Pestera emine-bair-hosar descriere harta fotografie cum sa ajungi de la coordonatele de preturi rutele de mers pe jos, excursii

Descriere Pestera "Emine-Bair-Khosar"

Informații utile

Cum ajungeți cu transportul privat de la Evpatoria, Simferopol:

Urmați traseul Evpatoria-Simferopol P25.

În zona satului Ukorne, virați la dreapta și urmați H05 pe drumul de by-pass. Mergeți la stânga, apoi la dreapta și urmați de-a lungul st. Kievskaya / M18. În cerc, luați a doua ieșire pe M18.

În cerc, luați a doua ieșire, apoi a treia și continuați de-a lungul Vernadsky Prospect / M18.

Apoi, după oprirea pe autostrada Y105, urmați direcția drumului spre furculiță cu semnul "Zarechnoe", "Pestera de marmură".

La furculita, la dreapta si urmati 7 km, dupa o. Marmura virați la stânga și urmați drumul abrupt abrupt de aproximativ 1 km, până la furculița cu semne pentru Pestera de marmură și peștera Emine-Bair-Khosar.

Apoi urmați semnele. Pestera de marmură va fi chiar de la tine.

Distanța pe traseul Evpatoria-Emine-Bair-Khasar este de 105 km, durata călătoriei este de aproximativ 2 ore.

Distanța pe traseul Simferopol-Emine-Bair-Khasar este de 33 km, durata călătoriei este de aproximativ o oră.

Cum ajungeți cu autobuzul de la Evpatoria:

La stația de autobuz, luați un autobuz sau un autobuz "Evpatoria-Simferopol" și urmați la oprirea gării din Simferopol.

Cum ajungeți cu autobuzul de la Simferopol:

De la gară, autobuzele se îndreaptă spre sat. Redwood și Marmură. Apoi, trebuie să mergeți la 8 km, de-a lungul liniei de înaltă tensiune (prin carieră). Dacă sunteți norocos, veți putea să negociați cu comercianții privați locali și să vă duceți cu mașina direct la intrarea în peșteră