mai târziu, guvernul creștin a semnat un decret privind amenajarea aici a unei colonii pentru leproși. Sosirea primului lot de pacienți a devenit un mijloc mai eficient de a expulza ultimii turci rămași pe insulă de pe o insulă decât de un atac armat. În acele zile lepră a cauzat groază aproape superstițioasă. Și oportunitatea de a trăi în condiții relativ umane în case abandonate de turci a fost cu adevărat un act de milă pentru bolnavii din Creta.

Colonia leproșilor de pe insulă a fost păstrată și după ce Creta a devenit parte a Greciei, bolnavii au fost aduși aici din întreaga țară și mai târziu din alte țări. Circumstanțele vieții din colonia de leproși Spinalongs au fost un coșmar pentru mult timp. Casele erau într-o stare dărăpănată și nu exista nici o oportunitate de a le repara la pacienți. Nu erau destui bani, mâncare, ba chiar apă potabilă. Situația a început să se schimbe în bine numai după cel de-al doilea război mondial, iar înainte de aceasta Spinalonga a rămas insulă de lacrimi și durere.

Așa că ne-au mutat din casa intr-un fel nu prea devreme ... și a decis să meargă nu pe drumul cel bun (ocol negru) și tip mai frumos scumpe, dar după cum sa dovedit, nu de mult este ea frumoasă, iar principalele tipuri de drum nu este mai rău, dar 20-30 de minute mai repede!

La intrarea ... Elounda
Portul Elounda

Ajuns la centrul Elounda ... ca de obicei, fără să știe că undeva (nu sunt pregătite în acest moment a fost ... dar sa dovedit că nu este foarte infricosator ...) parcat pe doc (probleme de parcare de altfel nu a fost ... deși cred că e pentru că nici un sezon ... adică. planul tur cu siguranță „în afara sezonului“, cel mai ea !!) ... popristavat la unchiul care a plantat turisti, el ne-a fluturat în direcția corectă de unde să meargă pentru biletul nostru și au nevoie de o barcă ... ..

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie
Acolo trebuia să mergem =)

au mers pe jos în jur de 100 de metri. stâlpul a fost găsit în siguranță, biletele au fost cumpărate .... așteptați 20 de minute ............ ..

Laryochek cu bilete către nava spre Spinalonga

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie
Cât sunt biletele. când prima și ultima barcă și cât de des se duc

Desigur, ne-am așteptat pentru cafeaua de dimineață, eu personal Morozhenko cu Andrew ca de obicei cappuccino, bunica Frapa ... dosidela, desigur, la faptul că barca târziu ... dar ne-am întors în mod surprinzător că ea și ne-a pus =)

Sit bea Kof ... ceva în pleoape-ne pe apă Creta doar turnat ... Toli face doar atunci când este cald, sau omis în Creta nu este atât de acceptat, atât pe continent ... ..Andrey Petrosyan peste bunica ... sfătuiește să nu uite stick-ul

Monument în centrul orașului Elounda

Elounda din Golf

Uite cumva și să transportați toate pe Spinalonga

Învârtiți până la Spinalonga

Așa că a apărut Spinalonga

Înotați așezări mici și hoteluri

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie

Suntem descărcați de pe barcă ... toți somnoros ... vremea este atât de așa

urca în sus ca de obicei

... dar aici suntem de acord să ne întâlnim când toată lumea se târăsc ... da ... ca ...

verifică karma ... și sunt de jos că mă tem că nu aș urca =))

despre. bunica sa târât mai sus

... și acolo a meritat să mergeți călare ... de ce nu a coborât clar

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie
Modul gratuit de a ajunge la Spinalonga =)

Adunări obișnuite peste prăpastie ...

Eu personal nu apreciez acest cactus spanking = /

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie
Bunica. Acum! aici este acel copac.

Descending înapoi la copac obnaruzhina mama nu a fost, și Andrei fără ezitare a mers să caute pentru ea ... .iiii cum ar trebui să fie, ei cu siguranță a ieșit atât teritoriului și le-a plătit înapoi, nimeni nu ar lăsa ... ... .nuuuuuu vina .sami ... .a I ostanal pe gazon face fotografii de case și flori =)

Pe malul mării, am decis să încă legătura cu Andrew crezut ... prinde din urmă cu ei, dar ei nu au ... ..zdes atunci am aflat că nu alerga fără mine, și ei tocmai a ieșit din muzeu = / ... apoi m-am dus calm ea însăși ... ocolind cetatea și ieșind

Mai jos am avut mai mult de o jumătate de oră să ședem ... nu este clar de ce. dar înainte de Elounda de mult timp nu existau ambarcațiuni. Apropo, atunci când navighezi, trebuie să te uiți foarte atent la barcă și să asculți barkerul, pentru că barci Sail nu numai la Elounda, dar, de asemenea, la Plaka (cel mai apropiat sat) și la Agias Nikolas ... și dacă mașina în portul Elounda, veți obține apoi un preț exorbitant pentru un taxi ... deși, teoretic, există unele autobuze, dar niciodată nu am văzut .

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie

Înapoi la Elounda, primul lucru pe care a decis să ia masa într-un han ... o lungă perioadă de timp nu trebuie să le caute în piața principală ... multe meniuri sunt de obicei expuse la tavernă, poti sa te uiti prin și să vedem ce este și cum precum și am fost, practic, ceea ce ne dorim, apoi repede a decis davolno loc relaxare.

În timpul cina, vremea a început să se prăbușească din nou, dar trebuia să ne oprim la peninsula Elounda. da mai puțin de o oră distanță de casă.

Indicații de orientare către peninsula, există destul de nu-i rău, după ce sa mutat la Peninsula începe ca peste tot în Grecia ... creșterea de grund „camion“ îngust așa cum o avem nazyvali..t.e. 2 mașini pur și simplu nu se va rupe ... deși un miracol a reușit cumva întotdeauna .... Deși nu este foarte plăcut să mergem ... o pauză în apropiere.

Sveta i andrey - pagina noastră de călătorie

La ajunge la capătul drumului este nimic special a fost găsit, o altă biserică ... vedere la golful din partea de sus ....

și am urcat chiar mai mare =)

piatra ... mama mea a văzut un leu în ea =) Și eu acum =)

Foarte repede rulant acolo am mers acasă, cu opriri constante pe pofotkat ....

Agios Nikolaos în depărtare

Există autobuze ... adevărul este foarte rar ...

Ne-am întors acasă repede ... seara n-am plecat nicăieri ... a doua zi ne-am mutat la vest de insulă.