Polutrazevaya merge la megacul

Cât de plăcut este să vă amintiți uneori momentele interesante ale vieții dvs. și cu atât mai mult când aceste momente sunt legate de hobby-urile voastre.

În articol, i-am spus deja lui Galop prin Kara-Dag despre astfel de momente. Astăzi vreau să vă prezint o altă poveste interesantă.

Este vorba despre o excursie mică pe capul Meganom, care este situat lângă Sudak. Mai degrabă, călătoria a avut loc nu numai pe capăt, ci și pe peninsula Megan.

Unele informații pentru referință. Peninsula Meganom este o bucată de pământ, remarcabilă în mare, destul de puțin frecventată de iubitorii de odihnă culturală, dar în același timp atrage foarte mult oamenii cu activități non-tradiționale.

Cei mai mulți dintre vizitatorii săi sunt tot felul de oameni informali: nudiști, yoghini, rastamani, ufologi și chiar ciudați care doresc să se relaxeze departe de civilizație.

Ce trag toți acolo?

Desigur, contactul apropiat cu natura, sălbăticia și mistica acestor locuri. Despre Meganom este o mulțime de legende, legende și credințe, care ca un magnet trag iubitorii necunoscutului.

La un moment dat m-am dus adesea cu tatăl meu la pescuit, și întotdeauna, după cum îmi amintesc, trăiau un popor exclusiv.

Pe drumul spre valea Kapsel-Bogaz

Așa cum era în vacanță, am fost vizitat de gândul de a mă plimba din nou în aceste locuri interesante, mai ales că mai devreme nu mai reușisem să merg pe o coadă de-a lungul coastei.

În acel moment am condus deja acest blog (sau mai degrabă atunci a fost încă un site web) și așa am vrut să arunc câteva fotografii interesante pe ea.

La propunerea mea, vărul meu Ruslan, care a lucrat ceva timp în silvicultură Sudak și care știa aceste locuri, sa alăturat plimbării.

Ce sa spus este făcut. După ce au fost de acord în ajunul timpului pentru a merge pe traseu, am plecat acasă.

Întâlnindu-mă dimineața la stația de autobuz din Sunny Valley, am simțit caracterul "spiritului" caracteristic al fratelui meu. Se pare că, după despărțirea de ieri, nu a putut ajunge în siguranță în casă, a fost interceptat de un prieten și a fost invitat la "eveniment".

După ce am cumpărat 3 litri de apă minerală Mirgorod, ne-am mutat încet de-a lungul drumului spre valea Kapsel-Bogaz.

Comunicând de-a lungul drumului spre subiecte abstracte, ne-am apropiat imperceptibil de drumul care, răsuciți leneș, ne-a schimbat calea dreaptă spre o coborâre în sus.

Polutrazevaya merge la megacul

Pe trecătorul de sub munte Meganom

Se pare că până acum, la vârful muntelui, nu se puteau vedea turnuri de centrale eoliene, dar cât de mult a fost în acest fel. La fiecare zece metri de urcare, devenea tot mai abruptă, mă întreb cum n-am observat-o în momentul în care urcusem pe acest drum cu tatăl meu pe o veche Moscova.

Și astfel, în cele din urmă, creșterea abruptă a fost înlocuită de un traseu mai blând de-a lungul vârfului muntelui de-a lungul morilor de vânt care stau la vârf. Mulți dintre ei au fost aduși într-o stare deplorabilă de vânturile predominante și de activitățile antropoidilor. Aici am fost învinși de un grup de "Mujahideeni" pe ATV-uri (cu arafatka pe fețele lor).

Cred că era mai ușor pentru ei decât pentru noi.

În plus, avem doar un litru de apă și jumătate (datorită lui Ruslan 🙂).

Nimic! Unde na dispărut! Ne-am rătăcit în mod persistent, iar schimbarea ascensiunii către un teren mai echilibrat a redus treptat puterea și a adăugat dorința de a merge mai departe.

Ghidul și fratele au fost excelente. El a spus mai multe povesti amuzante despre unitățile militare pe jumătate abandonate pe care le-am trecut, iar acest lucru ne-a întărit și mai mult moralul.

Polutrazevaya merge la megacul

După un alt kilometru, un drum mai mult sau mai puțin egal a fost înlocuit de o serpentină abruptă, care ne conducea până la farul din Cape Meganom. Mi-am amintit cum am încercat cumva tatăl meu să urcăm aici, mutând în direcția opusă pe același moscovit, dar din cauza drumului rupt acest lucru a fost dat cu mare dificultate.

După o cursă bună, au coborât în ​​cele din urmă într-un mic sat pe care trăiește acum farul. Spre surpriza mea, o duzină de mașini parcate acolo, ceea ce indică faptul că locul nu a fost complet abandonat.

Nu am mers la far însuși, pentru că drumul spre el ne-a condus în jos și nu am vrut cu adevărat să ne întoarcem. În schimb, ne-am dus la o stâncă abruptă deasupra golfului Uch-Kaya și Shark.

Privind la toată această splendoare de sus, a fost uluitoare, dar și mai mult a înțeles problema cum să coborâm.

