Turtransvoyazh este "experiența mea personală de a călători cu autobuzul în Europa sau - un galop în Europa

Întotdeauna am visat să merg în Europa, dar nu am putut decide asupra țării, am vrut totul imediat. Dar denezhek ca întotdeauna pe tot și deodată nu este suficient.

Așa că alegerea mea a căzut pe un tur de autobuz al Europei. Operatorul de turism Voyage a fost ales ca operator de turism pentru călătorie. Alegerea tururilor pe site este imensă. Criteriile pentru căutare au fost: costul (preț-calitate), numărul de țări, fără călătoria de noapte în autobuz și o condiție obligatorie pentru a vizita orașul Paris. Astfel a fost ales turneul "Cinci capitale", care a inclus o vizită la 5 capitale: Varșovia, Berlin, Paris, Luxemburg și Praga. Plecarea a fost de la Moscova. Întâlnire la gara din Belarus cu un ghid care ne-a însoțit toată călătoria. Apoi am coborât în ​​tren și am mers la Brest. Masina noastră a fost complet umplută cu aceleași autobuze turistice ca noi, călătorind pe diferite rute și de la diferite agenții de turism. În Brest, autobuzul ne aștepta. În timp ce în urma în ghidul tur cu trenul ne-a explicat că la sosirea la Brest grupul nostru ar dori să rulăm în autobuzul nostru mai repede posibil pentru a ajunge la granița cu Polonia, cât mai curând posibil și să nu stea într-o coadă de autobuze. Dar, din întâmplare, autobuzul nostru a plecat ultimul! Autobuzul era confortabil, clasa turistică. Autobuzul avea un televizor, un cazan și o toaletă, care, conform recomandărilor puternice ale șoferilor, pot fi folosite numai în caz de urgență. Locurile din autobuz sunt rezervate în avans la agenția de turism. Locurile noastre erau în spate.

Așa că ne-am familiarizat cu grupul, sub chirpul vesel al ghidului, am ajuns la granița cu Polonia. În timpul trecerii frontierei și vămuire, este necesar să părăsiți autobuzul. Așa cum îmi amintesc acum ... a fost dimineața devreme, este rece și într-un fel a devenit dank. Vamale am trecut cam o oră după 3 ani, fără aventură. Pe teritoriul vamal era un magazin cu bunuri din Belarus, unde ne-am împrospătat.

Apoi drumul nostru a urmat teritoriul Poloniei la Varșovia. Drumurile din Europa sunt foarte bune și există ceva de văzut în afara ferestrei. case frumoase, bine îngrijite, morile de vânt și câmpurile de rapiță înflorite. La fiecare 2-3 ore autobuzul oprește la stația de benzină timp de 20-30 de minute. La toate stațiile de benzină există o toaletă (curată) și o cafenea sau, în cazurile extreme, un magazin unde puteți cumpăra hamburgeri, salate, cafea, înghețată și așa mai departe. Există, de asemenea, locuri de fumat la benzinării. Pentru o oprire mai completă a alimentelor la cafenea. De obicei, cafeaua a avut deja un aranjament cu un ghid care ne-a intrebat ce vrem sa mancam si facem comanda in avans. Deci, la sosire am fost deja în așteptare cu mese gata și o mulțime de timp pentru alimente nu a fost cheltuit. De asemenea, pe teritoriul Poloniei pe drum este un magazin de produse poloneze, care, la recomandarea unui ghid am zatarilis cârnați, sucuri, vodami..na majoritatea călătoriei. Apropo, de exemplu, puteți lăsa apă și sucuri într-un autobuz pentru noapte și nu-l duceți cu dvs.

Majoritatea hotelurilor erau pe drum sau în suburbii. Am ajuns acolo târziu noaptea, obosit și, teoretic, nu am văzut nimic în jur. Camerele au fost întotdeauna bune, curate, sănătoase, așa cum a fost anunțat în prealabil de către hotelurile de turism de 3 stele. Rețineți că 3 stele europene nu sunt turcești 3 stele, dar mult mai bine. Din experiență, spun că, cu o nevoie de a lua un reboiler la același hotel pentru a bea ceai sau fidea bea. Hotelul nu are puterea să nu meargă, de exemplu, la bar pentru a avea o mușcătură, în unele hoteluri sunt doar închise noaptea târziu, iar la unele prețuri mușcă. Aici, cu ciorchinele noastre, fripturile și cârnații delicioși cumpărați în Polonia și, bineînțeles, brandy, au venit la îndemână.

