Plaja Frangokastello, frangokastello cel mai bun sfat înainte de a vizita

Am decis să vizităm castelul lui Frangokastello cu prietenii. Au făcut o rută de la Rethymno prin Miriokefali (cu o vizită la mănăstirea cu același nume). Cele mai multe impresii au fost primite de pe drum. Vederi frumoase ale Cretei deschise în această călătorie! Serpentina foarte serioasă de la Miriokefala la Frangokastello, nu este sigur că șoferii sunt mai bine să nu meargă așa. Dar nu veți vedea peisaje atât de nebune în alte locuri din Creta. Manastirea din Miriokefali este una dintre cele mai vechi din insula. Cetatea din Frangokastello nu a făcut prea multă impresie, pereții și un turn au fost păstrate. Taxă de intrare 2 € pe persoană

Informații utile 3

# x201c; Plaja obișnuită de nisip # x201d;

Vladfor (45 comentarii)

Nu există nimic special în plajă. Destul de vânt. N-am făcut nicio impresie specială

Informații utile 2

# x201c; Plaja este bună, dar nu ați putut să înoțiți;

Zeliboba (35 de recenzii)

Am ajuns, ca majoritatea turiștilor, de pe țărmul nordic, unde valurile au furios în speranța unei înotări în marea calmă. Iar marea este într-adevăr aici o intrare calmă, ușor înclinată, o plajă frumoasă cu vedere la fortul venețian, sunt șezlonguri.
Dar. aparent, nu a fost ziua noastră. Era un vânt teribil, dar nu de la mare, ci de pe pământ. Și vântul este atât de puternic încât nu purta numai nisip, ci și pietre mici. Șase ani fiica abandoneze imediat o „înot“, sub ploaia de meteoriți, și ne-am dus să caute un golf liniștit.
Sperăm că vom fi din nou aici.

# x201c; Plaja mare # x201d;

# x201c; Cea mai bună plajă pe Creta # x201d;

Aleksandra Y (61 review-uri)

Foarte curată mare de smarald. Datorită benzii de coastă, se încălzește bine. Cel mai pur nisip fin, transformându-se în șindrilă. Un pic cam abrupt, dar chiar și pensionarii germani de la un hotel din apropiere o furtună. Marea specie: oleandere, oregano, crenguțe sub stâncă. Vă recomand.

# x201c; Uimitorul sud al Cretei. # X201d;

Pavel V (62 comentarii)

Totuși, în partea de sud a Cretei - sunt locuri uimitor de frumoase.
O plajă confortabilă cu cele mai pure ape ale Mării Libiei. Foarte aproape de castel, dar. privind dincolo de aceste ruine, a decis.

O plajă confortabilă cu cele mai pure ape ale Mării Libiei. Foarte aproape de castel, dar. dacă ne-am uitat dincolo de aceste ruine, am hotărât să ne limităm doar la contemplarea externă a acestui reper. Pe mal se găsesc taverne minunate. Pregătiți och.vkusno. Vizitele sunt uimitoare.
Mai mult, ne părea că adrenalina nu era suficientă în acea zi, iar drumul spre Rethymnon a fost determinat direct prin munți. Deja m-am uitat la Google Maps și m-am numărat la toate cele 27 de grade. Se întoarce la 180 de grade într-un rând pe un drum montan îngust. Din fericire, mașina nu a eșuat.

# x201c; Nu este o plajă rea # x201d;

zalex1965 (226 de recenzii)

Mai puțin, probabil, această plajă este doar un singur: un nisip destul de fin gri în primul rând, nagrvaetsya foarte mult la soare, și, pe de altă parte, cu toate acestea, un vânt puternic și încearcă să umple toate bunurile pe care le-ați lăsat pe el . De aceea, în timpul vremii recomand să nu vă ofenseze și să faceți șezlonguri.

La petrecere a timpului liber, puteți vizita cetatea. Intrarea nu este scumpă, dar în interior, de fapt, aproape nimic. Numai într-un turn se organizează ceva de genul unei mici expoziții de lucrări ale artiștilor locali, ale fotografilor și ale femeilor de ac. Din partea de sus a turnului se deschide o vedere destul de bună a cartierului, dar nu poate fi numită elegantă.

# x201c; Plaja normală # x201d;

Alena_Butouskaya (182 de recenzii)

Cel mai bun lucru pe această plajă este viziunea asupra castelului. Plaja în sine este normală, dar apa este mai rece, mai rece decât pe coasta de nord a Cretei.