Recenzii despre pisica Vaska și prietenii săi - recreere cu copii

Aceasta a fost prima noastră spectacol cu ​​un copil de 4 ani. Nu am citit încă feedbackul despre SDO, ci pur și simplu am luat bilete pentru ceea ce se întâmpla la Teatrul Obraztsov într-o anumită zi.

Ne-a plăcut foarte mult producția. Un complot memorabil, un joc excelent de actori, frumoase păpuși luminoase charismatice. Într-adevăr, fiecare personaj are propria sa imagine. Au trecut 2.5 ani, iar fiul își mai amintește pisica Vaska și trucurile lui :).

Au fost la joaca cu fiul sau de 4 ani. Voi spune imediat despre sală - nu scaunele, ci scaune simple numerotate. Alături de rândul 3, nu puteți vedea nimic, deoarece pantă începe cu o serie de 5-6, probabil, sau chiar mai mare.
De la distanța de la etapă, vederea este prezentată în mijlocul scenei. Ie este optim să stați pe 1-3 rânduri. Nu înțeleg. atunci când copiii sub vârsta de 2,5 ani sunt adusi la astfel de activitati. Ei strigă, întrebă cu voce tare cine și unde. Părinții în vocea lor încep să explice despre complot, planurile după performanță etc. Ei bine, de ce nu puteți să vă liniștiți copiii și să insuflați niște norme de comportament în zonele comune, considerând că nu interferezi cu ceilalți? În general, spectacolul de sâmbătă a fost extrem de zgomotos, a împiedicat și a distras atenția.

Performanța însăși este puțin plictisitoare. Există momente luminoase de cântece și dialoguri, dar în general leneșe. Artistii din anumite motive nu ascund persoane. Copii mai mari de 5 ani se plictisesc până când încep eroi de cântat sau acționez pe scenă. În timpul spectacolului, artiștii trec de trei ori înainte de scenă, care animă primele rânduri.
Parcela este simplă. Cat Vaska a decis să înlocuiască câinele, dar a fost expusă și scos din casă. Cu el însuși el a convins să părăsească câinele, cocoșul și berbecul. Bunicul sa dus în pădure pentru a le întoarce. O vulpe vicleană și un lup vrea să mănânce un cocoș și un miel.

În hol există un muzeu de păpuși. Este foarte interesant să umbli și să vezi. Mătușii groaznici nu au voie să meargă până la etajul al doilea (piesa se află într-o sală mică de la primul etaj), chiar dacă nu este permisă. Acest lucru a fost neplăcut surprins!
Dar mai degrabă convins persistent să cumpere pentru 40 de ruble. aaplet.

În general, performanța a fost plăcută, dacă nu chiar și copiii mici. Vă recomand să mergeți la copii de la 3 la 6. Un maxim de 7 ani. Atunci este plictisitor și nu este interesant.

Astăzi, acest spectacol a fost vizitat cu o fiică de 3,9 ani. Biletele au fost cumpărate cu o jumătate de oră înainte de spectacol. Ne-am așezat pe primul rând, am văzut totul bine.
Am vizitat muzeul de păpuși înainte de asta. Mi-a plăcut jocul. Fiica mea a râs și a dansat când au cântat cântece. Cel mai mult îi plăcea berbecul. Acum, ea este, de asemenea, în mod constant ca el crede :). Un joc foarte dinamic, vesel și amabil. Multe personaje: bunicul, bunica, pisica, câinele, cocoșul, berbecul, lupul, vulpea, cioara și cucul. Peisaje foarte bune în schimbare. Imitarea zăpezii. Actorii cu păpuși au trecut de trei ori, iar fiica a plăcut foarte mult. Toți băieții de 3 ani sfătuiesc.

Mi-a plăcut jocul. Peisaje frumoase, păpuși minunate, chipuri inteligente de păpușari. Copilul de 4,3 ani ședea cu ușurință întreaga piesă. Cu copii mai mici, au existat probleme: pentru ei, 1 oră și 20 de minute - prea mult, unii au fost forțați să plece. Un joc bun pentru copii fără loțiuni moderne stupide!

Copiii (aproape 3 și 6,6 ani) i-au plăcut în general. Peisajul din joc este foarte frumos. Singurul lucru pe care îl puteți face este să vorbiți mai puțin. Copiii mici se mai obosesc de ele, iar performanța este mică (de la 3 la 7 ani). Cat Vaska este un rogue. Bunicul și Baba îl alungă din casă. Și a fost înșelat să nu meargă singur în pădure, luând cu el un câine, un cocoș și un berbec. În pădure există o vulpe flămândă și un lup. Și, bineînțeles, au fost foarte fericiți să vadă o oaie grasă și un cocoș frumos. Doar pisica și câinele și-au părăsit prietenii, ca un lup și o vulpe. Dar totul se termină bine și toată lumea se întoarce acasă în siguranță și sănătoasă.

Am sosit înainte de spectacol într-o zi de lucru și am cumpărat bilete pentru primul rând. Artiștii sunt chiar înaintea primului lângă păpuși, așa că am salutat cu toții mânerul. Performanța nu este deloc interactivă. Încă o dată convins că Obraztsova - nu este încă teatrul nostru. Nu există atmosferă de confort și iubire pentru copii. Singurul plus pentru noi este locația.

