Bulgaria, g

Bulgaria, orașul Varna. Universitatea de Medicină "Prof. Dr. Paraskev Stoyanov"

# 1042; primii stagiari și stagiarii clinici au avut posibilitatea de a participa la un stagiu de vară în străinătate.

Dacă m-am îndoit, nu am putut să pierd această ocazie. Mi sa oferit posibilitatea de a participa la un stagiu la Clinica Universitară din cadrul Universității Medicale din București Arna, din nefericire, până când nu am putut ajunge cu grupul din Sankt Petersburg.

Îmi exprim recunoștința profundă Departamentului de Relații Internaționale al URSS # 1043; II Mechnikov și Departamentul de Relații Internaționale al Universității Medicale "Prof. # 1044; -p P. Stoyanov "pentru sensibilitatea și înțelegerea demonstrată, datorită cărora am ajuns în cele din urmă. # 1042; arna.

La sosirea în Arna ma întâmpinat de conducătorul universității, în drum spre pensiune, a oferit o mini-excursie, a dat instrucțiuni.

Pensiunea în sine este situată la 15 minute de Spitalul Universitar, la aproximativ 40 de minute de promenada de pe litoral.

Camerele sunt proiectate pentru trei persoane, duș și toaletă în cameră (un plus uriaș este balcoanele și vederi de la etajul 17).

Bucătărie pe podea (există un ceainic, cuptor cu microunde, cuptor și plită electrică). La parter există o sală de mese, o sală de gimnastică.

# 1041; mese organizate de 2 ori pe zi, micul dejun și prânzul, la ore fixe.

Primele două zile au fost familiarizate cu spitalul, departamentele sale. În a treia zi am fost trimisă la # 1042; Departamentul de Pediatrie, profilând pe pulmonologie, gastroenterologie și neurologie. Instruirea sa desfășurat între orele 08.00 și 14.00.

Am lucrat impreuna cu doi doctori - un gastroenterolog, dr. M. Eorgiev și pulmonologul, vr. P. Hristov. Comunicarea a fost efectuată în limba engleză.

În timpul antrenamentului am reușit să văd o varietate de pacienți, să comparăm abordările noastre privind tratamentul și gestionarea pacienților, să învățăm o mulțime de cunoștințe noi, să întâlnim oameni foarte interesați.

În majoritatea cazurilor, am petrecut timp liber cu studenții bulgari, în timpul weekend-ului au fost organizate excursii # 1042; amendă Preslav, Nessebar, excursie în oraș # 1042; arna.

# 1042; În general, pot spune că călătoria a fost foarte bogată, strălucitoare și memorabilă. Aceste amintiri vor rămâne cu mine pentru viață.

Practicam la # 1041; ollnitsa "Saint Marina" a orașului # 1042; arna. La sosirea la aeroport, am fost întâmpinați și dusi la pensiune,

care a fost la o plimbare de 20 de minute atât de spital, cât și de la universitate. Apoi, elevii de aici UZ ne-a dat un scurt tur al orașului, arătând căile de care avem nevoie în viitor, birouri de schimb valutar și unele obiective turistice.

A doua zi ne-am întâlnit cu profesorul Kostadinova T. - prorectorul pentru relații internaționale

Universitatea Medicală Arna și colegii ei, care ne-au familiarizat cu programul nostru și cu alte aspecte organizaționale.

Apoi, am mers la spital, unde am fost introduși la dispozitivul laboratorului, principiile de funcționare a unor dispozitive.

Apoi ne-am întâlnit cu capul practicii noastre - Ranimir Kanazirev, care ne-a arătat centrul de simulare a antrenamentului.

Începând de marți, a început practica medicală de formare. După micul dejun oferit de sala de mese a pensiunii, ne-am îndreptat spre spitalul unde am fost repartizați la departamentul de cardiologie pentru prima săptămână. Șeful departamentului, profesorul Yoto Yotov, a fost curatorul nostru.

El ne-a prezentat structura de ramură prezentată și ne-a explicat diferitelor patologii cardiace pe exemplul pacienților și electrocardiograme lor, de asemenea, ne-a arătat ecocardiografie, ergometrie de biciclete și angiografia coronariană.

După practică, ne-am întors la pensiune pentru prânz, apoi ne-a fost acordat timp liber.

# 1042; Sâmbătă, în prima săptămână, am făcut o excursie la Marele Preslav, organizat de Universitatea # 1042; arna, care a fost foarte fascinantă.

Luni, în a doua săptămână, am fost repartizat la departamentul chirurgical de coloproctologie. Am observat cursul operațiunilor, atât direct în sala de operații, cât și cu ajutorul vizualizării la distanță, care a fost efectuată în detrimentul aparatului de fotografiat în sala de operații și al monitorului din sala de clasă. O impresie mare asupra mea a fost făcută prin antrenamentul laparoscopic # 1105;

în măsura în care pare.

