De la Siem Reap la Sihanoukville

Olga și blogul lui Vladimir despre călătorii independente

impresiile noastre din cele mai interesante locuri, plimbare prin diferite orașe ale planetei, toate cele necesare pentru organizarea de călătorie - informații legate de preț, atracții, cazare, hrană și obiceiurile locale, precum și costul de token-uri de călătorie.

Aflați mai multe despre noi aici

Home / Cambodgia / Așa cum am călătorit de la Siem Reap la Sihanoukville

Citiți și:

De la Siem Reap la Sihanoukville

După ce o cultură și divertisment înspăimântătoare, Siem Reap dorea spre mare, cel puțin cu câteva zile înainte de Bangkok. Desigur, am plecat de la Siem Reap la Sihanoukville. În Phnom Penh inițial nu a vrut, dar limitarea călătoriei spre Cambodgia de către un oraș este oarecum neinteresantă. Așa că am decis să aflu ce fel de stațiune este - Sihanoukville.

Hotelul nu este decis în avans pentru carte, nu-mi place la Agoda, păstrat câteva opțiuni de diferite rapoarte, dar deja se preconizează să se concentreze asupra mediului (ca urmare a sejurului lor la pensiunea G.B.T.). Singurul lucru, ei recomandă să nu meargă la Sihanoukville pentru week-end, este dificil de a găsi locuințe, pentru că și oamenii locali se odihnesc acolo. Așa că am mers duminică seara.

Puteți ajunge acolo cu autobuzul sau cu avionul sau cu taxiul (cum să cumpărați bilete de avion ieftine, puteți citi aici). După ce am citit o mulțime de comentarii groaznice, m-am dus cu autobuzul, am vrut să verific dacă transportul a fost foarte rău, mai ales că călătoria spre Siem Reap era destul de normală.

1. Alegerea companiei de transport Siem Reap - Sihanoukville

A rămas să aleagă timpul de plecare, compania de transport și să cumpere un bilet. În Sihanoukville există autobuze de zi și de noapte, așa-numitele papuci. Din rapoartele găsite pe Internet, sa ajuns la concluzia că este mai bine să mergeți cu autobuzul de noapte, iar ora plecării este de 20.00. Deoarece acesta este singurul autobuz direct (adică fără transfer la un alt autobuz din Phnom Penh).

Companiile de transport care transportă în Sihanoukville. câteva, în conformitate cu recenzii toate scrie că cea mai teribilă companie Virak. ei spun că au autobuze rupte, te obligă să plătești pentru alt transport, nu te iau la hotel etc. Prin urmare, am decis imediat să nu mă duc la această companie.

Acum puteți cumpăra un bilet pentru un autobuz online pe acest site (ceea ce este foarte convenabil, prețurile de la 360 baht), iar apoi a trebuit să căutați agenția pe cont propriu.

Internetul a descris experiența pozitivă a călătoriei prin compania Gold Vip. biroul lor este chiar vizavi de restaurantul-hotel Terrace of elephant (dificil de ratat, situat pe Sivatha Road, dacă mergeți din complexul templu spre Tonle Sap Lake, după Pub Street). Am decis să merg acolo, dar dintr-un anumit motiv sa dovedit că nu există autobuze care să meargă fără transfer în Phnom Penh. Foarte ciudat, m-au asigurat că toate autobuzele merg prin Phnom Penh și că este necesar un transfer într-un alt autobuz.

Ce e în neregulă cu acest transplant?

În - în primul rând. în mijlocul nopții să adun și undeva să transplantam foarte mult nu vreau, vreau să adorm (dacă va fi) și până dimineața nu pot să urc nicăieri.

În - al doilea. Nu se știe care va fi al doilea autobuz și care va fi locul. Poate fi un autobuz sedentar, poate că brusc nu există locuri sau locul în sine va fi extrem de incomod.

Prin urmare, fără să mă gândesc mult, m-am dus să caut un alt birou. Pentru mine, principalul criteriu era că nu era Virak :) Am mers mai departe pe Sivatha Road. a existat un birou Sorya.

De la Siem Reap la Sihanoukville
Tablou de bord de la Sorya

Despre feedback-ul ei a fost destul de normal. Aveau un autobuz de noapte direct, fără transplanturi, am cumpărat un bilet la ora 20.00. Ați putea alege un loc, cumpărați timp de 3 zile, aproape totul era ocupat, dar era o fereastră în partea de sus, așa cum am vrut, printr-una din șofer. Ora sosirii în Sihanoukville 7.30. Dar nu mă așteptam în mod special, am crezut că voi veni în jur de 10 ani.

Biroul este aici:

pentru că hotelul meu nu era departe, a fost de acord că mă duc la acest birou la ora 19.30. În general, biletul include costul de livrare de la hotel la stația de autobuz.

