Skillet, oameni, recenzii

Membrii grupului: John Cooper (voce de bas.) și soția lui Korey Cooper (clape, backing vocals ritm chitara ..) și Jen Ledger (tobe backing vocals.), Seth Morrison (chitară plumb). Timp de 17 ani, componența grupului sa schimbat de mai multe ori. John Cooper este singurul membru al grupului original. Concerte și înregistrări sunt adesea invitați muzicieni independenți.

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

Nu există proprietăți stabilite cu acest muzician în orașul Music

Am căutat muzică pe Internet și am găsit un grup de rock Skillet curios, muzica lor este puternică, descoperită, memorabilă, dând energie și condus. Cântece preferate: Bolnav de ea, Monster Hero, Trezeste-te si vii. În acest moment, se așteaptă lansarea celui de-al nouălea album, multe premii. Compoziția grupului sa schimbat timp de 17 ani, existența colectivului este poziționată ca o bandă rock creștină, titlul fiind tradus ca o tigaie. Benzi de rock obișnuite cântă despre crime sau violență, ceva brutal și tu ești grupul care cântă despre altceva despre bine despre lucruri importante. Mi-a plăcut traducerea piesei Ce cred eu - ceea ce cred: crezi în ceva, voi trăi și mori pentru tine.

În primele albume am descoperit diferite stiluri muzicale, nu doar rock, am înțeles de ce tigaia este un amestec de stiluri.

eroii mei.

Îmi place această bandă! Este una dintre favoritele mele! Melodiile pe care le au sunt foarte pline de viață și muzica este bună. Cunosc chiar și câteva din cântecele lor, chiar dacă sunt în limba engleză. Fanatea pe ele nu cu mult timp în urmă - de la începutul studiilor la institut. Au auzit cântecul lor Hero și s-au grabit. La începutul primului an au venit în oraș cu un concert, dar apoi a fost prea ocupată studiind. Tu ar sti ca acum regret că nu am mers la concert :( Acum sunt gata să fac tot ce este nevoie pentru a ajunge la concertul lor, chiar mai mult -., Este una dintre obsesiile mele, care este visul meu.