Arabat arrow 2018

O campanie pe săgeata Arabatsky din Kharkov poate fi făcută și pe biciclete. În general, săgeata Arabatskaya este un izmir de nisip între două mări, Marea Azov și Sivash. Până la jumătate sunt populate, ceea ce este convenabil pentru turiști. apă, comunicații, magazine, alimente și așa mai departe. Drumul prin săgeata Arabatsky trece de-a lungul țărmului-plajă, cu o lungime de 120 km! Ultimul sat capete mici de civilizație și începe o stepă sălbatică „striat“ drumuri, care conduc toate într-un singur loc) striate aceste drumuri pot fi numite o intindere, deoarece acoperirea pe care le au ca o cruce-ardezie de nisip în vrac (coquina), că călătoria se transformă într-o extremă atracție) nu pentru cei slabi. Deși această stepă, la prima vedere, arata ca un (și, uneori, nu numai la soare) desert coapte la soare, dar, de fapt, este destul de dens populate de țânțari, crawl, sari, a alerga, zbura de locuitori.

Arabat arrow 2014

găsit deja mort, este suficient, trebuie să fii atent cu ei))

Și astfel, luăm un bilet de tren spre stația Novoalekseevka. La stație, totul este ca de obicei, dar poate fi necesar ca dirijorul să explice că bicicletele sunt transportate în tren fără primirea bagajei. Bicicletele sunt mai bine ambalate în saci și fără roata din față pe cel de-al treilea raft. Trenul ajunge la ora 4 dimineața, dar aici. Faptul că Novoalekseevka, aceasta este o stație de Crimeea extremă înainte de graniță și de aici pograntsy remarcat în baza de date a cetățenilor care trec frontiera, și chiar unii oameni în negru verificat bagajul. Dar nimic, avem propriul nostru traseu. cu o întârziere de o oră am ajuns la stația Novoalekseevka.

Este plin de arme militare. dar totul era calm, soldații au venit să ceară, să vorbească, s-au despărțit. Există un chioșc cu ceai la stație, suntem acolo tot timpul de realimentare)

Arabat arrow 2014

Colectăm transportul, împachetează și mergem spre Genichesk. Drumul este unul și este greu să ne pierdem, traversăm ruta Kharkiv-Simferopol care merge mai departe. În Genichesk există magazine, orașul este o stațiune, magazine deschise devreme. În centru există un bar sportiv, este aproape de supermarketul din centru, arată ca o clădire din lemn. Bucătăria este decentă, prețurile sunt democratice, există bere. răcoros)), dar se deschide puțin mai târziu. În general, vă recomand să completați prevederile și ceea ce a fost uitat de acasă. La 800 de metri de centrul plajei, există și o gustare acolo în timpul verii.

Dacă ați ajuns în centru, apoi mergeți la săgeata Arabatsky pe care ați călătorit-o de la un kilometru, este pe ring. Ne întoarcem la turnul bazarului cu tauri) Plecăm de la Genichesk și vedem primul punct de control, nu a fost oprit de toți, nu era o coadă. pe fotografie reacționează neprietenos, mergem mai departe.

În spatele podului există primul loc pentru înot, este pe dreapta. există un canal și o apă de mare curată și caldă. Această procedură va da veselie într-o zi fierbinte pe o bicicletă.

Arabat arrow 2014

Și așa, mergem mai departe.

drumul spre beton este normal, nu există aproape niciun coborâre și se ridică aici, este încă dimineața și căldura nu vine, de preferință să nu coboare tempo-ul și să ajungă la o mică distanță. de-a lungul drumului vor fi mai multe bazare și puncte de vânzare cu amănuntul unde puteți să vă împrospătați și să ridicați calorii sensibile.

