Sihanoukville - plaje, cum să ajungi de la Siemprep

Continuând povestea noastră despre Cambodgia, astăzi vom merge la "orașul" "stațiunea" Sihanoukville. Toate cele de mai sus sunt opinia noastră subiectivă de apreciere, așa că nu te preface că e adevărul final 🙂 Cum spun ei, încercați-l singur. Am încercat deja, acum raportăm. Deci, hai să mergem!

Cea de-a doua locație cea mai populară după Angkor din Cambodgia este stațiunea pe plajă din Sihanoukville. De asemenea, am decis să nu ratați o șansă și să mergeți acolo pentru o vacanță de o săptămână pe plajă, înconjurată de frumusețile naturale, plajele albe și nativii buni.

Am ajuns la Sihanoukville din Siem Reap, după ce am cumpărat la recepția hotelului nostru un bilet pentru un autobuz de noapte pentru 20 de dolari pe persoană. Autobuzul a condus după noi, cam târziu, în timp ce aduna pasageri din întreg orașul. Rețineți că autobuzele din Cambodgia sunt foarte diferite de Thai - a noastră a fost veche, spatele scaunelor a fost spart, ceea ce a făcut imposibil să se aplece asupra lor. Au existat și probleme cu instalațiile de climatizare încorporate în tavanul autobuzului - acestea s-au îndreptat direct spre femeile americane care stăteau în spate. Pătuțele erau umede și învechite. În această situație, călătoria noastră de la 8 pm la 6 am pe ruta Siem Reap - Sihanoukville.

Sihanoukville - plaje, cum să ajungi de la Siemprep

Inițial, pregătindu-ne pentru o călătorie în Cambodgia, am citit o mulțime de comentarii despre diverse tipuri de divorț de turiști albi, chiar de la granița din Poypate. Moral, eram pregătiți pentru orice, dar nu ne-a întâmplat nimic. Vizitarea Siemrip și Angkor au lăsat doar impresii pozitive. Până atunci, până am ajuns la Sihanoukville 🙂

Cu noi, totul a mers exact conform acestui scenariu 🙂, la o intrare la Sihanoukville, șoferul și asistentul său a fost jucat defalcare scena de autobuz. Despre divorțul descris mai sus, ne-am amintit imediat și am încercat să așteptăm un pic, când va merge mai departe împreună cu pasagerii locali. Dar apoi a existat o mică modificare în script-ul 🙂 Toți locale, care călătoreau cu noi a fugit foarte repede prin colțurile întunecate și alei din zorii Sihanoukville, iar autobuzul sa întors și a condus toată undeva înainte. A trebuit să stau pe tuk-tuk, stipulând clar prețul întrebării - 3 dolari pentru trei. „UE, dl 3 dolari total“ - și am plecat ... Într-un fel, încet tot restul turistilor victime ale autobuzului rupt suficient de repede înaintea noastră.

Apoi, cisterna noastră ne-a adus aminte de faptul că hotelul nostru ... ce credeai? Da, a fost ars! "Am vrut un incendiu, un incendiu" - a încercat să-și pronunțe autocarul nostru de mâhnire din Khmer. Deja realizând că totul merge într-adevăr conform planului, i-am spus - bine, să ne uităm la ruine, continuând astfel drumul pe GPS-navigator până la punctul specificat.

Sosind la hotelul nostru "ars", am întrebat, spun ei, bine, că a ars hotelul? La care tuker zâmbea vesel și spune "Dont Spelish English". Când a venit să plătească pentru serviciile sale, engleza a fost brusc amintită. a fost necesar să se explice că aceste 3 dolari - de fapt, pentru un pasager, dar nu pentru toți. În acest moment, distractiv a zâmbit și a spus „Dont vorbi Inglish“ noi 🙂 oferindu-i detalii cu privire la dolar șapte dolari ne-am dus la hotel, lăsându-l să jure și de a pretinde că el numește acum khmere Tale ne dau de accelerație. Drept urmare, fratele nu a apărut, iar viermii au fost, în mod evident, înspăimântați de câinii fără adăpost. Așa că am stabilit piciorul pe malurile pământului liniștit din Sihanoukville și ne-am îndreptat spre plajele alb-așteptate.

Hotelul nostru Susaday a fost pe drumul de la plaja din Ochutil - plaja centrală din Sihanoukville, unde se află cea mai mare parte a locuințelor bugetului, cafenele-baruri-restaurante și alte facilități turistice. Hotelul în sine vă recomandăm, din păcate, nu putem, pentru că camerele din cameră au fost murdare și înghesuite. Alte hoteluri din Sihanoukville pot fi vizualizate aici.