Dimineața, creșterea este întotdeauna devreme, mic dejun la hotel. Mic dejun 90% bufet - foarte divers, așa că am mâncat acolo atât de strâns încât uneori am ratat prânzul.

Prin modul în care vreau să observ că în excursii cu autobuzul mai mult de jumătate din pensionari. Vreau să spun pe baza feedback-ului meu. că a fost una dintre cele mai bune călătorii ale mele. Cred că aș putea merge din nou într-o altă direcție. Apropo, m-am îndrăgostit de Praga atât de mult încât m-am întors acolo de câteva ori! După ce vin acasă o lună, în capul meu mi-au sunat melodii franceze. care sună non-stop pe carabicul din Paris. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să scrieți cu plăcere!

1.Samoe, desigur, cel mai important lucru ca în orice călătorie este DOCUMENTELE (pașaport rusesc, pașaport, documente pentru tur, bani)

2. Este necesar să luați o valiză mică și o pungă de sport. Valiza este convenabil să se rostogolească în jurul hotelurilor, iar pentru autobuz este nevoie de o pungă de sport, deoarece atunci când călătoriți și în orașe este interzisă obținerea unei valize din compartimentul pentru bagaje. Deci, trebuie să decideți imediat ce aveți nevoie în autobuz.

3. Am pus într-o geantă de sport: cupa, desert lingura (este posibil să se mănânce supă și zahăr în amestec de ceai), un cuțit în sac, servetele umede, apa, ceai, cafea, biscuiți care nu se fărâmițează, afumate, taitei instant, șosete (la prima ocazie trebuie descălțați-vă la picior de odihnă), un gât gonflabil perna de muls (nu îndoială un lucru foarte necesar, este posibil în cazul în care pentru a cumpăra de pe pista), un mare furat (o iau întotdeauna, deoarece acestea pot găsi adăpost de frig, caldura , ploaie, pat sub fund, de asemenea, mi-ar place să adorm adormi oh ..) comprimate necesare, păr guma, ochelari de soare, un blocnotes și stilou (pe modul în care ghidul spune o mulțime, unele lucruri a trebuit să înregistreze), desigur, gadget-uri și căști, cartea (eu nu vin personal la îndemână).

4 Boiler, pentru a putea bea ceai sau fidea.

6. Asigurați-vă că luați pantofi confortabili, deoarece mersul pe jos este într-adevăr mult și în majoritatea orașelor europene din piața centrală sunt pavate cu pietricele.

7. Lucrurile iau un minim, este mai bine pe principiul de varză, pot fi eliminate sau puse pe un lucru, pentru că așa se întâmplă că pentru o jumătate de zi nu au acces la autobuz și nu există nici un loc pentru a schimba hainele, dacă este necesar.

8. Asigurați-vă că aduceți un fir și un ac.

9. Pentru aprovizionarea săpunului, cumpărați mici sticle mici pentru a ocupa cât mai puțin spațiu posibil! Nu uitați să nu luați măști de păr, măști de față etc. cu dvs. Ei bine, nu va fi pentru toate acestea nu aveți puterea de a nu dorința! Credeți-mă 2 săptămâni fără asta puteți face fără.

10. Puteți lua o umbrelă. mici. în Europa ele sunt scumpe.

11. Banii pe care i-am luat în numerar în $, luăm pretutindeni, dar de exemplu în Paris mai mult în cursul $ și pentru un curs ciudat. Există ATM-uri, dar nu peste tot, iar procentul de retragere este necunoscut.

12. Geanta doamnelor ar trebui să fie confortabilă, peste umăr sau un rucsac.

13. De asemenea, este necesar să luați o pălărie pentru vară!

14. CORK pentru vin! Am cumpărat vin la Paris pentru a bea vin pe Champs Elysees și nu există nici un tirbușon, în magazinele de vinuri am fost refuzate să-l deschidem. Cred că îl puteți găsi în vânzare. mici, nu scumpe. astfel încât să puteți lăsa acolo!

Și cel mai important sfat! Luați cu dvs. cât mai puțin bagaje, pentru că în Europa doriți absolut totul! Iar valizele sunt foarte grele. Noi, de exemplu, a trebuit să ne întoarcem de la Moscova cu trenul nostru, în general, avem aceste valize în metrou, hoteluri și trenuri doar groază!

Sper că sfatul meu te-a ajutat!