De la Sankt Petersburg la Laponia

la 200 de metri după inspecția de către Fin.
Am luat coada, asteptam. Ei au remarcat un gardian de frontieră care nu era foarte prietenos, care, ca gardian, a mers între mașini și a căutat victima. în cele din urmă ne-a frânat. furios căutat ceva în salon, o geantă cosmetică, Tanya într-o pungă, în buzunar.

a fost subiectul căutării sale - antiradar. Dar bineînțeles că nu am găsit - pentru că astfel de lucruri nu au voie să prescrie o penalizare ... +, punct de acces și totul merge în negativ la următoarele poezka în străinătate.
În cele din urmă, la urma urmei, au intrat în țară cu moneda euro, cu o insigna a Finlandei și un cerc de stele ...
Tanya Recomanda salbatic picătură în magazin cu numele Fisas - pentru că poate fi să-și arunce pește nakushatsya la modă, supă, și alte doar 10 euro. Ei bine, tip 800rub. Ne-am oprit acolo. nahvatili de supa bufet de pește roșu, pește aburit și alte nishtyakov ... practic manca prea mult ... ei bine, personal, I) sunt deosebit de mulțumiți de halibutul sărat. totuși. când l-am tăiat din Anton, nu era atât de delicios ...
mâncând. ne-am mutat ... mai precis deasupra - spre nord ...
aceasta este fotografia de la Tatyana Fedyunina.
Înainte de călătorie ne-am dat pontul că excesul de viteză 2 km hitrovyebannokakvyschetannym plină de bine ... asa ca cel mai optim vario - pristoitsya la cunoașterea Finn și plimbare cu el o coadă. Și într-adevăr - au frânat în fața radarelor și a condus la 100kmch în locuri unde nu au avut ... asa ca ne-am tarat încet, într-un oraș suficient de mare Joensuu, în cazul în care ne-am oprit pe drumul spre Helsinki 4hpolosnuyu rutier (2on2) întreg 100kmch limitată. pentru o lungă perioadă de timp era întuneric și am alergat la întâlnirea de aventură ... după 100 km 2 în banda avansat 1 și a fost problema - finlandezii încăpățânare oprit fasciculul principal de 180-200 metri înainte ca noi ciudat ... Singura veste bună este că au existat puține mașini din sens opus ...
foto de mai jos de la Tatyana Fedyunina.

De pe șoseaua curățată, navigatorul ne-a dus la o parte de-a lungul unui drum necorespunzător. A fost mai bine curățată, dar gheața este încă acolo. Rezultatul - slide-uri de gheata + + + + Întuneric posibil animal se transformă = 80kmch la fel, sau chiar mai puțin ... așa că am condus până când doresc să bea cafea pentru a trezi din urletele constantă a motorului și a peisajului întunecat în spatele unei ferestre. Oprire a venit în orașul Paltamo, care a fost printre pădurile mari, case solitare decorate cu pomi de Crăciun și ferestre ... Acest oras este, de asemenea, destul de mare. dvuhaha pe snowmobile, PEOPLE (.) statiune de schi, magazine. Apropo, de la SPb a fost deja condus 650 km și au mai rămas până la 300 ... alimentate cu 25 de euro - aproape jumătate de rezervor. a băut cafea și a condus mai mult în întuneric ...
În acest întuneric, am căutat lumina nordică, animalele (am văzut personal un iepure alb sub marginea drumului) și am vorbit pe diverse subiecte. temperatura a avut tendința de a fi mai mică, iar zăpada a crescut) și acum, aproximativ 100 de kilometri înainte de sfârșitul traseului, semnul - Rovaniemi direct. și am oprit acest drum până la drumul necurat și sănătos înghețat în satul Autti.
în jurul orei 23:30 ora locală am ajuns (la a doua încercare) la casa potrivită ...
Au fost invitați de la Helsinki la ehav în Autti sa întâlnit în calea sa de cerb ... l-a bătut până la moarte, în timp ce ei înșiși au scăpat doar cu un far spart și bara de protecție ...
Proprietarul "în grabă" cină nafigachil ... destul de strâns. pentru 15 euro ... În timpul absorbției a vrut să vorbească cu noi, dar toată lumea a fost foame și doar a mâncat) ...

A doua zi am avut micul dejun ouă gustoase prăjit cu șuncă, brânză și carne mezeluri, legume și ceai cu fursecuri și sa dus la Rovaniemi la Moș Crăciun ...

Dimineața, finlandezii au plecat, am rămas singuri. mâncat, adunat în grădina zoologică. Zoo în Ranua - 80 km în Rovaniemi, doar de-a lungul drumului, unde am fost de conducere în Autti ... pe drumul din nou a dat seama că vehiculul este prost nu încetinește, ceea ce ar trece unul pe altul pe gheață și drumul îngust ... dar am franat că b nu sa întâmplat nimic)
Bilet la grădina zoologică - 18 de euro. Zoo 97% în aer liber, iar strada era un ger de 20 de grade ... bufnițe polari, lupi, râși, urși albi (dormit în după-amiaza), maro (somn de somn de iarnă), rozătoare, etc.), grădina zoologică este destul de mare, dar animalele nu sunt foarte mult - și e bine, pentru că animalele se simt libere) amintesc mai ales hrănirea lupilor roșii)) Sunt atât de amuzante. ) Descrieți grădina zoologică - nu are sens), aici sunt câteva fotografii de acolo), dar mi-a plăcut, în ciuda rece ... probabil 3 ore am fost acolo, apoi a cumparat suveniruri (mai ieftin decât Moș Crăciun :), a condus la buticuri pentru cină, și sa dus la Autti, în cazul în care ne așteptăm: Consiliul de joc „bilet de tren“, saună, glögg la cald, cârnați cu Grillo și luminile nordice)
în două cuvinte despre el - (într-o fotografie a tipului panoramic al etajului 1 al casei noastre))