# 1042; Vineri după masa de prânz ne-am întâlnit cu decanul Facultății de Medicină a Universității Medicale Arna, care ne-a înmânat certificate de practică.

Timp de 2 săptămâni în Am primit o experiență neprețuită în arna. În primul rând, am avut ocazia să vorbesc cu medici care erau gata să-și împărtășească cunoștințele și abilitățile.

În al doilea rând, am o mare oportunitate de a-mi practica limba engleză.

Aș dori să mulțumesc angajaților departamentului internațional din Teritoriul de Nord-Vest # 1043; II Mechnikov și Universitatea de Medicină # 1042; arna,

precum și Petrova Natalia Nikolaevna, care ne-a însoțit în timpul călătoriei pentru o organizație excelentă și pentru asta,

că ne-au oferit o astfel de oportunitate excelentă de a promova practica străină.

# 1042; În prima săptămână, practicam sănătatea publică și sănătatea publică. M-am familiarizat cu structura de sănătate a țării în ansamblu, am analizat indicatorii prezentați. Am vizitat o policlinică, un orfelinat, o casă de îngrijire medicală, o brutărie privată. # 1042; Weekend-ul a fost organizat de o excursie colectivă de teren # 1042; amenda Prezl. Restul practicii a avut loc în Spitalul St. Mary în centrul medicinei translaționale. M-am familiarizat cu metodele de lucru ale centrului. Toate instrumentele funcționează în conformitate cu principiul flow-cytomery și pcr-time-time. Există încăperi pentru pregătirea eșantioanelor, prepararea probelor, o cameră pentru transfuzia elementelor formate, precum și un congelator. Principala activitate a centrului este de a diagnostica și de a crea metode moderne de tratare a leucemiei și a neoplasmelor maligne. El a dobândit abilități practice: stabilirea PCR, pregătirea probei, interpretarea rezultatelor pe baza datelor obținute, lucrul la un microscop fluorescent.

Am fost împărțiți în două grupuri: studenții medicină generală și studenții care studiază sănătatea publică, în care practicam.

În două săptămâni, am fost prezentați sănătății # 1041; Bulgaria.

Am studiat la universitate, am mers la Spitalul Sf. Maria, departamentul de sănătate din # 1042; arna, în departamentul de nutriție, Crucea Roșie, colegiul medical.

A fost, de asemenea, o plăcere să vizitați turneul în Marele Preslav, care a fost organizat de Universitatea.

Arna - un oraș minunat, cu oameni buni și simpatici.

Mulțumesc mult tuturor învățătorilor, studenților și tuturor locuitorilor din acest oraș, care erau întotdeauna gata să ne ajute!

# 1042; zi adj # 1105, că am fost întâmpinați cu un sejur la o pensiune, hrănite, a arătat centrul orașului, câteva dintre străzile principale, localizarea clădirea principală a Universității Medicale, pentru a aromatiza cu informațiile necesare cu privire la transportul în comun, taxiuri, etc. top

Cu fiecare zi # 1105; m. Soare # 1105; mai puternică în capul meu a stabilit gândul: "Cât de mult mai interesantă practică avem, studenții MPF". Desigur, în timpul prânzului am făcut schimb de informații cu colegii, studenții grupului "medicină umană". Și au fost foarte multumiti de a practica în cazul în care medicii, la care au fost atașate, nu vorbesc în limba engleză sau în limba rusă, numai în limba bulgară, și, în consecință, a fost înțeleasă de doar o mică parte din informații și activități necesare pacientului să conducă. # 1042; timpul în care am fost atât la Inspectoratul Regional de Sănătate, cât și la viceprimarul orașului # 1042; arna în domeniul sănătății, precum și Colegiul Medical de la Universitatea de Medicină, policlinica copiilor, etc. și altele asemenea. Și aceasta este doar două săptămâni de practică.

Cu siguranță, concluzia principală a comportamentului de două săptămâni din 2004 Arn, pe care aș dori să le transmit următoarelor seturi de studenți-cursanți pentru schimb, este acesta - asigurați-vă că folosiți ocazia de a învăța despre sistemul de sănătate din alte țări (aceasta nu este o rezervă, deoarece sistemul Bulgaria este unificată pentru întreaga Uniune Europeană.

A avut loc prima săptămână de practică # 1044; CC Saint Marina, împreună cu medicul de familie, dr. Petya Sbeva și asistenta Anna Usheva.

Cu o coincidență norocoasă, ambii curatori mi-au vorbit excelent rusesc, așa că practica mea a devenit imediat simplă și de înțeles. Acolo am fost introdus în sistemul de sănătate # 1041; Bulgaria, e # 1105; model economic și standarde de îngrijire în ambulatoriu pentru populație.

# 1042; a doua săptămână a trecut în spitalul St. Marina pe departamentul de chirurgie toracică. De multe ori am reușit să mă ocup de operațiuni, să aflu multe pentru mine, de mai multe ori am mers cu medicii, așa că am reușit să obținem o idee despre procedura de examinare și gestionare a pacienților din spital.