2. Excursie cu autobuzul de noapte - programare, opriri, impresii

În ziua stabilită la ora 19.30, am ajuns la acest birou, dar niciunul dintre pasageri nu era încă. Undeva fără 10 minute a venit tuktuk, a verificat biletul meu și a condus la stația de autobuz. Du-te timp de 5 minute. Acolo a fost deja o mulțime de oameni care suferă undeva să meargă (nu toate la Sihanoukville).

Curând autobuzul nostru a venit, am încercat să obțin cât mai curând posibil, pentru că citește că uneori vinde bilete duble pentru un singur loc, ar fi destul de trist. La intrarea în autobuz emite pungi, în cazul în care este necesar pentru a elimina pantofii și apoi du-te au cu picioarele goale (mai bună în acest caz, au cu șosete, ei vor salva de frig în autobuze cu aer condiționat). A găsit rapid un loc la care este atașată o pătură, fără perne, să nu mai vorbim de lenjerie de pat. Paturile de scaune sunt foarte scurte, bine, pentru tai-cambodgia medie. Cu înălțimea mea 164, abia am intrat, dar totuși mi-aș putea întinde picioarele, nu foarte confortabil, dar, în principiu, bine. Nu există loc pentru lucruri (bagajele de mână), nu există rafturi pe partea de sus, astfel încât rucsacul a fost, de asemenea, cumva înghesuiți în locul meu.

Dar șocul principal și, să spunem, momentul jenant a fost când am văzut un vecin :) A fost Gendolf francez :) bărbat înalt gri cu păr lung, o barbă lungă și ochelari. Trebuia să vedem cum a încercat să se strecoare în acest scaun în miniatura și am râs de comicul și absurditatea acestei situații. Și totuși, trebuie să ne amintim că între scaunele complet fără pereți, chiar și cotiera acolo, așa că într-adevăr a trebuit să doarmă una langa alta, acest lucru este greu un real! Pentru a vă deplasa, și chiar mai mult pentru a vă întoarce, a fost bine, foarte problematică.

Prin urmare, concluzia este că, dacă ești un om non-asiatic standard, cu siguranță nu te vei potrivi, va trebui să dormi, genunchi strâns, nu vorbesc despre cantitatea foarte mare / grăsime / pompată etc. în general, oameni mari, trebuie doar să mergi cu taxiul sau să zbori cu avionul. Sau pentru a merge în perechi, acolo este posibil să vă aruncați unii pe alții :)

Judecând după chicotirile nervoase, în timp ce toată lumea era așezată, era o majoritate a celor care nu au participat.

În afară de locurile înseși, a existat oa doua problemă - aparatele de climatizare omniprezente. Din moment ce locul meu era lângă fereastră, aparatul de aer condiționat era situat chiar deasupra mea și cu o constanță de invidiat mi-a suflat în ureche. Desigur, poate fi oprită, dar nu a ajutat cu adevărat, din anumite motive, chiar dacă întrerupătorul a fost complet deșurubat, a continuat să sufle, dimineața pereții erau acoperiți de o mizerie.

Tocmai mi-am scuturat capul cu o bluză, altfel aș fi răcit.

În general, în timp ce toată lumea mergea, împachetată, am plecat numai la ora 20.30.

La ora 22.30 a fost o prima oprire, a fost o toaletă și un magazin. Am luat cu mine, doar pentru caz, banane și pecan, fără să mă bazez pe mâncare pe drum. În general, am vrut să dorm mai mult decât am, așa că n-am urcat niciodată pe tot drumul.

La ora 1.30 a existat oa doua oprire.

Și la ora 3.30 am ajuns deja la Phnom Penh. Unii au ieșit, cineva sa așezat dimpotrivă, oprirea a durat aproximativ 30 de minute.

Și apoi, fără oprire (sau poate că am dormit foarte bine?) Am ajuns la Sihanoukville la ora 7.20. pe care nu m-am așteptat nici măcar.

Autobuzul a sosit în Sihanoukville

3. Rezultatele călătoriei

În principiu, eram destul de tolerant, mai ales dacă nu era pentru tipul ăsta alături și îngheț. Este mult mai convenabil decât locuri de ședere, picioare chiar dacă umflate, dar nu prea mult. Ei scriu asta în modul în care mulți oameni locali sunt împachetați, astfel încât ei deja dorm în culoar. N-am avut așa ceva. Localnicii se vor așeza periodic, dar nimeni nu ar dormi în coridoare. Poate că a fost norocos că autobuzul nu sa rupt, așa că au ajuns la timp, dar în cele din urmă, așa cum a promis, și a condus. Călătoria este ambiguă, dar în orice caz acum sunt în Sihanoukville. ceea ce înseamnă că este timpul să vă bucurați de soare, de mare, de nisip și de fructe proaspete!

Vă mulțumim pentru descrierea experienței dvs.! Într-adevăr, călătoria de la Siem Reap la Sihanoukville pe autobuz nu este ușor, probabil, a tuturor călătoriilor în Asia, a fost cea mai treshovy poezdka.No Sihanoukville este cu siguranta merita efortul) Vă doresc o odihnă bună și călătoria de succes la Ho Chi Minh City!