24 mai, în cele din urmă a mers cu fiica sa (3 ani 7 luni) la Teatrul Obraztsova. Ea a ales cu grijă performanța conform recenziilor de pe osd.ru și a ales "Kota Vaska și prietenii săi". Mi-a placut foarte mult - actorii cu sinceritate și cu jocul dăruire, muzicale, distracție, o mulțime de personaje, cântece amuzante, instructive, bine, binele triumfă peste pisica rău și viclean pocăiește și este iertat în unanimitate audiență :) Cadence inteligent miel de intonație foarte similar actorul favorit Erast Garin :) Și, de asemenea, actorii cu păpuși coboară de mai multe ori de pe scenă și trec pe primul rând, întorcându-se spre copii. La finalul audienței au strigat multe "bravo" :)

Performanța cu intermitență, în timpul întreruperii la ora 12. spectatorii au fost eliberați pe stradă pentru a vedea deschiderea celebrului ceas. Adevărat, muzica din ele nu se joacă acum și o casă nu se deschide, dar este încă interesantă!

Biletele au fost luate mai aproape, pentru 250 de ruble. pe rândul 3, cu 30-40 de minute înainte de începerea spectacolului. De asemenea, copilul trebuie să ia un bilet. Ultima oară, în timpul iernii, au vrut să ajungă în libertate, s-au întors la început și nu au existat bilete.

Am mers la Muzeul păpușilor; Naska a cumparat o broasca de mana si o marioneta de marioneta (sunt acolo pentru 200 de ruble sunt diferite).

Numai bufetul este scump - ceaiul pentru 30 de ruble. 50. Punga de cafea cu nuci, fructe uscate, prea 50. Sandvisuri - de la 40 la 100. Cel puțin „Zefiryushki“ un copil de 10 este. Ei bine, ei nu merg la teatru de dragul bufetului, desigur. Deși când mergeți cu un copil, de ce să nu beți cel puțin ceai? În același loc în pește bufet în acvariu, mă întreb. Stăteam lângă aurul.

În general, mi-a plăcut! În curând vom merge din nou (așa cum spune fiica, în același timp vom cumpăra încă o păpușă de păpușă :)).

Au fost în "Kot Vaska" la data de 27.12.05. În același timp și la performanța de Anul Nou. Dulce, foarte drăguță Snow Maiden. Moș Crăciun autentic. Fiul meu (3.5) sa bucurat într-adevăr de ea.

Show-ul în sine mi sa părut puțin prelungit, dar nu sunt un fan al spectacolelor de păpuși ale copiilor :), fiul meu mi-a plăcut foarte mult. Cu plăcere am privit până la capăt și deja am bătut de mai multe ori acțiunea acasă.

Sala este destul de plat, iar pentru copii mici este mai bine să se apropie de loc. Și așa - o păpușă mare, păpușarii sunt vizibile, dar ele sunt foarte fermecător și sunt similare cu personajele lor :) iarna in camera nu fierbinte, pulovere cald mai bine în dulap nu a trecut.

Urmarit sâmbătă 29.01 "Kota Vaska" cu fiul său Max (4 ani) - încă sub impresia! Performanța este frumoasă! Actori tineri, talentați, jucați cu plăcere, păpuși - luminoase, frumoase. Performanța este destinată copiilor de 4-5 ani. Copiii (de la un an la trei) s-au plictisit, au făcut zgomot și i-au împiedicat să se uite. Copilul privi cu atenție, fără distragere. Nu pot decat recomanda acest spectacol tuturor celor care vor sa mearga la Teatrul Obraztsov. Bilete - pentru 200 de ruble (4 rânduri), cumpărate înainte de spectacol.

Fiul meu are 2 ani și 11 luni. Privit cu plăcere, păpuși frumoase, păpușari pot vedea, producție excelentă de sunet, o fântână extraordinară la intrare a legat fiul cu atenție timp de 10 minute.

Sfaturi vin în 30 de minute înainte de începerea (muzeu de păpuși de lucru), în cantină, în timp ce un adult în coada de așteptare, copilul se uită la acvariu cu pesti, lor 6 bucăți).

Prin contra include un număr insuficient de scaune în cantină, în rândurile sala mare, fără a ridica fiul a fost așezat în poala mea (7 serii), și am plătit pentru 2 locuri pentru 150 de ruble. Puteți plăti un loc pentru 150, altul pentru 60 de copii și îl puneți pe genunchi. În caz contrar, cei doi nu pot trece printr-un singur bilet, indiferent de vârstă.

Am mers cu copilul la 3 luni. pe "Cat Vaska". Pe rândul 11, a fost greu de auzit, pentru că actorii lucrau fără microfoane. Din anumite motive, ne-au arătat nu doar niște păpuși, ci și piese ale actorilor, au fost clar vizibile în plină creștere, au ieșit periodic în hol, păstrând păpuși. Copilul a spus că nu-i place, pentru că totul nu este real.