Clădirea întunecată și ușoară găzduiește recenzii și ghiduri în jocuri pe jocurile mmo

O componentă interesantă a jocului Dark and Light este crearea clanului său, și mai exact, acasă. Odată cu dezvoltarea caracterului, fiecare jucător poate crea propria lor casă (clan, breasla) sau să se alăture la casa unui alt jucător. De exemplu, Casa Stark a fost formată. Cu toate acestea, cel mai important lucru este că casa însăși nu este construită. Astăzi, dezvoltatorii vorbesc pe scurt despre modul în care jocul poate fi de a construi propria casa, care va găzdui prietenii și colegii.

În joc există construcții din materiale diferite. Deci, puteți construi o osena de casă. lemn sau piatră. Există și specii mixte: un copac cu piatră, o piatră cu fier și altele asemănătoare. Fiecare dintre materiale se distinge prin puterea sa. Cea mai solidă construcție din joc este castelul, totuși, înainte de studiul acestei tehnologii, există un drum lung de parcurs. De exemplu, vom construi cea mai simplă casă și vom încerca să o aranjăm puțin.

Deci, tocmai am părăsit orașul subteran și în buzunarele noastre este absolut goală. Trecem puțin pe drum și începem să strângem iarbă, fructe de pădure și fân. În timpul colectării de iarbă întâmplă ocazional pietre care vor fi utile pentru crearea unui topor. Scheme pentru instrumente deschise în timpul colectării resurselor, astfel încât personajul să câștige experiență. După ce a creat un topor. începem să tăiem copacii și să recoltăm materiale.

După ce a tăiat un mic lemn, se deschide prima pregătire pentru clădire - "baza de la un fân". Pentru a crea o fundație aveți nevoie de: fân, copac și ramuri. Ramurile pot fi tăiate cu o sabie, care se deschide cu un topor și un pickaxe. Creând baza unei case din fân, deschidem treptat desenele pentru pereți, ferestre, uși, acoperișuri și așa mai departe. Ridicând nivelul, jucătorul deschide treptat clădirea de materiale noi. După construirea unei case de fân, am deschis noi desene.

În continuare, exemplul din imagini ilustrează crearea unei case din piatră.

Procesul de construcție din joc durează suficient timp, deoarece unele materiale necesită o prelucrare atentă. Pentru a construi proiecte mai complexe, veți avea nevoie de bare de aur, elemente magice, pietre prelucrate, desene rare și altele asemenea. Dacă peretele sau un obiect a fost plasat în locul greșit, atunci, în cazul în care subiectul distrugerii, player-ul parțial returnat materiale cheltuite pentru construcția.

La începutul construcției, este foarte dificil să planificați cum va arăta casa. Ca urmare, de cele mai multe ori se fac greșeli, trebuie să demolați zidul, să extindeți camera și așa mai departe. Pentru a evita costurile și erorile inutile, în joc sunt disponibile holograme magice. Cu aceste holograme, jucătorii își pot planifica casa. au petrecut pe aceste pietre magice, care sunt foarte ușor minate.