O excursie la patria tatălui meu

Am decis să mergem la Olekmensky ulus (district), s.Innyakh. Compoziția unui astfel de câine Prado este în părinți și noi (eu, fratele meu și vărul meu) pe Hummer. Ar fi mai corect să numim echipajele))). Nu este prezent drumul rotund din jurul anului Yakutsk-Olekminsk (centrul cartierului), pe râul Lena există doar un drum de iarnă. Distanța de la Yakutsk la Olekminsk este de 650 km, iar alte 150 până la satul Yinnak. Starea drumului nu era cunoscută, dar, după cum sa dovedit, drumul a fost oribil. Nu este chiar un drum, ci o direcție)

Am părăsit Yakutsk la 6:00 dimineața. Înainte de a g.Pokrovsk (80 km de Yakutsk), asfaltare și stare bună (bun pentru Iakutia). Mai departe de asfalt Pokrovsk, să-l spun ușor) nu este în cea mai bună condiție. Ajungem la satul Bulganniteh (112 km de Yakutsk) și mergem în jos până la râu. Apoi m-am gândit că drumul pe gheață ar fi neted și neted. Cât am greșit. Drumul, de cele mai multe ori, trece de-a lungul gheții înghețate sparte și țărm stâncos, tremurând doar teribil, dar vederea din fereastră este niviruet)))

Astfel de secțiuni plate ale drumului sunt foarte rare și scurte

O excursie la patria tatălui meu

Apoi, drumul merge de-a lungul țărmului ... vederi place) stâncă drept întinderi râului ratat Lena plecat. Era imposibil sa fotografiez, sa scuturat violent) Nu am vrut sa ne oprim, ne-am gandit in curand ca va merge un drum bun ... Naiv ... Cat de gresit am fost). Pe gheață, drumul merge în valuri ... Sensul este că râul a înghețat instantaneu în timp de emoție, la fel ca în filmul "Ziua de după Mâine". Când drumul se duce pe țărm, există noroi înghețat, coline, gropi și cel mai rău - acesta este ecartamentul sub UAZ, care este întotdeauna aruncat. Aici mergem ceva de genul: În fața tatălui, alături de mine. Este păcat că, aproximativ 5 ore mai târziu, am ajuns în satul Sinsk (aproximativ 200 km de Yakutsk). Stăm la cină, mă plâng de drum și sugerez să merg mai repede pe secțiuni scurte ale drumului plat, iar pe cei răi chiar mai încet. Cu mine, am avut două cutii de benzină de 25 de litri, de la "SakhaNefteGasSbyt". Astfel, aceste bidoane din fabrică (cele din plastic) au fost umflate și la un moment dat o scurgere a început să curgă prin supapa de suprapresiune). Voiam să le scot mai puțin. Gândul și tatăl au decis))) merge așa cum va fi)))

Tot drumul spre fratele era dormit pe bancheta din spate, iar când m-am trezit fuma țigările)))) În prezent, înainte de a pleca a uitat să cumpere. Vărul, care trebuia să fie ofițerul de asalt și fotograful, dormea ​​și dormea. Vobshchem lasă-mă pe frați ... următoarea călătorie pe care nu o voi lua) Soția mea nu a fost demisă de la muncă, pe care am regretat-o ​​mai târziu ... A merge într-o mașină cu două frumusețe de dormit este cu adevărat plictisitoare.

Prin același mod „perfect“ am ajuns la s.Sanyyahtah (+ -400 km de la Yakutsk), în cazul în care ne-am așteptat realimentare. Mai precis realimentare tată de așteptare pentru a pradike, iar eu cu 50 de litri de benzină „excelent“ de la SMGS))) Dar nu este atât de ușor ... Dopurile de pe cutii nu scoateți fără ajutor și deschidere klaponom suprapresiune ... Așa cum am pur și simplu nu am încercat, nu că doar o cheie de gaz, dar nu era cu el. A trebuit să taie dopurile de pe cutii de conserve și după ce le-am realimentat, cutii, aruncați. În salon nu poți mirosi, ei vor mirosi. Asta SMGS vinde benz pe 66R per litru canistra, care nu este deschis. La ieșirea din sat vom vizita magazinul care ar fi fratele cumpărat în cele din urmă țigări) Achizițiile și ambii frați, a merge la culcare pe.
Speranța pentru îmbunătățirea drumului a decedat un kilometru de 100 înapoi. Să mergem ... ce va fi, va fi)))
Pe râul Marha, prin care ne urmărește drumul, semiremorca a eșuat (fotografia nu ... fotograful a adormit) ... a căzut de-a lungul părții laterale și a blocat drumul ... a trebuit să trec prin ocol.

Există încă un râu care nu îngheață (numele a uitat) ... Am decis să mergem prin ea. Tatăl meu a fost primul ... am coborât în ​​el, dar nu pot pleca ... Am încercat să aterizez cu o cincime pe țărm. Nu mă liniștesc ... de la prima încercare pe care o chem. Pe drumul înapoi, tatăl meu a făcut o ocolire și am trecut prin ea. Și să faci bine pradik pe zăpadă, dar cu un ciocan nu poate fi comparat. Pe drum, am tras oaza, care stătea în zăpadă, iar în timp ce falalul prins știa că ummerul mănâncă 1 l pe 1 km)))

O excursie la patria tatălui meu

După 12 ore de drum, când Olekminsk este deja pe drum, un alt Kung, Kung a eșuat pe un alt râu) Și din nou să caute o ocolire ... Și după 15 ore ne aflăm la Olekminsk)))

Vizitarea Sani

Fotograf trezit, dar în acest întuneric pentru a fotografia nu este într-adevăr) ultima 150 km ne conduce rapid ... rutier în raport cu primul segment al căii, doar o mare) La sosire, ochii au fost de închidere și nu umyvshms și ceai fără să bea eu nu taie în jos)

Dimineața mătușa poezali la club, e zav.kluba))) Și în timp ce am așteptat-o ​​să primească o pensie, se explică faptul că aparatul conductor mancatul, cât de mult, etc.) În s.Innyah au două mașini (cu cuvintele vvazhaemoy matusa) este ochiul unchiului meu și cuiva o pâine vas))) sat este mic și nu se ajunge la 100semey. De exemplu, o soră în principal mea școală elementară, iar școala există doar inițial))) Și în această școală are 5 persoane. 150 km de centrul regional și drumul numai zimneku, iar vara de bărci cu motor. În general, ciocanul a surprins sătenii puțin)

Ciocan în centrul satului Yinnak

Apoi am mers în satul învecinat Delgay și acolo i-am întins vărul în jurul satului și al prietenilor lui)))
Spunând la revedere de la rude ne-am dus la Olekminsk, doezali rapid ... Hotels nu a fost găsit ... ci mai degrabă a găsit în 2700 să plătească pentru un broscoi spațiu pat zdrobit) Să mergem la stația de benzină, în cazul în care dimineața a trebuit să se întâlnească cu tatăl său, și acolo zanachevali în mașină)
la 7:30 am realimentat am revenit la Yakutsk.
Drumul timp de două zile nu sa schimbat și de jos, doar o fotografie.
Îmi cer scuze pentru arpografie, etc.)), scriu din tabletă