Prima oprire la izvorul cald, aceasta este între Schastlivtsevo și Strelkov. Există fast-food, băuturi, o bere rece și un robinet cu apă în bazar, apa este destul de potabilă, arteziană

Arabat arrow 2014

improspatat, bere rece acum)

toate. trebuie să mergem înainte de traseu. aici deja în tot zvon despre posturile de bloc și biciclete locale despre ele. dar nimeni nu poate explica exact unde sunt exact și ce fel de regim există. Adică, acum suntem întrebați)) Scopul nostru este de a găsi un punct de control, a se vedea dacă poți trece că, pentru a face acest lucru, uita-te la terenul și să încerce să treacă pe la centrul de recreere „roller“, mulți dintre ei cunoscut sub numele de ferma de struți prin ea. Există apă, o cafenea, o cantină, o bere, o vodcă, o locuință, o comunicare și chiar reparații minore.

Mergem mai departe. Sezonul anului, sfârșitul lunii mai, nu este încă prea fierbinte și nu toate verdele sunt arse în stepă, iar unele chiar înfloresc.

Arabat arrow 2014

Excelent drum, betonka aici nu peste tot) este ambalat doar la pușca, apoi. test suplimentar de supraviețuire). În infanterie este necesară alimentarea aprovizionării cu apă și provizii, aici se termină civilizația. Mai mult kilometri vi se va da mult mai greu. Viteza va scădea de aproximativ trei ori și tot timpul va trebui să aleagă nu cel mai rău număr.

De data aceasta am decis să ne oprim la Strelkov, pentru că speranțele călătoriei prin punctul de control erau minime, în acest sens am fost convins de fiecare locuitor local. și zvonurile că soldații iau tocană de la turiști)

Și așa, în satul de turiști nu a fost încă în acest an și nu toate camerele au fost gata să primească oaspeți.

Arabat arrow 2014

prețurile locuințelor de la 50 UAH. în sezon vor crește probabil oarecum. Ne-am oprit într-o curte îngrijită și bine îngrijită cu un magazin) Gazdele prietenoși au aranjat o recepție normală.

tot ce este necesar aici este. duș, cameră, bucătărie, o curte spațioasă, o masă în exterior, în curte a construit chiar o fântână) piața este la două minute distanță, există fructe și legume proaspete.

Mai mult prânz și recunoașterea situației, suntem interesați de punctul de control.

Și astfel, au alimentat proviziile de șoim și s-au înviorat în mod corespunzător, berea rece a răcit. o odihnă mică. începutul seara. Călătoria către punctul de control a fost amânată până mâine. Conform estimărilor noastre, înainte de blocarea drumului mergem un alt kilometru 7. și aș vrea să ajung acolo pe o ușoară. Mâine alegerile prezidențiale și am vrut să mă uit în jur în sat.

Arabat arrow 2014

Ei au înconjurat satul în întuneric, au luat o bere și au mers la plajă. Era destul de cald. Komarov a fost surprinzător de mic și nu au făcut țânțari deloc. După întunericul de-a lungul săgeții, au devenit vizibile obstacole strălucitoare. și aveau de asemenea o lumină de lumină foarte puternică acolo unde puteau să lumineze kilometri cu 10. Cel puțin atunci când l-au întors spre pușcă pe plajă noaptea, a devenit mult mai ușoară. Periodic, rachetele de rachete au decolat. În general, am vrut să trecem prin Valkos și toate lacurile, dar ceea ce am văzut m-au făcut să mă îndoiesc de realitatea planului.

Duminica dimineții era caldă și însorită. Ne-am dus la bazar pentru mâncare proaspătă și nu am uitat să ne uităm la secția de votare, este la colț. Încălcările nu sunt observate)

În timpul micului dejun dimineața următoare, armura a călătorit în lateralul avanpostului și nu unul. a hotărât să nu se grăbească și pe plămâni, să călărească un alt drum bun) și a condus spre un izvor fierbinte. pentru a regla cadența cu o bere rece. vremea buna este permisa. marea era deja caldă. comandă.

Întors pe un alt drum

și astfel a decis să notăm usturoiul.

deschiderea unor noi căi

Arabat arrow 2014

și sa dus la avanpost. beneficiul vremii a fost excelent.

În spatele puștii a început un "drum grozav" sub forma unei plăci de spălat din nisip. Viteză medie redusă, dar nu interferează cu odihna. Pe drum, am descoperit o nouă construcție în acest proces. este deja mai aproape de bazele de recreere din partea lui Sivash.