Sihanoukville - plaje, cum să ajungi de la Siemprep

Impresiile au început chiar înainte de intrarea în nisipul Ochutila - în jurul străzilor au fost niște grămezi de gunoi, în care s-au săpat pui și câini vagabonzi. Pe fundalul acestui volei local jucat, copiii îngrijitori, au comercializat un fel de mâncare de la makashnits lor, în general, simțit complet la domiciliu 🙂

Pe partea opusă a străzii umflate existau hoteluri decente, dar în fața lor era o grămadă de gunoi.

Pe plaja, Ochutil cu zambete false, am fost întâmpinați cu rivalități dornice de către oamenii de afaceri locali, sugerând că merg la instituția lor pentru a avea o mușcătură.

Sihanoukville - plaje, cum să ajungi de la Siemprep

Pe plajă, în același timp a avut loc o acțiune cu participarea unei echipe sportive a copiilor, care, odată, a decis să înoate.

Angajații hotelurilor au încercat să curățe nisipul de resturile în jurul șezlongurilor, dar imaginea de ansamblu nu este, din păcate, îmbunătățită - ochelarii cu adevărat alb Ochutila a fost amestecat fără speranță cu tauri și plastic.

Marea era neliniștită, apa era noroioasă și nu am înotat pe Ochutila. Fără a cădea în unitățile de plajă atac Shill cu o sticlă mică de apă vândut pentru $ 2 (o aparent prețul prevăzut de buldozer), am ajuns la partea de nord a plajei, care este gustos și buget luați masa supa de pește local, cu lapte de cocos amoc, amoc în edalni locală. În apropiere se afla un restaurant rusesc cu Irina Allegrova venind de acolo și învârtindu-se cu un rus beat. Din anumite motive, nu m-am simțit apropiată. În plus, un remarcabil fel de persoană - rasamani europeni - a continuat să se apropie. Se spune că drogurile din Sihanoukville sunt foarte ieftine și disponibile pe scară largă, de aceea majoritatea turiștilor străini vin aici pentru asta.

Sihanoukville - plaje, cum să ajungi de la Siemprep

Absolut impresionat de plaja din Ochutil, ne-am dus la cea mai îndepărtată plajă sudică din Sihanoukville - Otres. Pentru a ajunge acolo, trebuie să angajezi un tuk-tuk. El ne-a administrat 5 dolari într-o singură direcție și același lucru în direcția opusă. Drumul se desfășura pe un teren destul de "pitoresc" - rutier de lut roșu, în apropierea locuințelor locuitorilor și a mlaștinilor, în care, din anumite motive, sapa.

Plaja din Otres a fost destul de pitorească, cu bungalouri încastrate pe plajă și nisip destul de curat. Aici ne-am decis să înotăm, dar foarte repede am sărit din apă, tk. toate gunoaiele de pe țărm erau aparent în apă. A fost extrem de neplăcut să înoți printre tampoane, seringi și prezervative.

A fost ultima picătură, și în loc de vacanță planificată de o săptămână, am decis să treacă de la Sihanoukville a doua zi. Biletele la frontieră (orașul cambodgiană din Koh Kong) costa aproximativ 10 $ per persoană. Le-am cumpărat într-o agenție de turism stradă-am găsit pe plajă. Autobuzul sa oprit pentru noi în dimineața direct a doua zi la hotel și ne-am dus la el în excursie de 4 ore la frontieră. Trecerea frontierei cu Thailanda, am văzut în cele din urmă un portret al regelui Rama IX din Thailanda și eliberat 🙂 în continuare drumul nostru pune prin Thai Trat la Bangkok. Mini Bus de la frontiera cu costul Trat de 70 baht pe persoană. În Trat la stația de autobuz am cumpărat deja bilete la Bangkok.

Sihanoukville - plaje, cum să ajungi de la Siemprep

Aceasta ne încheie călătoria prin Cambodgia. Această țară a lăsat o dublă impresie. Magnificul Angkor și Siem Reap interesant, în contrast puternic cu Sihanoukville și viața reală a khmeri și sa stabilit acolo narkosh străine. Populația locală nu a lăsat, de asemenea, impresii pozitive. Ele sunt cu siguranță nu de vina pentru atrocitățile care au loc în Cambodgia, după cum se reflectă în viața lor. Dar, trebuie doar să aibă un obiectiv în minte, care a supraviețuit după război, cea mai mare parte a porțiunii marginale a populației, care se impune acum amprenta pe tot ceea ce se întâmplă. percep locală turiști albi la fel ca și saci de bani, și mulți turiști albi cu conștiința iarbă neclară percepe la rândul său, tot ceea ce se întâmplă în jurul valorii de frumos și imaculat. Personal, suntem în Cambodgia mai mult de un picior în viitorul apropiat.