Jocul de bord este foarte interesant și interesant), iar cel mai important lucru nu este dificil, dar fiind prea înțelept, cel mai probabil va fi un ratat)
Sauna a fost pregătit și a fost valabilă în decurs de 2 ore ... am profitat de oră), care rulează în stradă și zăpadă graba), dar, pentru un moment, strada a fost -25 și picioare lipirea la adidași, prag și mânerele ușilor))
Apoi, hot glegg - mi-a placut foarte mult)
Cârnați din Grillo - posibile datorită gazelor Grillo, care este în picioare pe balcon) este foarte confortabil și rece sa întâmplat) Apropo, înainte de a mâncat cârnați, de asemenea, cu Grillo - diminuat destul de posibil să-și petreacă pregătirea te la grătar))
iar luminile din nord erau atât de cool, mai bine decât în ​​noaptea precedentă ...

în dimineața următoare am plecat la St. Petersburg. Proprietarul casei, înainte de plecarea noastră, a plecat de afaceri în Rovaniemi, spunându-ne la revedere. Sunt atât de încrezători, desigur ... am plecat de acasă fără să închidem ușile ...
pe drum ne-am cunoscut unde să mâncăm și unde nu există radare - așa că am ajuns destul de repede la Sankt-Petersburg)
a mers înapoi la magazinul Fisas, după care a apărut o dispută legată de tulburare de ordine și de aici ...
bine, iar granița a trecut doar 40 de minute ... în special pe pungi nu au jucat, deși și-au pus formularea într-un sfârșit mort))

Rezultatul călătoriei este - Timpul motorului este de 33 de ore
Distanța este de 2300 km (de la St. Petersburg la St. Petersburg)
Viteza medie este de 72 km / h (asta este cu toate rahaturile)
Consumul - 7,3 litri.
Viteza maximă este de 140 (shhh!)

Carte verde - 2450r
benzina:
700rub - Sankt-Petersburg Pulkovo (Lukoil)
1700rub - Svyatogorsk (compania de combustibil din Vyborg)
25 de euro - Paltamo (1 abc)
50 de euro - pe drumul de la Rovaniemi la Autti (1 abc)
50 de euro - Paltamo (1 abc)
700 de ruble - Vyborg (Lukoil)

Cazare - 530 de euro pentru 4 persoane pentru 3 zile.
Există un duș, saună, parcare, un grătar, o cameră mare (8 persoane pot fi cazate, am locuit patru împreună), micul dejun inclus.
Cina în casă - 15 euro în grabă (30 dacă serios doriți să mâncați direct)

Concluzia călătoriei este următoarea:
-Nu trăim bine, dar nu putem trece la graniță (și la stat cu prețuri destul de ridicate). Da, și în Finlanda în sine este plin de compatrioții noștri întâlnit)
-Drumuri în Finlyadii - la fel ca și noi, dar din cauza faptului că acesta nu este curățat - și chiar periculoase (deși întregul modul în care a văzut doar un accident ... și apoi prietenul nostru felts ponadeevshis pe unitatea de patru roți, sau omise pâsle pe anvelope rece nu se încadrează în turn și fața distrus pe indicatoarele rutiere) Doar din cauza drumului permanent de asfalt de gheață mai puțin de contact în pneurile cu nituri și mașini de curățare -., respectiv, și rutier mai durabil ... și un număr mic de mașini flux - de asemenea, rezolvă. tkcht drumuri - la fel, totul este un pic diferit de al nostru)
-Prețuri - mari. mai ales pentru benzină, dar, după cum au spus cei care au crezut pe traseu, este mai ieftin decât pe Allegro și avionul public ... și de 4 ori mai ieftin ...
-în general, Moș Crăciun, elfi și întreaga lume chiar m-au făcut să cred în basmul acestui An Nou și chiar să iau parte la ea))
-Gradina zoologica - cum ar fi aceasta, dar nu sunt multe animale ... deși în nord sunt foarte puțini ... dar sunt plini de locuri în Valerie)
-Casa de oaspeți - excelentă! singurele neajunsuri - răcoroase (dar și pe stradă -25), iar micul dejun scade zilnic (se pare că mâncam bine și magazinul este departe).
Finlanda - a placut - atat de aproape, dar până în prezent ... chiar și cu natura Karelia este similară - diferența este enormă) În viitor, nu intenționează să meargă la Finlanda MK privi principalele atracții), cu excepția cazului de pescuit sau de tranzit în Norvegia și Suedia. )
și cel mai important - pentru 33 de ore în spatele volanului de 4 zile - deloc obosit))