De fapt, totul nu a fost atât de dificil.

Stânci stâncoase ale lui Ardych-Kaya

De-a lungul marginii stâncii, o pală care abia se observa din vârf, dar destul de veritabilă, ieșea. Câteodată, una îngustă, trecând chiar lângă o stâncă adâncă, uneori făcându-și drumul pe pași abrupți de piatră, ne-a condus totuși cu încredere.

Traseu de pietre inconspicuos

În cele din urmă, după ce am coborât în ​​masivele de piatră împrejmuite pe trei laturi ale golfului Biyuk-Syrt, ne-am mutat mai departe de-a lungul căldurii de către locuitorii "locali".

Au fost mulți oameni aici. Aici și acolo erau corturi colorate ascunse de soarele fierbinte, la umbra copacilor mici.

Polutrazevaya merge la megacul

Oamenii, mai ales goi, erau implicați în afacerile lor obișnuite: să facă plajă, să înoate, să pregătească mâncare, să construiască numai clădiri clare pentru el.

Trecând printr-una din aceste clădiri, s-a simțit un sentiment că sunteți în vechea Cimmeria. Aici aveți o asemănare redusă a lui Stonehenge și a unor cercuri șamane cu pietre sacrificate, o uriașă cădere de soare făcută din bolovani înconjurători. În general, iluzia completă a mișcării în timp până acum câteva secole.

Singurul dezavantaj în toată această lume sălbatică fabuloasă a fost lipsa de apă. Rezervele noastre au ajuns la capăt (au rămas aproximativ 200-300 de grame) și nu mai era dorința de a reveni la primăvară sub far.

După aproximativ jumătate din tract, am decis să ne reîmprospătăm un pic. S-au coborât într-o mică plajă de pietriș, unde o duzină de sigilii holozagh se plimba deja în soare și, cu plăcere, se urcă în apă.

Plaja sub capul Rybachiy

La suprafață, plăcerea era, sincer, nu era specială, apa era atît de caldă încât nu era deloc răcoritoare, dar dacă te-ai scufundat mai adînc, răcoarea plăcută avea rod. Chiar mi-am regretat că nu am branhii ca Ichthyander, pentru că nu am vrut să mă ridic de jos.

După ce a scăpat și a scos lenjeria imediat pe plajă (nu era necesar să te simți timid, pentru că în jurul valorii de ceea ce mama a dat naștere), am rătăcit. A rătăcit: după scăldat, pielea a uscat, căldura a început să se simtă mai puternic și apa din noi sa încheiat.

Polutrazevaya merge la megacul

Ostanets "Fluture de rechin"

Cum ne-am târât până la capul Rybachy! Trebuia să fie văzut. Bine, am fost trist, iar Ruslana după ieri și chiar fără apă cu un gât uscat ...

Nu ne mai era permis să ne ridicăm mâinile pentru a fotografia împrejurimile, mergeam să mergem, deși nu aveam altă cale de ieșire. Calea înapoi ar fi fost mult mai lungă decât înainte.

După trecerea peste Golful Gravel, a început o coborire ușoară până la "mormânt". Locul este numit atât de departe de faptul că există pietre care se scot din pământ, cum ar fi monumente, ceață de acoperiș din modul în care spun că odată ce un elicopter sa prăbușit.

Deasupra Pietrei Cove

Din nou, după scăldat după o lungă coborâre, deja de-a lungul plajei a mers la plajă și la camping Kapsel.

După ce au ajuns în civilizație, în primul rând au privit în cea mai apropiată cafenea și au comandat un pahar de bere rece. Cu ce ​​plăcere această bere a turnat în stomacurile noastre, este pur și simplu ireală să le descriem. S-a simțit că nu a ajuns în stomac, că a fost absorbit în gât.

Primul sticlă părea aproape invizibil, așa că a urmat al doilea, dar nu prea încet și cu aranjamentul.

Puțin călduros setea, ne-am dus la stația de autobuz, unde urma să luăm autobuzul și să mergem acasă, dar pe drum ne-am întâlnit pe colegul meu, Yuri. El tocmai în acest moment mergea la un "transportator de apă" (funcționează ca șofer) la Valea Soarelui pentru o altă parte a apei pentru turiști. Cu el, am ajuns acolo.

Amintirea astăzi este o mini-călătorie, care cu siguranță nu poate fi comparată cu o excursie la Ai-Serez. au simțit slab acele greutăți ale traseului care ne-au dovedit atunci. În memorie, doar adâncimea de adrenalină, bucuria victoriei și masele de impresii de neuitat pe care le-a adus această plimbare.

Sincer, Serghei Drozdov

Vă mulțumim că ați trimis acest articol prietenilor tăi:

Comandați restul

Cele mai populare postări

• Polutrazevaya merge la megacul
    Șarpele Karadag. Realitate sau fructe de fantezie
    În cazul în care să pună deșeuri sau moduri de reciclare a gunoiului într-o excursie
    Întreținerea bicicletei. Cum, când, de ce?
  • Polutrazevaya merge la megacul
    Insectele groaznice sau cele mai periculoase insecte din Crimeea
    Alegerea lenjeriei termale. Cum? De ce? De ce?