Ei bine, în ceea ce privește timpul liber, practica în centrul stațiunii are avantajele sale, și anume soarele, o mulțime de soare, câteodată prea mult, marea și destul de ieftine de standardele rusești de divertisment.

Am fost întâmpinați foarte călduros și ospitalier. După ce ne-am stabilit în pensiune, am mers la Universitatea de Medicină "Prof. Dr. Paraskev Stoyanov »,

unde am fost introduși în istoria sa și în dispozitivul actual. A doua zi am mers să practicăm spitalul "Saint Marina".

Dupa ce a petrecut o săptămână în departamentul terapeutic, am fost introdus într-o activitate de medic de familie a aratat de laborator si a permis efectuarea unor manipulări, inclusiv sânge de la pacient pentru studiul de examen biochimic și microscopic al urinei.

Operația chirurgicală a fost efectuată la Departamentul de Chirurgie Toracică. Acolo, am fost familiarizați cu istoricul medical al pacientului.

De asemenea, au fost prezenți la unele operații: efectuarea unei biopsii pulmonare, mastectomie.

# 1042; În general, practica a fost productivă. Am reușit să evaluăm nivelul de pregătire a medicilor și echipamentului, să ne cunoaștem personalul minunat al spitalului și să admirim frumusețile # 1042; arn.

Practica mea a avut loc în spitalul universitar diversificat "Saint Marina", # 1042; arna, în cel mai mare centru de consultanță și diagnosticare din nord-est # 1041; Bulgaria. # 1041; olnitsa calculate 1080 paturi dotate cu cele mai noi echipamente în laboratoare clinice, camere de diagnostic, camere de operare.

# 1042; Am fost întâmpinați foarte călduros de bulgari, aranjați pentru noi într-o pensiune cu toate facilitățile. Copiii de la consiliul de studenți al Universității de Medicină din Arna a efectuat o excursie în jurul orașului, pentru a ne putea orienta mai bine. Aneta # 1044; okov (departamentul de relații internaționale) a efectuat un tur al spitalelor și universității medicale. Țara gazdă ne-a făcut o excursie la Băiatul.

Prima săptămână de practică am avut loc la departamentul chirurgical, al doilea în departamentul de reumatologie, nefrologie și boli interne. # 1041; olshe afișări am primit o practică chirurgicală care trece, în cazul în care am fost capabil de a vizita pentru prima dată pe operații cum ar fi splenectomie, hemicolectomy stanga fata-verso, o biopsie a ganglionilor limfatici inghinali. După operații, am discutat despre pacienți și am discutat pe diverse subiecte (fumatul ca un factor de risc pentru cancerul pulmonar, fertilitate, mortalitate în # 1041; Bulgaria, Rusia, Anglia etc.).

# 1042; Universitatea universitară "prof. # 1044; p Paraschiv Stoianov „am reușit să viziteze clasa 3D-anatomie, unde am fost prezentat un 3D aspect al creierului, iar mândria universității - 2 persoane oase schelet au fost colectate din oase 1 și 7 schelete de fetuși nou-nascuti de la 4 la 9 luni.

După prezentarea certificatelor de finalizare a practicii, am făcut schimb de contacte valoroase cu administrația universității, CHO și cei de la consiliul studențesc. Planificăm să colaborăm pe proiecte.

La departamentul de reumatologie, ne-am familiarizat cu dispozitivul departamentului, am fost instruiți în măsuri de siguranță. Acolo am vorbit cu pacienții, am adunat anamneza, am urmărit activitatea medicilor și asistenților medicali. # 1041; olee, care este responsabil pentru practica noastră la Departamentul, doctor în Hristos, a fost de acord cu colegii lor de la Divizia de Nefrologie si Medicina Interna, cu rezultatul că am fost în stare să meargă acolo.

Nu au existat probleme cu transportul, deoarece călătoria cu autobuzul a fost foarte ieftină, iar spitalul a fost la 10 minute de mers pe jos de la universitate. Universitatea ne-a oferit hrană gratuit o dată pe zi în cantina spitalului, în cazul în care ne-am hrănit mult și gustos. De asemenea, aproape de pensiune au fost restaurante bune și ieftine, supermarket, băcănie. Comunicarea cu populația locală a fost ușoară, mulți în țară # 1041; bulgarii cunosc limba rusa. În limba engleză au vorbit mai ales cu medicii.

Imprimarea din practică a rămas cea mai bună. Desigur, am primit o primire călduroasă. Am fost cu adevărat surprinși de o atitudine atât de bună și prietenoasă față de colegii noștri din partea colegilor bulgari. Am făcut schimb de contacte cu studenții de la consiliul de studenți ai universității medicale (De exemplu, pregătirea rapoartelor în scopul de a vorbi la SSS în universitățile noastre).