Tunelul Didina

Pentru mult timp, am vrut să merg acolo, dar nu am putut. Apoi m-am decis - luați-vă în mână, o cârpă și în fiecare weekend (bine, cel puțin o jumătate de zi liberă), vizitați un loc interesant din apropiere (sau nu foarte aproape).

Ca de divertisment și auto-educație =) În cele din urmă, Padzherik a luat, de asemenea, pentru astfel de excursii aici, astfel încât să nu stea și să nu se întoarcă acasă la sfârșit de săptămână la calculator ...

1. pe trenul Ekaterinburg - Druzhinino. Trebuie să mergi la stația "1590 km". Mergând la stație, trebuie să mergeți în jos, să mergeți prin sat până la terasamentul fostei căi ferate și să o întoarceți pe dreapta. De la oprirea trenului la tunel în acest fel, doar câteva sute de metri (dar trenul nu este metoda noastră, și am vrut să preser paderik).

2. Poți ajunge prin Revda. Un drum asfaltat este așezat din oraș în satul Gusevka. Și Gusevok, de asemenea, doi - unul după altul. La sfârșitul celui de-al doilea, vizavi de stația de autobuz (caramida și foarte vizibilă), există un viraj spre dreapta. În continuare se începe un pic de asfalt și grundul. Și pe un grund de kilometri 14 până la oprire. În cazuri extreme, localul (Gusev) poate fi întrebat.
(Am gasit si acest drum pe harta orasului Revda si am decis ca este intr-un fel departe).

3. Potrivit tractului Moscova. Du-te în direcția Perm, conduceți prin satul Khomutovka (semnul va fi), apoi câteva km mai mult. Aici este necesar să se uite atent la barele cu un killometrazha pointer, dreapta - 304 de metri prin 500 - otvorotok spre stânga în pădure, se întoarcă, și apoi aproape tot timpul potrivit.
(aici este - un mod minunat, am crezut ...)

Tunelul Didina

În dimineața aceasta a încărcat o ploaie, dar vremea pare să fie ajustată. Mi-a fost plictisitor să merg singură, mi-am sunat pe vărul meu (era doar în vacanță în Ekb, ceea ce a fost foarte reușit pentru mine) și ne-am mutat.
Inet nu mint, după coloana cu inscripția 304 și adevărul era un grup mic lăsat la munte.
Pe munte, se pare că apa curgea, astfel că înălțimea a fost tăiată de albia râurilor și era nevătămată. Deși, în principiu, a fost destul de simplă. Am traversat LEPK (pe hartă este aproximativ în mijlocul căii).

Tunelul Didina

Dar apoi a fost mai interesant. Mai departe drumul nostru a încercat să se împartă tot timpul la stânga, la dreapta sau merge undeva în lateral.
"Drumul principal" trecea destul de normal, dar ramurile erau teribile - o pista îngusta (pe o masina) cu apa in mijloc. Și drumul - numai înainte (bine înapoi este mult mai greu să merg ...).
Am început ușor să copleșească îndoială - Padzherik să se scurgă shosseyke viață chinuită (am luat împreună cu un set de anvelope de iarnă cu cumpărare), celular - mut (sau cel puțin meu „motiv“ nu se prinde), oamenii, de asemenea, nu au fost observate ...
În general, un pic pierdut și plimbare prin pădure, am văzut aici este o astfel de imagine minunată. Lăudatul și razele bune au scris =))

Tunelul Didina

O privire tristă a fost observată nu numai de sora mea. De asemenea, el a fost interesat de furtul de porumb cu câțiva băieți. Desigur, nu au putut trece. Dar ei ar putea contempla cum Annie arunca un baston într-o baltă.

Când se întoarse, apoi aproape țipat în surpriză (bine, cel puțin nu țipă, și apoi să fie doar incomod pentru a lucra - fata psihic, cu un băț într-un bazin, țipând în pădure cu apariția industriei de automobile sovietice).

În general, ne-au arătat calea.
Pe bune - era necesar să părăsească mașina în apropierea căii ferate și a picioarelor (probabil că există aproximativ 500 de metri) pentru a ajunge în tunel.
Am ajuns la ea. Dar a fost înfricoșător - pista - pista, adâncă și cu apă. Și noroiul este murdar. Shosseika imediat zamylilas, transformându-se în slicks =))
Și pe un drum mai convenabil (cel care se află în descrierea de la Ineta "drept și nicăieri pentru a opri") - a condus pe cineva foarte mare și a creat-o pe nafig. =))