Recenzii ale seriei Luther (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Idris Elba a apărut după seria "Ascultarea" numai în mai multe proiecte, dar nu și în cele unde își arăta potențialul. Și acum, în zori, a apărut o nouă oportunitate pentru Luther. Luther îmi aduce aminte de Dexter, care a susținut de asemenea că unii infractori nu ar trebui să fie în închisoare. Nu sunt suficiente și trebuie să moară. Și deja în prima serie scade unul din acoperișul clădirii. Ca orice detectiv bun, Luther are o minte bună, atenție, abordare nestandard, răbdare și stabilitate morală. Observă cele mai mici detalii și știe cum să le folosească corect. Luther este un personaj ambiguu. Fiind gardianul legii, el o încălcă în mod sistematic. Nu se uită la reguli și uneori creează gunoi. Idris a jucat foarte demn (foarte, foarte). A amestecat în această atmosferă de întuneric și, desigur, a devenit principalul său rol. Linia de complot a lui Luther și singurul său prieten, care a trimis câțiva oameni în lumea următoare, Ellis, este destul de interesant. Are ceva special, pentru că aceste două personaje nu pot fi împreună, dar ceva magic le atrage pe ele. Să rezumăm. Avem un actor de primă clasă, un personaj interesant gândit, subtilități psihologice, o prezentare pe farfurie originală, o minunată operă de cameră și o muzică excelentă. A se vedea? Da.

Proshmandovka Zoe și soțul ei au aruncat atunci când el are o problemă, atunci se schimbă iubitul și apoi se aruncă. Și ce Istericul, cuvintele ei nu a spus nimic și nu a cerut, și când să îndemne arma, așa că într-o formă de bătaie a început, ea se aruncă sub butoi. Din fericire, selecția naturală, de multe ori astfel de exterminate imediat. Nu-mi pare rău pentru ea. Deși vneshke și drăguț, dar vybesit oricine.) Prin modul în care Iuda negritosku luat prea perfect, publicul exact cauzele ostilitate lipsite de ambiguitate) În general, aproape toate femeile care înconjoară personajul principal a fost, evident ghinion) Ei bine, cu excepția faptului că sociopat, asta este într-adevăr cool, deși nu frumoasă

Am crezut că va fi o altă serie de detectivi în masă, dar am făcut o greșeală și am privit cu plăcere toate cele 4 sezoane! De mult timp seriile nu au fost ținute în suspans cum ar fi acesta! Este păcat că sa terminat!

Recenzii pentru seria Luther (2010)

Mi-a plăcut cu adevărat această serie. Pare a fi un alt detectiv, dar este încă interesant și intră. Nu este gândirea standard a lui Luther și rețeaua de evenimente care sunt interesante. Ceva ca un sherlock, dar diferit. Este păcat că nu există multe episoade și anotimpuri, dar apoi începeți să vă implicați și sfârșitul seriei. Sper că în viitor vor fi seriale similare pentru a face mai mult, și nu pentru a rupe pe jumătate și să lase o datorie de ignoranță.

Mă îngrozește, această femeie de detectiv neagră, ar fi dat o față. serii se răcească

Desigur, acest lucru nu este un "detectiv real", dar nu este chiar un lucru rău.

de câte ori îmi spun "nu citiți comentariy înainte de a începe să vizionați spectacolul" și de fiecare dată când nu reușesc această misiune. Am crezut că această serie nu ar funcționa și ce? vasche este excelent. Nu este Santa Barbara, departe. Tensiunea celui de-al treilea sezon este în cele din urmă răcoroasă. În fiecare an, sunt investigate 2 cazuri și istoria personală a oamenilor merge groaznic și vă rog să notați o poveste destul de interesantă. Dar, așa cum se spune, gustul și culoarea. Pentru mine nu este trist, îmi place.

Un detectiv normal, totul este scris în genul: Drama, Crime. așa că mă uit și nu vă faceți griji.

Recenzii pentru seria Luther (2010)

Având comentarii citit a fost în speranța pentru un spectacol bun, dar „dormit“ 1 sezon că ceva mi-a spus că fanii fanilor din seria Santo - Barbale sau Beverly Hills 90210. îmi amintesc 15 de minute de fiecare sezon seria 1, este pentru cele 15 minute pe care dektivnye restul protagonistului experiențele sale o problemă care este murdară cu lichid vâscos verde din nas. Cu același succes, "Flash" poate fi numit detectiv mego. Detectivul nu este seria în care rolul principal este poliția. „Bones“ Detective, „elementar“ Detectiv, dar există, de asemenea, o linie principală reflectă personajele, dar este nevoie de doar 15 minute fiecare serie totul altceva este un detectiv, apoi într-versa

Recenzii pentru seria Luther (2010)