Distant de la kilometrajul de pușcă, la 7 la orizont, se părea o construcție la scară largă, sub forma unei mormane de nisip, pungi de nisip, lacune. se apropie de o privire mai apropiată și de o tehnică. Amplasamentul în sine a fost localizat chiar în fața acelor centre de recreere care se află în fața uzinei de procesare a gazului din Chernomorneftegaz. În cazul în care prima bază a fost încă oarecum posibilă de a intra, atunci următoarea (doar cea pe care există un magazin și o cafenea) părea deja problematică.

avanpost fortificat te serios, 4 pin nostru cu vedere uitat rezervor normale săpate în pământ, așa cum ar trebui să fie mitraliere, arma anti-aeronave un pic mai departe pentru ținte aeriene, vehicule blindate, KAMAZ. În general, speranța de a conduce se topea în fața ochilor mei. La bariera însăși am fost întâmpinați de militari înarmați, fără ospitalitate specială, dar nu cu baionete. A cerut imediat să prezinte documente și să înregistreze date privind pașapoartele. Balakali, sunt mai ales pe podul râului. Servitorii glumit, dar întrebările au fost răsplătite cu răbdare, nu au dat secrete) Am reușit să aflăm că nu putem trece prin plajă, pentru că și acolo este păzit. De la Sivash nu este sfătuit să bea, spun că există vergeturi. Nu știu sau glumesc. dar nu a vrut să verifice. acolo totul este vizibil și lăstari, fără opțiuni. Pe timp de noapte, iluminat de o proiecție și rachete iluminate. Marea este blocată de bărci, nici pescarii, nici turiștii nu sunt permise. În general, granița se află la castel.

Întrebat cum să ajungă acolo, au spus că nu există un punct de trecere a frontierei și că nu puteți merge. Pentru ca am fost acolo prin intermediul avanpostului au ratat mai mulți oameni cu o mașină. aceștia sunt niște lucrători care au fost adăugați pe lista autorizată. Dacă există o astfel de nevoie de a călători, trebuie să vă întâlniți cu capul avanpostului și să treceți prin întreaga procedură. Mă îndoiesc că turiștii vor fi interesați să se odihnească lângă o astfel de cantitate de echipament militar și fără un singur adăpost.

Până când am scăpat din apă potabilă. Apoi am decis să refacem consumabilele, întrebând servitorii, unde puteți să colectați apă? Ca răspuns, refuzul. nu putem. dar trebuie să plătim un omagiu, talerul ne-a oferit din aprovizionarea sa personală de apă îmbuteliată cu bulbash. Mulțumesc și pe asta.

La puțin distanță de avanpost, au făcut câteva fotografii cu o panoramă a avanpostului, este necesar să-i mulțumim pe cititorii acestui raport), dar nu a fost acolo. Am fost pictate, imediat urmate de echipa "stand" și mișcarea în direcția noastră. în general, a fost de acord să ștergeți fotografiile realizate. deoarece este dificil să refuzați o persoană cu o mașină automată pentru a șterge fotografii ale punctului de control.

Iată o fotografie cu locația exactă a avanpostului ucrainean. Cele două piese ale acestora la o distanță de aproximativ 100 de metri, vecinul privește spre regiunea Herson, departe de coasta Crimeei.

Arabat arrow 2014

Cercul din fotografie este un crater dintr-un puț inundat, lângă o fermă cu gaze.

A fost deja seara, iar noi intenționăm și să vizităm plaja. Ei s-au întors. În general, nu suntem foarte supărați, marea este aproape, vremea. O asemenea evoluție a evenimentelor pe care le-am prevăzut.

După ce au plecat pe o plajă de kilometri în trei de la un avanpost, au descoperit urme ale unui transportor blindat. și nu unul, se pare că băieții bătrâni s-au înghesuit, testarea permeabilității tehnologiei. Simplul fapt al unei astfel de oportunități va fi în special "plăcut" pentru turiști, iubitori de a desfășura un oraș de corturi de-a lungul plajei.

Arabat arrow 2014

în următoarea serie vom descrie condițiile de trai din Strelkov.